Snacka om allt!!!!

Ryddarn

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Jul 2013
Ort
Växjö
Hoj
Honda CB900 -79
Ok, jag kunde hjälpa dig men jag åker till usa om 10 dagar...
Tack men jag plockade ut tummen ur röven och bytte själv, fast bakdäcket var hårt som bakelit och mitt däckjärn gick av (jäkla BT skit) så en snabb utryckning till Växjö-däck blev nödvändigt. De tog 195:- för byte och balansering vilket får sägas vara OK och bytte medans jag väntade
 

Kanelegon

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2014
Ort
Falkenberg
Hoj
Ducati sport classic monoposto 2006, Ducati monster 1100 evo 12 (såld), Ducati monster 1200 s (såld)
Vilka vägar kommer ni köra? Och när kör ni förbi tingsryd?

Oves har öppet mellan 10-13 så får nog dra i vettig tid= kall morgon
Vet inte exakt men hade varit trevligt att ta rundan urshult-gäddviksås-kyrkhult-olofström.
En annan håller på att köra in så kommer ta det rätt lungt.
Vet inte vad Nemal säger om att?:7peta
 

Nemal

Köttätare
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Diö
Hoj
R1 2001 Turbo
Jag kommer ha med mig en övningskörare så för min del blir det lugnt. (trotts effekten jag bär med mig) :tummenupp :näsblod :tummenupp :tuttar
Vi skulle kunna hänga på vid urshult. Finns fina vägar där. ev är det lite grusiga vägar?
 

Kanelegon

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2014
Ort
Falkenberg
Hoj
Ducati sport classic monoposto 2006, Ducati monster 1100 evo 12 (såld), Ducati monster 1200 s (såld)
drog rundan förra helgen så det såg fint ut faktiskt..
om du syftar på "jät vägen från växjö ner till urshult så har jag inte kört där ännu detta året.. men vet att gas glada bilburna ynglingar gillar den vägen med så förhoppningsvis så har de kört rent där:)
 

Eric Sigurdsson

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2012
Ort
Linneryd
Hoj
KTM 1290 Superduke R -2014
Blir kalas på lördag så jag får avböja denna gång. Hojta gärna till nästa gång ni ska ut och ha roligt. ;)
 

Ryddarn

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Jul 2013
Ort
Växjö
Hoj
Honda CB900 -79
Jag är ensasm med ungarna i helgen annars hade det vart kul att hänga på, satan i gatan vad halt det är med nya däck!
frighten.gif

Hade behövt en rejäl runda för att slita in dem
 

Blozzard

Ny medlem
Gick med
1 Nov 2011
Ort
Växjö
Hoj
06 Ducati Sport Classic
Växjö -> Urshult var ganska bucklig förra året, var ju ingen vidare vinter i år så den lär väl se ut ungefär likadan?
Krokvik ser bra ut i år iallafall, dock är ju den sträckan ganska kort :p
 

Kanelegon

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2014
Ort
Falkenberg
Hoj
Ducati sport classic monoposto 2006, Ducati monster 1100 evo 12 (såld), Ducati monster 1200 s (såld)
Ja för fan.
Jag kommer hojta till här när vi tänker åka i vår/sommar.
 

Kanelegon

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2014
Ort
Falkenberg
Hoj
Ducati sport classic monoposto 2006, Ducati monster 1100 evo 12 (såld), Ducati monster 1200 s (såld)
Jag kommer ha med mig en övningskörare så för min del blir det lugnt. (trotts effekten jag bär med mig) :tummenupp :näsblod :tummenupp :tuttar
Vi skulle kunna hänga på vid urshult. Finns fina vägar där. ev är det lite grusiga vägar?

Tänkte kolla vädret på yr.no imorgon så kan vi säga när vi kör:)
 

Nemal

Köttätare
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Diö
Hoj
R1 2001 Turbo
Kommer tyvärr hoppa av då min polare som ska med har sin hoj obesiktigad så vi kommer åka upp till växjö på fm och besöka carspect på deras dropin dom har på lödda för enbart mc... Kommer fler körningar.
Åker dock utomlands på måndag och blir borta 3v...:tummenupp
 

alex_112

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2007
Ort
Växjö
Hoj
Honda CBR1000RR Repsol
några som ska ut och köra i helgen eller? tänkte ta en runda på lördag eller söndag.. bor i uråsa så ser ni en blå/vit gixxer + några andra hojar får ni gärna vinka till :)
 

Kanelegon

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2014
Ort
Falkenberg
Hoj
Ducati sport classic monoposto 2006, Ducati monster 1100 evo 12 (såld), Ducati monster 1200 s (såld)
några som ska ut och köra i helgen eller? tänkte ta en runda på lördag eller söndag.. bor i uråsa så ser ni en blå/vit gixxer + några andra hojar får ni gärna vinka till :)

Häng på oss ... tänkte ta en runda neråt blekinge... imorgon (lördag)
 

Q_Ball_Racing

Gasar hellre än bra
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Eneryda
Hoj
2014 stormtrooper 1000
som sagt var så har carspect i växjö öppet imorgon för besiktning av mc. dropin är det som gäller. tänkte som en upplysning till er som eventuellt behöver besiktia mc.
 

alex_112

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2007
Ort
Växjö
Hoj
Honda CBR1000RR Repsol
någon som känner/vet/hört talas om någon i växjö som är duktig på att svetsa rostfritt? ska svetsa om ett avgasystem!
 

Ryddarn

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Jul 2013
Ort
Växjö
Hoj
Honda CB900 -79
Åk ut till Växjödisk på Norremark. De gör inget annat än svetsar rostfritt hela dagarna, du hittar säkert någon som kan hjälpa dig.
 

Kanelegon

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2014
Ort
Falkenberg
Hoj
Ducati sport classic monoposto 2006, Ducati monster 1100 evo 12 (såld), Ducati monster 1200 s (såld)
ut och köra imorgon (lördag)?
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top