Seriöst... Det där är skadlig snålhet!!
å riker som ett troll är han me efter konsultandet i trollhätta på framgångssagan SAAB.
Seriöst... Det där är skadlig snålhet!!
Dom har en julkategori nu på tti. Fri leechå riker som ett troll är han me efter konsultandet i trollhätta på framgångssagan SAAB.
Skapligt chockad man blir när ens bästa kompis berättar att han fått cancer i ballen... fyy fan
Skapligt chockad man blir när ens bästa kompis berättar att han fått cancer i ballen... fyy fan
I roten asså?
En klasskompis på gymnasiet fick det i ena kulan, gissa om vi kallade honom eistein när jag inte hörde
Nee de var i en kula på honom oxå... Ja Einstein e ju givet.. Haha
Då är ju frågan, hur vet man om det är cancer? Kan vara bra att veta i framtiden..Jo, det är såklart inte kul men som tur är har man två och klarar sig ju nästan precis lika bra med den ena bara.
Tänk att få det i roten
Kom an då!!!jag anar en ny valutas födelse
Äsch, är ju inte det minsta snål när det gäller annat. Men nu när det kommer till "renovering/förbättring/trevlighetsändring" av hyreslyan känns det som att det räcker med utlägg nu. Dessutom, var fan ska jag med resten av golvplankorna till? Sätta dom på väggen? Slänga dom?Seriöst... Det där är skadlig snålhet!!
å riker som ett troll är han me efter konsultandet i trollhätta på framgångssagan SAAB.
la också ett bud på Saab, 2kvm Tundra EK från Ikea
Någon som vet var jag kan få fatt på en ekskiva som ska användas på köksbänken (limmad på ett skåp) i måtten; 600 x 410 x 30mm? Är inte svinsugen på att betala fetmycket eftersom en bor i hyreslägenhet...
Shit! Fan va grymt! Du får ett sexpack valfri sort, iskall!spillbit 600x435x28mm stavlimmad ek bytes mot 2 kalla burköl.
Kom an då!!!
Äsch, är ju inte det minsta snål när det gäller annat. Men nu när det kommer till "renovering/förbättring/trevlighetsändring" av hyreslyan känns det som att det räcker med utlägg nu. Dessutom, var fan ska jag med resten av golvplankorna till? Sätta dom på väggen? Slänga dom?
Nä, segt är det.
Precis. Har dessutom lagt ett bud på SAAB nu.
Fast då finns det nog risk för höjt taxeringsvärde!Det är fritt fram att lägga parkett i hyr-garaget, möbler finns det ju där redan
Halt och kallt, skrapa rutor och frysa om fingrarna
Nu får man nog gissa att vintern är här när det varit kallt så länge. Kanske borde ha tagit ledigt idag så man hann leka lite i frosten innan det smälter bort och det bli midsommarvarmt igen.
Är det så här vintrarna ska vara nu? Det var bättre förr! Då var det alltid meterhög snö och jullov långt som bara det
Morrn
Halt och kallt, skrapa rutor och frysa om fingrarna
Nu får man nog gissa att vintern är här när det varit kallt så länge. Kanske borde ha tagit ledigt idag så man hann leka lite i frosten innan det smälter bort och det bli midsommarvarmt igen.
Är det så här vintrarna ska vara nu? Det var bättre förr! Då var det alltid meterhög snö och jullov långt som bara det
Sen har jag hört att det blir sämre öl pga den globala uppvärmningen
Morrn
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |