Stenungsundstråden

maximus

Har ömsat skinn
Gick med
20 Apr 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RSV Factory snart RSV4
Pubkväll

I morrn kväll. Lö 27/1 18.00-20.00 är det årsmöte :fakta på Stenungsunds Mc club. Efter detta avslutats är alla hojåkare i sundet välkommna på pubkväll:fyllisar.
Sent ute här??? japp, men jag slänger ut detta ändå.

Längtar man till våren LR???:huvet
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
MC mässa!!

:)

E d nån som vill köpa en ny hoj till mäss pris??

ring mig då!! :tummenupp Eftersom jag e uppe i Sthlm på mässan kan jag köra hem den direkt i sånna fall... :yoparty

hör av er senast lör 20:00... så jag vet hur många öl jag kan hälla i mig!! :tungan :öl

:hihi
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
1. stålmannen 2. plast 3. handtag 4. plast ..

hahahaha :D

fy fan vad kul man kan ha!!!!!

ute i skogen , detta kommer göras om X antal ggr.... hehe

grymt dag , tack för gott sällskap som vanligt!! när vi kör.. :tummenupp

i dag fick hojarna bekänna färg,,, haha jag med ,, , :yoparty
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
hahahaha :D

fy fan vad kul man kan ha!!!!!

ute i skogen , detta kommer göras om X antal ggr.... hehe

grymt dag , tack för gott sällskap som vanligt!! när vi kör.. :tummenupp

i dag fick hojarna bekänna färg,,, haha jag med ,, , :yoparty

Ja fy fan va skoj:yoparty Har aldrig sett en highsider på grus :näsblod men Martin gjorde den verkligen värd att se :D :D :D
Jag gillar din inkörning av din nya hoj...du tyckte visst den var för tung :tummenupp Till helgen e de crossbanan igen :yoparty
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
Ja fy fan va skoj:yoparty Har aldrig sett en highsider på grus :näsblod men Martin gjorde den verkligen värd att se :D :D :D
Jag gillar din inkörning av din nya hoj...du tyckte visst den var för tung :tummenupp Till helgen e de crossbanan igen :yoparty

hehe , japp . men har redan beställt nya,,, haha 200 kr bara,, för hela settet..

men nu blir den gul/vit i stället hehehe :tummenupp
 
Last edited:

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Ort
Kungsholmen
Hoj
Ingen längre =(
Däck!?

Tjena alla stenungsundare!

Hur mår ni? Det är dags att byta sulor på tjejen innan besiktningen och jag undrar vart och vad jag ska sko henne med?
Finns det några bra ställen i stenungsund? Jag behöver inget värstingmärke men jag vill heller inte ha snik. Det sitter Metzeler på just nu. 120/?? fram och 160/?? bak.
Däcken ska sitta på en SV 650 -03.
Vad brukar en uppsättning fram+bak kosta?
Är det bäst att skruva av hjulen själv och komma ner med, eller ska man bara köpa gummit och låta någon annan kränga på dom?
Tacksam för svar!

MVH Bobby
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
Tjena alla stenungsundare!

Hur mår ni? Det är dags att byta sulor på tjejen innan besiktningen och jag undrar vart och vad jag ska sko henne med?
Finns det några bra ställen i stenungsund? Jag behöver inget värstingmärke men jag vill heller inte ha snik. Det sitter Metzeler på just nu. 120/?? fram och 160/?? bak.
Däcken ska sitta på en SV 650 -03.
Vad brukar en uppsättning fram+bak kosta?
Är det bäst att skruva av hjulen själv och komma ner med, eller ska man bara köpa gummit och låta någon annan kränga på dom?
Tacksam för svar!

MVH Bobby


Rekomenderar verkligen att ta loss fälgarna iaf.. d tar dom löjligt betalt för,!!
däcken där veti tusan,, men jag har kört mycket på michelin pilot power, , bl.a dom gillar jag,, finns ju lite olika att välja på ..
själv ska jag köra på bridgestone i år ,,, ser hur d blir,,

hmm lycka till,,,
 

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Ort
Kungsholmen
Hoj
Ingen längre =(
Rekomenderar verkligen att ta loss fälgarna iaf.. d tar dom löjligt betalt för,!!
däcken där veti tusan,, men jag har kört mycket på michelin pilot power, , bl.a dom gillar jag,, finns ju lite olika att välja på ..
själv ska jag köra på bridgestone i år ,,, ser hur d blir,,

hmm lycka till,,,

Ok, ja men det går ju fort att hänga hjulen, så då gör jag det. Men vart ska jag vända mig i Stenungsund? Vet ni nåt bra ställe?

Bobby
 

abbanovitch

Medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Aprilia RSV4R -10, Honda CBR600RR-10 SBKONE RACE, KTM 690 Enduro R -09
Jo de e fördel att komma med lösa hjul till däcksfirman....

Stora höga däckcenter, Stenungsunds Gummiverkstad (gummigrodan) å GEKO däck...e väl de du har å välja på. Själv köper jag mina Pilot power i "Big high".

Men om du e osäker på vilket däck du behöver, så kan jag rekomendera BIKE trollhättan....av den simpla orsak att de vet mer om hojar än däcksfirmorna i STD.....alltså de kan ge dig råd utefter din körstil, antal mil du vill ha ut av däcket osv.
Å under BIKE dagarna så de olika leverantörerna på plats med hyfsade rabatter:tummenupp
 

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Ort
Kungsholmen
Hoj
Ingen längre =(
Jo de e fördel att komma med lösa hjul till däcksfirman....

Stora höga däckcenter, Stenungsunds Gummiverkstad (gummigrodan) å GEKO däck...e väl de du har å välja på. Själv köper jag mina Pilot power i "Big high".

Men om du e osäker på vilket däck du behöver, så kan jag rekomendera BIKE trollhättan....av den simpla orsak att de vet mer om hojar än däcksfirmorna i STD.....alltså de kan ge dig råd utefter din körstil, antal mil du vill ha ut av däcket osv.
Å under BIKE dagarna så de olika leverantörerna på plats med hyfsade rabatter:tummenupp


Tack för hjälpen, ska kolla upp detta genast!

MVH Bobby
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top