Spontanåka-tråden!

Joniz

Allmänt tråkig
Gick med
21 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
Hoj e farligt..gör som ja sälj
Onsdags körning imorgon, det pratades lite grand om att ta en runda norr om växjö imorgon, fagerhult, grönskåra, högsby tillbaka över fågelfors.
Avfärd från byns enda tankställe kl 18:00.
Kommer ju bli kanonväder så vilka är på att ta en go runda norrutöver?
Alltså avfärd från Norrhults Pumpstation imorgon kl 6:tummenupp
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Tjo!!!

Tack för meddelandet (ibland är jag slö med att kika här)... är dock upptagen imorgon så jag får önska er en skön hojtur!

Vi hoppas vädret håller i sig så vi hinner bomba lite på lördag, mitt på dagen typ?? :tummenupp

//KaliZ
 

MICKE77

Living on the edge...
Gick med
6 Oct 2005
Ort
Braås
Hoj
Honda CBR 954RR -02, Kawasaki ZX-10R -05
Blir tyvärr inget åka för min del imån. Korden syns numera på mitt bakdäck...
 

Shepard

Jorå, sååattheee..
Gick med
26 Sep 2005
Ort
Göteborg!
Hoj
Aprilia RSV 1000R -03, KTM 690 Duke R supermono-räcer, CBR1000RR -08, Polini 6.2
Blir tyvärr inget åka för min del imån. Korden syns numera på mitt bakdäck...

Var det du som låg bakom mig idag? preics innan ICA-butiken i klavre... jag körde en 9-3 aero av nyare årsmodell
 

out4speed

Tabernakel
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Växjö
Hoj
Ducati 1000ss
Påväg mot allen nu, hoppas vi blir ett gäng från växjö iallafall, jag och jörgen kommer iallafall.

Samling i allen vid kl 17:00 för er som ska med mot norrhult, klavre eller var vi nu skulle träffas :p
 

Q_Ball_Racing

Gasar hellre än bra
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Eneryda
Hoj
2014 stormtrooper 1000
denn tråden har varit död ett tag nu så jag tänkte fylla på den lite.

idag var jag och lassed ute och körde lite (ca 5-6 timmar), vi träffades hemma hos mig i liatorp och sen körde vi krokiga asfalterade vägar till olofström och bromölla.
perfekt väder för lite hojåka, solen sken till och från och lagom varmt men framförallt så inget regn alls under våran åktur.

ber om ursäkt för att jag ej slängde ut ett medelande om körning idag, men vi kom på det i en hast och mellan det vi bestämde oss för att åka tills vi åkte så var det bara ca en timme.

dock är vi ute och kör rätt ofta och om intresse finns så lovar jag att skriva i så god tid som möjligt innan avfärd om fler skulle vilja med. ljungby och älmhult med omnejd är fyllt av 3vliga mc vägar. alla är välkomna att åka med.
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
denn tråden har varit död ett tag nu så jag tänkte fylla på den lite.

idag var jag och lassed ute och körde lite (ca 5-6 timmar), vi träffades hemma hos mig i liatorp och sen körde vi krokiga asfalterade vägar till olofström och bromölla.
perfekt väder för lite hojåka, solen sken till och från och lagom varmt men framförallt så inget regn alls under våran åktur.

ber om ursäkt för att jag ej slängde ut ett medelande om körning idag, men vi kom på det i en hast och mellan det vi bestämde oss för att åka tills vi åkte så var det bara ca en timme.

dock är vi ute och kör rätt ofta och om intresse finns så lovar jag att skriva i så god tid som möjligt innan avfärd om fler skulle vilja med. ljungby och älmhult med omnejd är fyllt av 3vliga mc vägar. alla är välkomna att åka med.

Låter härligt.... jag går på semester nästa veckan och så vitt jag vet så kommer solen precis då.... då blir det gasa av!!! :yoparty
 

Filber

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Ort
Växjö
Hoj
gsx-r 1000
Var ute en sväng idag (Växjö), inte en enda hoj... vart är världen på väg?
 

leica

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2008
Ort
Malmö
Hoj
tjejhoj moppe edition
Om nån vill köra med mig någon dag så blir jag glad (kan tyvärr inte i morgon!). Jag är skapligt grön mc-förare än så undviker helst bombrepor och dylikt ;) Nån som har lust att köra på söndag om vädret blir ok? Utgå från Växjö vid 14 kanske?
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top