Sporthoj Boden

Bobat

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2008
Ort
i väst
Hoj
Kawaskaki
Har nu bokat två dubbelrum på Scandic Kungens kurva från fredag till söndag och i dessa skall nu jag, Johan och Ricard bo, det finns med andra ord en plats kvar eller fler beroende på hur trångt man vill bo. OBS! boendet är gratis:)

Vilket flyg skall ni åka tillbaka med på söndag? Jag tänkte boka mitt på måndag.

den platsen tar jag ! :crash
 

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Boden
Hoj
GSXR 1000 & CR500
den platsen tar jag ! :crash


Ok!

Är först till kvarn som gäller:) Rummen har två sängar men om man vill dela 90-säng med "pojkvännen" så går det säkert att lösa:D Annars kan det vara möjligt att hitta någon extrasäng då det ibland finns sådan på Scandic hotell.
 

Bobat

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2008
Ort
i väst
Hoj
Kawaskaki
Ok!

Är först till kvarn som gäller:) Rummen har två sängar men om man vill dela 90-säng med "pojkvännen" så går det säkert att lösa:D Annars kan det vara möjligt att hitta någon extrasäng då det ibland finns sådan på Scandic hotell.

Med tanke på att du är ju lika "stor" som en 90-säng så har jag svårt att se både du och din pojkvän ska få plats :va så jag skulle nog rekomendera att kolla om dom har en extrasäng nu :D
 

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Boden
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Med tanke på att du är ju lika "stor" som en 90-säng så har jag svårt att se både du och din pojkvän ska få plats :va så jag skulle nog rekomendera att kolla om dom har en extrasäng nu :D

:va Nu blir jag ju lite fundersam, du sa ju tidigare i dag att du var villig:tummenupp så jag har ju inte bokat in någon annan än dig:såjaponken

Och det där du menar om "stor som en 90-säng" är man ju van att höra, är ju svårt att knöla ner sig mot tanken med den också:tungan men nog skall vi ordna plats ändå;)
 
Last edited:

_rills_

Guest
OBS!! ÄVEN I FMCK TRÅDEN!!!

Tja:

Jag är nya ekonomiansvarige inom FMCK boden, och igår så satt jag, raffe och MrG och fixade i ordning pappersarbetet för enkonomin. Vi kom då fram till att alla inte har betalat in medlemsavgiften.

Dom som HAR betalat är:

- Stefan Sundqvist
- Ola Söderholm
- Erik karlsson
- Johan Öhlund
- Kent Åkerstrand
- Ricard Engman
- Peter Nyström
- Mattias Grundström
- Andreas Sjöberg
- Heidi Martinsson
- Patrik Eriksson

Om det nu är någon som känner sig träffad att dom inte betalat sin medlemsavgift så hör av er till mig här på SH eller på ricard.engman@bredband.net

hoppas ni har överseende med detta eftersom det varit en massa strul med papper tidigare och att jag precis tagit över denna post som ekonomiansvarig.

/Ricard
 

Mr jojjeman

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2007
Ort
Boden
Hoj
GSXR 1300
mmm Det blir lite sjukt om man tänker sig detta scenario i bilder:rolleyes:

Jag tänker mig Robban och Raffe ligga "sked" :gnissla
 

_rills_

Guest
Den ena sjukare än den andra, tror jag tar in på ett annat hotell så jag slipper se denna lilla historia utvecklas och utspelas i verkligheten.
 

Bobat

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2008
Ort
i väst
Hoj
Kawaskaki
hehe, fan Rille ta bort mc bilderna på pixboxen det är aldeles förlänge tills säsongen börjar igen !! :gråta
 

_rills_

Guest
Hoppas det kommer folk på torsdagsträffen ikväll!!! kl 19:00 på klubben
 

_rills_

Guest
Hejsan!

Den 12/12 är det dax för Glögg och pepparkaks afton, kan hända att det tas in en gnutta sprit efteråt :p

Är det nån som vill vara viking så kan det säkert grillas till middag också.


Mvh Styrelsen :p
 

MrG

Ny medlem
Gick med
11 Nov 2006
Ort
Harads
Hoj
GSX-R 750
Jag röstar på Raffe som lucia! Mr jojjeman som tärna och krille som galen tomte längst bak!:rofl jag kan vara en sån där gosse me raketkon på huvet!!
 

_rills_

Guest
haha, vi i styrelsen måste ju samordna allt så vi kan ju inte delta :D
 

Mr jojjeman

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2007
Ort
Boden
Hoj
GSXR 1300
Toppen .....klart jag ställer upp som tärna om raffe alt Mr G är Lucia :yoparty :tuttar

Frågan är ju bara vem vi ska lucca för ?:va
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top