Sporthojsfest 24 januari 2015 i samband med mässan

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R
Fett besviken. Stelt folk som inte vågade prata med någon annan och respektlös stämning vid lotteriet. Få uppfattade om det var röd, blå eller grön färg och allt var mest förvirrat. Filip sa ju ingenting om kommande säsong utan bara att han var bäst. Overkligt dyrt i baren för att vara en privat fest.

Maten var iaf god.
 

Söderberg

Nu med porrpung...
Gick med
30 Apr 2007
Ort
Luleå
Hoj
2009 Yamaha FZ1
Fett besviken. Stelt folk som inte vågade prata med någon annan och respektlös stämning vid lotteriet. Få uppfattade om det var röd, blå eller grön färg och allt var mest förvirrat. Filip sa ju ingenting om kommande säsong utan bara att han var bäst. Overkligt dyrt i baren för att vara en privat fest.

Maten var iaf god.

Måste nog hålla med dig där och lägga till att det enligt mig och mitt sällskap var alldeles för hög musik vilket gjorde det svårt att prata med andra utan att skrika. Var nog ingen som var där för musikens skull och jag tror dom flesta hade uppskattat lägre musik och prat uppe och mer "party" på nedre våningen.

Sen hade jag sett fram emot att höra Backlund prata, missade han på mässan.
 

Phaedre

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2015
Ort
Färingsö
Hoj
Yamaha MT-07
Och så lite positiv återkoppling:
Jag och mitt sällskap var glatt överraskade över att det var så billigt. Fem shot för 175 kr är inte dyrt, iaf inte i Stockholm. Och en hundring i inträde är standard. Det spelades bra musik nere i nattklubben men tyvärr hölls sig ju alla hojåkare på ovanvåningen vilket gjorde att vi som ville dansa fick hänga med övriga gäster. Jag hade gärna sett att det var pratvolym 18-23 och sen party även där uppe. Hade ju varit kul att festa tillsammans med hojåkarna. Det var det jag var på mässfesten för ;-)
I vilket fall var hela vårt gäng nöjda med kvällen. Bra fixat Pippi! :-D
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Tråkigt att höra angående musiken, var det någon som sa till om det på plats? Jag reflekterade inte över det men hoppas att någon sa till om de var missnöjda så vi kunde rätta till det.

Vad gäller Filip så gjorde han flera försöka att komma till tals , men det var lite mycket sorl i lokalen för att nå fram, tyvärr.
 

MRBACKIS

MRBACKIS
Gick med
15 Jul 2004
Ort
västerås
Hoj
Kawasaki ZX-10R
Hejsan alla vänner!

Hoppas ni alla har piggnat till efter helgens alla festligheter. Jag såg här i tråden att vissa ville höra lite mer om hur allt ser ut kring min racing i England och jag hade med glädje pratat för er och svarat på så många frågor som möjligt.

Nu blev tyvärr situationen svår i lördags, klockan blev helt enkelt lite för sen och jag tror att merparten av människorna på plats ville parta och inte lyssna så mycket på någon på scen..

Så detta har vi lärt oss. Jag pratade med Pippi och vi sa det att nästa gång så kör vi mer pratstund runt 8a tiden eller till och med kanske under maten, när folk inte kommit upp så högt varv.

Jag tror och hoppas att det upplägget kommer att fungera bättre för oss.

För er info så imorgon onsdag så flyttar jag och flickvän till UK (permanent) till vidare. Jag tänkte besöka mitt nya team i helgen och filma lite och slänga upp här på SH och mina egna medier. Så får ni se lite uhr jag har det! :)

Tills vidare önskar jag er alla en fin tid och en toppen vår.

Mvh

Filip Backlun
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top