Sporthoj Umeå

Skytt

Fattig student
Gick med
10 Sep 2006
Ort
Boden/Luleå
Hoj
Hojlös
Fan är det nån som har lagt ut mitt schema här på sporthoj eller? Verkar som att ni time:ar in varje dag jag jobbar kvällsskift för att fara och köra:tungan :D
 

TTudor

Die Hard
Gick med
13 Feb 2004
Ort
sverige
Hoj
R46 05:a
Fan är det nån som har lagt ut mitt schema här på sporthoj eller? Verkar som att ni time:ar in varje dag jag jobbar kvällsskift för att fara och köra:tungan :D



Inte för att vara taskig men ja vi har fixat ditt schema så
det är väldigt fridfullt på våra mc turer nu för tiden! :pannkyss :tungan
 

Skytt

Fattig student
Gick med
10 Sep 2006
Ort
Boden/Luleå
Hoj
Hojlös
Alltså nu börjar jag tro att allt och alla arbetar mot mig. Efter ett 10-timmars skift igår till 00.00 stiger jag upp idag 05.00, glad i hågen för jag vet att ikväll, IKVÄLL SKA JAG KÖRA HOJ!!!:yoparty Klär på mig och kastar i mig några mackor, fortfarande med ett leende på läpparna skuttar jag ut mot bilen, sneglar lite på hojjen så den står kvar. Vad ser man då? JO självklart är det slut luft i bakhjulet, vad i helvete...
Antingen är det nån snorhink i kvarteret som släppt ut luften, eller så har jag pyspunka(vilket låter mer rimligt). Som kronan på verket har man ju ingen pump eller lagningssats här. Fan va jag är på dåligt humör..:mad: Ajja bara 6 timmar kvar att jobba:huvet :gnissla

Ingen som har något slag av portabel pump att låna ut så man får göra lite felsök kanske?
 

TTudor

Die Hard
Gick med
13 Feb 2004
Ort
sverige
Hoj
R46 05:a
Nån som är sugen på att fara ut ikväll vid 18:00/19:00 tiden skriv JA här isåfall
eller har ni ställt in hojarna för vinterförvaring eller!!!!
 

manneman

Guest
Nån som är sugen på att fara ut ikväll vid 18:00/19:00 tiden skriv JA här isåfall
eller har ni ställt in hojarna för vinterförvaring eller!!!!

Såg på när du och Mange passerade mig i Piparböle igår, jag saknar er allt lite... ;)
 

TTudor

Die Hard
Gick med
13 Feb 2004
Ort
sverige
Hoj
R46 05:a
var jag och en annan kille från holmsund cbr 929 streetfighter
ja köp hoj då=)
ok 19:00 kajen punkt slut.
 

KomaN

Hopplös?
Gick med
10 Jul 2007
Ort
Umeå
Hoj
Hayabusa
Jag hade tänkt inmundiga lite alkoholhaltiga drycker så jag får nog avstå eventuella fritidsaktiviteter på motordrivna fordon. Fan jag lät nästan som en politiker där... :D
 

R0adkill

AssRocket
Gick med
14 Jun 2008
Ort
Umeå
Hoj
-00 cbr 929rr
Hmm ja vet inte kajen är ju givet men ska alla ut på fyllerudan idag eller?ja kommer nog att fara en sväng i viket fall :) det är ju som skönt väder
 

Mobster

Posör?
Gick med
1 Jul 2007
Ort
Umeå
Hoj
Gammel XR600, KTM 990SM
ska fan binda fast en laptop på mc:en så man kan hoppa in på forumet lite då o då.. :mad: aja jag o en Polare har åkt runt o fikat o ätit hela dagen, slutade kvällen på en allmäntkänd raksträcka strax utanför umeå, va just på väg o åka ner 2 lirare med "fotobil" kom o körde förbi så då fick man ju lov o stanna lite (jag blir ju så himmla snygg på bild :D ) väntar med spänning på resultatet :tummenupp

Hoppas att han som hade lite "bakanbekymmer" inte åkte hem o sköt sig i huvet, det vore ju jätte onödigt.. ;)

va fazin det gjorde jag bort igår :)


Berätta berätta!!!! :confused: :D :D
 
Last edited:
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top