Smitning! Jag behöver er hjälp med att hitta advokat.

ThaCoola

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2008
Ort
In the Spang
Hoj
-00 ZX9R
Det här var en mycket underhållande tråd måste jag säga:tummenupp
Vad det gäller Dregen hoppas det löser sig för dig men jag anar att du kommer att åka på en ganska saftig reprimand men give them HELL :yoparty

Dominator rocks : Handen på hjärtat har du aldrig kört för fort eller begått något trafik brott i hela ditt liv ? För har du det så är du minst lika "Kriminell" som Dregen och då tycker jag att du inte ska klanka ner på han, som sagt han ber om hjälp inte sympati.

O till er andra ha en superb fredagskväll !
 

Dominator-Rocks

Guest
Det här var en mycket underhållande tråd måste jag säga:tummenupp
Vad det gäller Dregen hoppas det löser sig för dig men jag anar att du kommer att åka på en ganska saftig reprimand men give them HELL :yoparty

Dominator rocks : Handen på hjärtat har du aldrig kört för fort eller begått något trafik brott i hela ditt liv ? För har du det så är du minst lika "Kriminell" som Dregen och då tycker jag att du inte ska klanka ner på han, som sagt han ber om hjälp inte sympati.

O till er andra ha en superb fredagskväll !

Läs igenom tråden igen å kom tebax :tummenupp
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Man kan ju undra vad reaktionen hade blivit om ngn lastbilschaffis gjorde ett inlägg på truckstop.nu och önskade kollegornas tips för att minimera straff efter att ha kört 110 förbi ett vägarbete med 30, haft snutjag, samt avlutat med att mörsa in i en polisbil och lubbat därifran.

Nu har ju ovanstående hypotetiska lastbilsexempel tack och lov ännu inte hänt. Men man får nog ändå se de negativa reaktionerna, på detta på SH inte helt ovanliga trådämne, såsom ett friskhetstecken som borgar för flockens överlevnadsvilja. :hihi
 

ThaCoola

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2008
Ort
In the Spang
Hoj
-00 ZX9R
Läs igenom tråden igen å kom tebax :tummenupp

Ja och !?! Du säger att du gjort saker du skäms för, då ÄR ju du lika "kriminell" som dregen även fast ni inte har gjort exakt likadant.
Se så det är fredag o alla borde vara glada, så alla ni som inte ska köra hoj ikväll ta o korka upp den finaste lagern ni har i kylskåpet Schkål :tuttar
 

Dominator-Rocks

Guest
Ja och !?! Du säger att du gjort saker du skäms för, då ÄR ju du lika "kriminell" som dregen även fast ni inte har gjort exakt likadant.
Se så det är fredag o alla borde vara glada, så alla ni som inte ska köra hoj ikväll ta o korka upp den finaste lagern ni har i kylskåpet Schkål :tuttar

Så det du säger är att jag är en avtLå!

:2cool :hoppa
 

Odi

Black Water MC
Gick med
29 May 2006
Ort
Åsa
Hoj
Thruxton 1200 R
Hur många tycker egentligen att det e så farligt att köra mot rött eller överträda hastigheten vid ett vägbygge på kvällen när inga arbetare å få bilister finns på plats?

Det kan man ju t.o.m snacka sig ur med polisen......fast då bör man kanske inte ha kört in i en polisbil efter :rolleyes:
 

Gixxlito

Söker klokskap
Gick med
17 Dec 2006
Ort
Bonnahult
Hoj
Caddy -67 och Monark -49 125 cc
Man kan ju undra vad reaktionen hade blivit om ngn lastbilschaffis gjorde ett inlägg på truckstop.nu och önskade kollegornas tips för att minimera straff efter att ha kört 110 förbi ett vägarbete med 30, haft snutjag, samt avlutat med att mörsa in i en polisbil och lubbat därifran.

Nu har ju ovanstående hypotetiska lastbilsexempel tack och lov ännu inte hänt. Men man får nog ändå se de negativa reaktionerna, på detta på SH inte helt ovanliga trådämne, såsom ett friskhetstecken som borgar för flockens överlevnadsvilja. :hihi


Haha, ja du, såsom chaffis så gissar jag att reaktionen blivit en dubbel:7peta
 

Waislo

Medlem
Gick med
29 Sep 2006
Ort
Visby
Hoj
1993 Yamaha XT 600
Lycka till o försöka slingra dig ur de där..:D PS ..sätt på backspeglar modell STÖRRE nästa gång:D :D :D :D
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Haha, ja du, såsom chaffis så gissar jag att reaktionen blivit en dubbel:7peta

Det känns tryggt, annars hade jag nog tagit mitt pick och pack och ställt mig i diket var gång jag stod vid ett köslut/rödljus och såg ngn av er närma sig i backspegeln :hihi
 
Last edited:
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top