Stenungsundstråden

chau

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2006
Ort
På en vacker Ö
Hoj
sport
ny tjörnbo på forumet som behöver hjälp

tjena jag heter hans och kommer från tjörn jag kör en zx7r ninja ..
nu har jag fått ett problem det är något som låter jag har kollat kamkjedjesträckaren men den värkar vara hel.. finns det någon här i närheten som skulle kunna komma för bi och lyssna kanske har haft samma fel på sin hoj.. eller förslag på vad det skulle kunna vara här är en länk till en liten film snutt så ni kan höra... mvh hans http://www.barbapappa.net/hasse/CIMG4566.AVI
 
Last edited:

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Då så OUTSIDERS!!!
Nu kommer säsongsavslutningen i gokart :tummenupp På lördag klockan 14:00 så står vi återigen på startlinjen för ära och berömmelse :Bugar Denna gången kör vi inte över funktionärer, knäcker inga rattstänger, och sätter oss definitivt inte i däcktraven utanför gokarten bara för att lätta den...
Jag hoppas att den nya prospecten Cicci hänger på och förgyller miljön....och kastar lite svordomar över oss när vi tutar för omkörning :hihi :hihi :hihi
 

cecilia-cicci

Ny medlem
Gick med
17 May 2006
Ort
Lerum-Tollered
Hoj
På gång...
freding skrev:
2183098 Då så OUTSIDERS!!!
Nu kommer säsongsavslutningen i gokart :tummenupp På lördag klockan 14:00 så står vi återigen på startlinjen för ära och berömmelse :Bugar Denna gången kör vi inte över funktionärer, knäcker inga rattstänger, och sätter oss definitivt inte i däcktraven utanför gokarten bara för att lätta den...
Jag hoppas att den nya prospecten Cicci hänger på och förgyller miljön....och kastar lite svordomar över oss när vi tutar för omkörning :hihi :hihi :hihi

Jaa du Fredrik, drömma går ju!!! :D :lol Men både du o jag vet ju hur det kommer att sluta :hoppskrat Det är JAG som kommer att segra! :jäs Men som sagt jag ska inte ta kål på din manlighet här o nu utan du kan få drömma vidare om dina omkörningar.... Tillägger dock att det är min bakdel du kommer att se.... :2cool

Dröm sött!! :tungan
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
cecilia-cicci skrev:
2188098 Jaa du Fredrik, drömma går ju!!! :D :lol Men både du o jag vet ju hur det kommer att sluta :hoppskrat Det är JAG som kommer att segra! :jäs Men som sagt jag ska inte ta kål på din manlighet här o nu utan du kan få drömma vidare om dina omkörningar.... Tillägger dock att det är min bakdel du kommer att se.... :2cool

Dröm sött!! :tungan
Din bakdel har jag ju redan sätt... :tungan :tungan :tungan behöver inte se mer...
 

SUKKI

Ny medlem
Gick med
27 May 2004
Ort
västkusten
Hoj
suzuki gsxr
freding skrev:
2183098 Då så OUTSIDERS!!!
Nu kommer säsongsavslutningen i gokart :tummenupp På lördag klockan 14:00 så står vi återigen på startlinjen för ära och berömmelse :Bugar Denna gången kör vi inte över funktionärer, knäcker inga rattstänger, och sätter oss definitivt inte i däcktraven utanför gokarten bara för att lätta den...
Jag hoppas att den nya prospecten Cicci hänger på och förgyller miljön....och kastar lite svordomar över oss när vi tutar för omkörning :hihi :hihi :hihi

Jag skall med på go-karten så det blir lite konkurrans på lördag......!

Är det fler som skall med på detta????????? :7peta
 

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Stenungsund
Hoj
KTM 950 SM -06
SUKKI skrev:
2188521 Jag skall med på go-karten så det blir lite konkurrans på lördag......!

Är det fler som skall med på detta????????? :7peta
Hej får jag vara med i tråden?

Jag är med på gokarten :tummenupp
 

mjakobs

KRASCHSIDERS:-)
Gick med
13 Apr 2005
Ort
Ödsmål
Hoj
GSXR 1000 rr-k3
freding skrev:
2188382 Din bakdel har jag ju redan sätt... :tungan :tungan :tungan behöver inte se mer...



:confused: :va

:fyllisar lördag :banana


e inte med å kör men ansluter efter tösens kallas, så ni får det lättare på gokarten denna gången :hihi :hihi
 

cecilia-cicci

Ny medlem
Gick med
17 May 2006
Ort
Lerum-Tollered
Hoj
På gång...
mjakobs skrev:
2189053 :confused: :va

:fyllisar lördag :banana


e inte med å kör men ansluter efter tösens kallas, så ni får det lättare på gokarten denna gången :hihi :hihi

ÅÅÅÅ en till som lever i drömmarnas värld... :D :rofl "så ni får det lättare...." jaja grabbar dream on säger jag bara....så länge det nu varar... :hihi :D :tungan
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top