Spontanåka-tråden!

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
det är ju fikakwäll med.. tänkte dra upp dit nu sen är frågan om det är nån idé att dra in mot wäxiö..
 

Shepard

Jorå, sååattheee..
Gick med
26 Sep 2005
Ort
Göteborg!
Hoj
Aprilia RSV 1000R -03, KTM 690 Duke R supermono-räcer, CBR1000RR -08, Polini 6.2
tsöra hoj!

Jag är på och kör en runda imon! barasäg till =)
 

Hellion

Hellion
Gick med
12 Oct 2005
Ort
Växjö
Hoj
CBR 600 F...tyvärr skrot numera...
Jag kan när som idag...Runt halv sex i Allén är det en bra tid? Kom med förslag...
 
Last edited:

wippe

ya man
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Växjö
Hoj
Z750 -09
Jag träffade på två snubbar igår vid donken, en på R6 och en på KTM(minns ju inte deras namn nu) och vi bestämde att om det blir fint(?) väder på Lördag så ska vi ut o åka som helvete. Kl. 11 redan. Så sup inte för mycket på fredag kväll:näsblod
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
några som ska köra Tullgarns nattorientering på lördag?? eller har alla ställt av?
 

wippe

ya man
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Växjö
Hoj
Z750 -09
Köra på natten hoppar jag över, men ut på dagen ska jag nog om vädret håller i sig. Var ute igår o poppade...:) sjukt kul, såg tyvärr inte så många andra.
 

zponxy

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2004
Ort
Norrhult
Hoj
Suzuki SV650s -06
Vart 18 mil idag, kul som fan. lite kyligt nu på slutet dock. ingen nattorientering för min del :(
 

RobRas

Guest
Vart 18 mil idag, kul som fan. lite kyligt nu på slutet dock. ingen nattorientering för min del :(

Var väll inte så kyligt??? Blåste på rätt bra på vägen hem å jag frös inte. Inget körande för mig på Lördag.. Måste jobba lite ibland också..
 

Pirzig

5-4-4-6
Gick med
11 Feb 2008
Ort
Södra Norrhult
Hoj
Yamaha Aerox 100
Fick en lucka i schemat. Några från Övfre Kronoberg som har planer/lust/tid för åktur denna fredagseftermiddag?
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top