Speed Triple-tråden Sthlm

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Same shit different name ... ni ofrälsta är bara avundsjuka :arsele :banana

iFån känns lite som en modern och slappare version av Golf.

Golfare kan man se stå och torrsvinga vid alla möjliga tillfällen. iFånare står och jämför sina ÄÄpps tex åt vilket håll lutar trappräcket med din ? Med min lutar det utåt. Och andra lika intressanta saker.

:D
 

speed monster

Ny medlem
Gick med
21 May 2008
Ort
Ingarö
Hoj
Honda CBR 1000RR race
iFån känns lite som en modern och slappare version av Golf.

Golfare kan man se stå och torrsvinga vid alla möjliga tillfällen. iFånare står och jämför sina ÄÄpps tex åt vilket håll lutar trappräcket med din ? Med min lutar det utåt. Och andra lika intressanta saker.

:D

dessvärre har du nog lite rätt där :D
(kan ju passa på att tipsa 0m appen BUMP)
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
iFån känns lite som en modern och slappare version av Golf.

Golfare kan man se stå och torrsvinga vid alla möjliga tillfällen. iFånare står och jämför sina ÄÄpps tex åt vilket håll lutar trappräcket med din ? Med min lutar det utåt. Och andra lika intressanta saker.

:D

Jag hade lite celebert besök hemma igårkväll! :) Det ramlade in 5 pers. De tre första killarna lade 3 iFånar på bordet...:D Sen misstänker jag att det fanns en Fån i vart fall i den fjärde killens ficka åxå, men kanske även i fickan på tjejen som följde med honom...

Och TACK :bow för att du fixade ljuset på TV:n speed monster, Isabella Scorupco är fantastiskt vacker på min TV just nu!:brynad:rodnar
 

speed monster

Ny medlem
Gick med
21 May 2008
Ort
Ingarö
Hoj
Honda CBR 1000RR race
Jag hade lite celebert besök hemma igårkväll! :) Det ramlade in 5 pers. De tre första killarna lade 3 iFånar på bordet...:D Sen misstänker jag att det fanns en Fån i vart fall i den fjärde killens ficka åxå, men kanske även i fickan på tjejen som följde med honom...

Och TACK :bow för att du fixade ljuset på TV:n speed monster, Isabella Scorupco är fantastiskt vacker på min TV just nu!:brynad:rodnar

vadå? har du Isabella Scorupco i din tv???? trevligt var det. :tummenupp
 

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
paPs, jag tror jag hittat din telefon

dkmb86g_487pr55s2hc_b.jpg


:D:D
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Jag hade lite celebert besök hemma igårkväll! :) Det ramlade in 5 pers. De tre första killarna lade 3 iFånar på bordet...:D Sen misstänker jag att det fanns en Fån i vart fall i den fjärde killens ficka åxå, men kanske även i fickan på tjejen som följde med honom...

Och TACK :bow för att du fixade ljuset på TV:n speed monster, Isabella Scorupco är fantastiskt vacker på min TV just nu!:brynad:rodnar

Hade ni skoj? ...synd att man missade! ...Behöver man bjuda hem Speed Monster nu för tv-justering eller vad e det för ljus du e så lyrisk över???
 

Jujje

Wrooom, wrooom!
Gick med
21 May 2005
Ort
Söder om Globen
Hoj
Kawa Z1000 -12
Jag hade lite celebert besök hemma igårkväll! :) Det ramlade in 5 pers. De tre första killarna lade 3 iFånar på bordet...:D Sen misstänker jag att det fanns en Fån i vart fall i den fjärde killens ficka åxå, men kanske även i fickan på tjejen som följde med honom...

Och TACK :bow för att du fixade ljuset på TV:n speed monster, Isabella Scorupco är fantastiskt vacker på min TV just nu!:brynad:rodnar

Du har så rätt, så rätt (angående fånen, tvn vet jag inget om) ! :) Tack för ölen! Trevligt var det, hoppas ni väntar med allt annat kul tills jag e tillbaka från thailand så jag inte missar nått!! :banana :tummenupp
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Lelles i Uppsala skall tydligen bli återförsäljare åt Triumph. Skall vara någon form utav invigning den 25/3 kl 19:00 http://www.lellesmc.se/lelles/index1.html
Någon som skall dit?

Inte omöjligt!:)

Hade ni skoj? ...synd att man missade! ...Behöver man bjuda hem Speed Monster nu för tv-justering eller vad e det för ljus du e så lyrisk över???

Det var trevligt, men jag blev ju tvungen att köra ut gästerna och dra till jobbet på lördagskvällen, så jag tycker att vi siktar på en till fest här om nån månad eller så, när jag INTE behöver jobba...:huvet
 
Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Det var trevligt, men jag blev ju tvungen att köra ut gästerna och dra till jobbet på lördagskvällen, så jag tycker att vi siktar på en till fest här om nån månad eller så, när jag INTE behöver jobba...:huvet

BahahaaaaAAAAaa!!!!! :D

Har du inte lärt dig att du inte ska planera något överhuvudtaget vid jourtjänst! Om du suttit hemma själv å sagt till boysen "-Nä, tyvärr grabbar, ingen idé, jag har jour ikväll." kan du ge dig själva f-n på att inte ens morsan ringt å frågat om du ätit ordentligt... :3freak :hihi
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Top