StockholmsSnurren lör 28 aug 2004!

DucceMike

Former M900D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Huddinge
Hoj
CBR1000rr -08 Fullsmetad Banhoj + CBR1000RR SP 2016 Ten Kate Ready To Race
Mina däck tål inte detta underlag (Slitet bakdäck). Hoppas att det torkar upp till 11, då kommer jag att vara vid starten.
/Mike
 

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
DucceMike skrev:
Mina däck tål inte detta underlag (Slitet bakdäck). Hoppas att det torkar upp till 11, då kommer jag att vara vid starten.
/Mike

Hmmm svårt att tro de men hoppas verkligen!
De lovade ju 19 grader och sol. Man kan fasen inte lita på nån nu för tiden... :huvet
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jävla skitsommar! Bara hoppa ner i sängen igen och dra täcket över huvudet tills våren tänker kika fram. Jag tror jag bangar, blöta vägar är inget för mig..
 

Nysse

Trött på spam
Gick med
19 Sep 2003
Ort
Sundbyberg
Hoj
Skrutten II(såld..tyvärr)
'Om det börjar torkar upp, kommer vi några stycken till 11 tiden.
/N
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Trist väder. KANON att starten e förlängd till kl. 12 iaf!!! :tummenupp Måtte det bara torka upp lite nu då.
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Blött här med men skita ner hojen lite är alltid kul, ska ta med mig en tröja :tummenupp
 

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Ort
Uppsala & Stockholm
Hoj
Ducati 900 SSie
1. Fredda66
2. Caffe
3. DucceMike
4. Fnutten
5. Wheelieman
6. Bikerbitch
7. Joakim
8. Robban W
9. Kenta
10. Valrog
11. RoLLER (ev)
12.
13. Vågen (bläddrar i almanackan)
14. Fredde
15. Delbert71
16. PULKA
17. Annchua (YES!)
18. Van Zan
19. Kevorkian
20. Hejdaniel
21. Hejdaniel-polare på egen MC.
22. missvfr (oavsett väder)
23. Erika (om jag lyckats lura till mig en besiktningstid innan lör)
24. K-Micke
25. Barba
26. Bikerwoman
27. KawaChris

28. Silverpil (Solcellsdrift-beroende av väder)
29. Micke O (sannolikt, hoppas att någon fler kommer att hålla LGF-tempo :) )
30. Warburton
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Till sist kom solen, vägarna torra vid 10.30, 152 startande! Och dom första har nu börjat rulla in i mål! Enda trista att någon (som kanske inte gillar hojar... :confused: ) slitit bort en av kontrollerna, men en ny kontrollfråga är nu på plats... :hihi

/B
 

Biker66

Rörramsfetischist med kubikångest
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
. . . . . . . . . . . . . . . . Moto Martin GSX 1500. . 183bhp Suzuki GSX750 -98 . . . . . 80bhp Yamaha SR500 -80 . . . . . 27bhp
Va?? Ere ingen annan som passat på att skriva här ??
Sitter i baren på Rapido och torkar skinnställ (lite överdrivet).
Kul tur, tackar !!

Hur var det nu med återbäring för regn ??? :D
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Ja herredjävlar! Jag och RQ tog oss inte ens i mål.

När typ hela snurren va klar och vi va på huddingevägen på väg mot klubbhuset så började oljelampan lysa rött. Det var bara att stänga av hojjen och parka vid vägkanten. Som tur va hade vi gett lite lektioner till Rapido killar hur man besegarar bulten så man va i gott sällskap. Kan inte allas namn men jag fick iaf låna Jannes Fazer för att sticka och tjacka olja, Q8 SBK racing olja på OK. Jag har för övrigt prexist köpt 20 liter SBK Racing olja för 800:- som står här. Ändå va man tvungen att köpa 1 liter för 125:- :huvet.
Sagt och gjort. Nu va man på G igen iaf.

Kom typ 2 kilometer.... Sen kändes det som att bakhjulet släppte hela tiden. Ok att det regnade men skall det släppa så här lätt tänkte jag. När det sen var nästan omöjligt att svänga hojen genom en kurva fick jag på Lucky9's tråd om punktering färskt i minnet. Stannade hojjen och visst var det punka. Tur i oturen att vi iaf stod på hjulen.

Sen kan jag meddela att en hoj utan luft i bakhjulet inte kan stå på sitt stöd, iaf inte där jag stod. Skiten välte... men välte på mig som tur va. Så det gick faktiskt bra det oxå.

Stort tack till Jannes att jag fick låna din Fazer och till Er övriga som var snälla som väntade. Stort tack till Crowbar oxå som kom med lastbil och hämta mig, RQ & hoj.

Ett stort tack oxå Till Benkar opch Rapido för en kanonsnurr! Nu börjar man faktiskt att lära sig hitta lite själv oxå! Jag kommer förbi klubbhuset och super er under bordet! Vilken tid e det som gäller?

// RoLLER
 

Annchua

Ängel
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Bålsta
Hoj
Såld.
Tack för en MYCKET trevlig runda, och 2:a priset i frågetävlingen :tummenupp

Mycket bra vägar och för er som drog täcket över huvudet - Vi fick inte en regndroppe på oss ifrån starten! ;) :arsele


/AC
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Någon här är skyldig. Blev smittad med nån sorts fjollighetssjuka imorse! Jag bangade körningen. Vem ska jag skylla på?
:6surkart (fast jag passade på att besöka en U-båt nere i Nynäshamnen istället, cooooolt som sjutton!)
 

hejdaniel

Medlem
Gick med
11 Jul 2003
Ort
Sthlm - Traneberg
Hoj
KTM 640-E 2003
Tack för en mycket bra anordnad dag. Suveräna vägar, trevliga människor.

Tyvärr kom ju inte jag och min polare hela vägen runt. En kurva direkt efter ett krön satte stopp för det. Vägen svängde, men inte min kompis. Vill bara ge ett STORT tack till er som kom minuterna efter och hjälpe oss. Frågade vad ni hette men egentligen föstod jag väl redan då att jag inte skulle komma ihåg vad ni sa... Rapidomedlemmar, tre grabbar och två tjejer. Ni ringde efter ambulansen, hjälpte mig få undan cykeln och gav mig en hand att lyfta hans så förbannat tunga ben. :) Inte minst fanns det folk där när chocken började komma, det tyckte han kändes tryggt.

Allt verkar ha gått jättebra. Jag kom just hem från SÖS dit han kördes direkt och just nu har han inte en öm muskel. Han landade mjukt på en åker. :Bugar

TACK Benkar, Rapidos och alla trevliga människor på hojar!
Daniel
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top