Sommarläger i Örebro

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Man kan ha roligt utan sprit. Men man kan må dåligt utan sprit oxå :huvet :tungan

Nä det är bara på det igen! :tummenupp
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
tack för en rolig helg!! vi hade ju lite strul med hojarna som ni märkte, men tackar alla så gott för alla verktyg och grejer som vi låna ;-) vi avslutade dagen med körning på gocartbana i stockholm, gick riktigt bra trots att vi var möra.

vi glömde en ikea-kasse men lakan, äre nån som vet var den befinner sig?! ha det gott! //maria

Blev det några bra bilder?
 

kiddie

"Medlem"
Gick med
30 Nov 2006
Ort
Söderort
Hoj
ingen direkt körbar
Blev det några bra bilder?

Jodå, det blev en del bra bilder. Jag har bara inte riktigt haft tid att lägga in dem i datorn än, men var lugn - de kommer upp under veckan :)

Och tack för helgen, det var jättekul att prova på. Det blir nog till att inhandla en cross nu för att bli lite mer kompis med grus och hopp.
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Jodå, det blev en del bra bilder. Jag har bara inte riktigt haft tid att lägga in dem i datorn än, men var lugn - de kommer upp under veckan :)

Och tack för helgen, det var jättekul att prova på. Det blir nog till att inhandla en cross nu för att bli lite mer kompis med grus och hopp.

Kom o hjälp till i Botkyrka oxå! :) Kommer i dess första skede bli kanon fin bana för att öva upp sina grus-skills :tummenupp

Kan vi bara bli så färdiga att vi kan öppna o börja få in lite träningsavgifter så kan vi fortsätta bygga ut asfalten efter hand. Kan bli hur bra som helst!
 

Chrusty

Medlem
Gick med
8 Jul 2009
Ort
Stockholm
Hoj
Såld/död? zx-6r -97, senaste köp xt660x
Kom o hjälp till i Botkyrka oxå! :) Kommer i dess första skede bli kanon fin bana för att öva upp sina grus-skills :tummenupp

Kan vi bara bli så färdiga att vi kan öppna o börja få in lite träningsavgifter så kan vi fortsätta bygga ut asfalten efter hand. Kan bli hur bra som helst!

låter klockrent! jag ska hämta hem en cross idag förhoppningsvis :tummenupp

Blev det några bra bilder?

precis bilder på G. synd att du inte kunde köra vidare :( hur är det med tummen nu?
 
Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Bilder bilder bilder! :D

Kom igen nu Supermoto, såg allt att du fota lite :D
 

Johanjulgran

#25 supermotard
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Brottby
Hoj
KTM 450 SMR -07
Tackar så mycket för en riktigt rolig helg.

Det var lite synd att mina p-boxar i gaffeln börja läcka och att det inte var något vidare grepp i bakdäcket när man skulle gasa ut ur kurvor.

Men till nästa gång så ska jag ha fixat till det :D
 

kiddie

"Medlem"
Gick med
30 Nov 2006
Ort
Söderort
Hoj
ingen direkt körbar
Ok, här kommer några bilder...

IMG_0662.jpg


IMG_0713.jpg


IMG_0670.jpg


Resten på http://303.se/orebro20100703/


Och så några filmklipp:

[YOUTUBE-ID]6sDAziWl948[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]XAfXYiuI-f8[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Ort
Örebro
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Alla verkar tycka att det var skitkul och vill säkert komma och köra igen, så då vill jag tipsa om helgens träning, halva priset pga inställt Endurance, 100 kr för vuxna och 50 kr under 16 år. Lördag 9-14. :tummenupp
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Ok, här kommer några bilder...

Blev ju riktigt bra bilder!:tummenupp
Vad var det för kamera ja lånade av er? Både filmar och tar riktigt bra kort! ixux någe såg ja, men mer modelbetäckning. Ja e på jakt efter en ny själv.
 

kiddie

"Medlem"
Gick med
30 Nov 2006
Ort
Söderort
Hoj
ingen direkt körbar
Vad var det för kamera ja lånade av er? Både filmar och tar riktigt bra kort!

Det är ju nu du ska ta åt dig och säga att det var tack vare den grymma fotografen det blev så bra bilder ;) Men ja det blir faktiskt helt ok kvalitet för att vara en kamera som enkelt går ner i fickan. Canon Digital IXUS 120 IS heter den, såg att elgiganten sålde ut dem förra veckan för typ 1290:-.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Ingen som vill byta en uppsättning Honda fälgar mot en uppsättning till min KTM? :va

Orkar fan inte kirra distanser o skit.
 

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Ort
Örebro
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Jag kan ev. tänka mig att köpa dina Hondafälgar, så får du cash att handla KTM-hjul för. :) Är det 3,5x17" och 5x17"?
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jag kan ev. tänka mig att köpa dina Hondafälgar, så får du cash att handla KTM-hjul för. :) Är det 3,5x17" och 5x17"?

Om jag får cash så lägger jag ju bara dem på nåt annat :näsblod
Vette fan vad det är för bredd men antar det är 3.5 o 5 iaf.
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Äntligen fått upp lite bilder :brinnerup
Tog en jädra stund att få ner bilderna till vettig storlek och att hitta ställe att enkelt publicera dem på. Tyvärr fick jag inte plats med alla så en del sekvenser har bara en bild, de är märkta "serie".
Flera är rätt suddiga, det är för att jag håller på och lär mig fota med lite längre slutartid men det är svårt som tusan att få objektet skarpt...

länk till jalbum
 
Last edited:
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top