Niklasinorr
Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Vi syns på OK Center...
En mycket trevlig sväng idag, Ersnäs, Rosvik, Piteå, Hortlax, Fällfors med några varv på banan och samma väg hem igen, klockrent!
Vi syns på OK Center...
En mycket trevlig sväng idag, Ersnäs, Rosvik, Piteå, Hortlax, Fällfors med några varv på banan och samma väg hem igen, klockrent!
Hur ser det ut i Fällfors nu? När går det att pressa på allvar på den eller går det redan nu?`
Ska besikta R6an den 17/7 och har aldrig varit så nervös. Jag skulle ha satt en flagga på den direkt.
Nu har jag äntligen köpt mig en hoj igen efter ett lååååååååååååååååångt uppehåll på nästan fyra veckor! De har varit en pina att vara utan nu under dessa veckor av perfekt väder men nu är man back on tracks igen
Jag är även ledig dygnet runt så är det nån som ska ut och köra får ni gärna hojta till!
Det var en riktigt rolig tur, vi får göra om den igen senare i sommar!!!
Ska ta & fixa mig en integralhjälm bara så jag slipper nackspärr, man kan lätt få det efter 30 mil med crosskrukan på...
Du börjar bli gammal, du skulle ha haft en sån där hoj där man kan vila huvudet mot tanken. Sporthoj kallas det visst..Man får nackspärr oavsett hjälm.
Xjell?? Finns säkert till din hoj också...Jag skulle vilja ha ett uppfällbart kåpglas som inte är så förbaskat fult...
Du menar senare i veckan?
Man får nackspärr oavsett hjälm. Jag skulle vilja ha ett uppfällbart kåpglas som inte är så förbaskat fult...
Du börjar bli gammal, du skulle ha haft en sån där hoj där man kan vila huvudet mot tanken. Sporthoj kallas det visst..
Xjell?? Finns säkert till din hoj också...
Marushin kolfiberhjälm och en skön gammal gixx är allt som behövs,,,,
Äsch du är bara avis...
Ja, är det inte dags att byta din gamla härk snart?
Hur gick det på rejset föresten?
Nu har jag äntligen köpt mig en hoj igen efter ett lååååååååååååååååångt uppehåll på nästan fyra veckor! De har varit en pina att vara utan nu under dessa veckor av perfekt väder men nu är man back on tracks igen
Jag är även ledig dygnet runt så är det nån som ska ut och köra får ni gärna hojta till!
Är man nöjd så behöver man inte byta, har inte rejsat ännu ska iväg under bikeweek och ladda järnet,,,
Delar av Piteågänget håller på att organisera en liten lördagstur i morgon, följdaktligen lördag alltså. Denna tur hade åtminstone jag tänkt att delta i så jag undrar om det finns några andra nissar som vill hänga på?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=119429&page=52
Ok, jag trodde att du redan klarat av premiären. Vilken klass är det du skall köra i?
Jag hade tänkt haka på, så länge det inte regnar. (Med SV'n då, Gixxern har ju inga lysen...)
Rookie 1000, laddad som faan,,,
Du har tur du som bara väljer vilken hoj som gäller för dagen
Skall du passera mig på morgonen så kan vi slå följe?
Visst serru, det är dubbelt så roligt med två i garaget.
Jag passerar dig, det låter som en bra plan. Då får vi också bevisa för dina grannar att två mullrande twinnar är dubbelt så roliga som en på morgonen.
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |