SMC Stockholms dubbeldagar på Gelleråsen 2-3/8 samt 4-5/8

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Fan en kanske skulle slå upp tolvmanna tältet och göra ett riktigt tattar läger 4 dagar i luffland.

Shit, ett T12 med kamin, granrisbäddar, grävd pissgrop, dygnspåsar (Frystorkat för er civilister.) med sej i tomatsås och fältmässig OVIK på morgonen. Klart dominant!
*harkel* Nä, förresten. De har ju duschar och sånt. Dessutom så kanske inte Mike blir så glad över avträdesgropar i depån. Sen är det ju inte så fasligt gott med frystorkat heller när man kan grilla...
 

mojja83

Guest
Shit, ett T12 med kamin, granrisbäddar, grävd pissgrop, dygnspåsar (Frystorkat för er civilister.) med sej i tomatsås och fältmässig OVIK på morgonen. Klart dominant!
*harkel* Nä, förresten. De har ju duschar och sånt. Dessutom så kanske inte Mike blir så glad över avträdesgropar i depån. Sen är det ju inte så fasligt gott med frystorkat heller när man kan grilla...


Djävla pessemist :fakta:mad::fyllisar
 

Wisborg

Åker alldeles för lite =)
Gick med
6 Sep 2008
Ort
Huddinge
Hoj
CBR 600rr,
Shit, ett T12 med kamin, granrisbäddar, grävd pissgrop, dygnspåsar (Frystorkat för er civilister.) med sej i tomatsås och fältmässig OVIK på morgonen. Klart dominant!
*harkel* Nä, förresten. De har ju duschar och sånt. Dessutom så kanske inte Mike blir så glad över avträdesgropar i depån. Sen är det ju inte så fasligt gott med frystorkat heller när man kan grilla...

Du är för ung min vän, det ska ju vara likfingrar med tomatsås som aldrig blir varm hur mycket man än värmer den.

BTW Du får elposten 23-06 i mitt tält om du vill!
Och jupp jag kör med en engångsgrill mer sport då =)
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Kommer det att finnas däckförsäljning på plats?

Lite osäker på hur mkt däck jag gör av med på 600:an så behöver eventuellt, men inte säkert, ett Sportsmart 180/55..
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Du är för ung min vän, det ska ju vara likfingrar med tomatsås som aldrig blir varm hur mycket man än värmer den.

BTW Du får elposten 23-06 i mitt tält om du vill!
Och jupp jag kör med en engångsgrill mer sport då =)

Ung!? Tack ska han ha. Jorå, död mans finger, pansarkex med konservleverpastej samt präriegryta har slunkit ner i även denna strupe. Men jag föredrar det frystorkade framför guldburk trots allt.

Får jag elda i din bil också ifall du kvartar i bilen? :3freak
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Ah fint, men dom säljer bara Michelin va?

Inte omöjligt att de har ett lager med Dunlop nu när de varit med på Backlundsdagarna som var sponsrade av Dunlop... vet att Lasse hade hela släpet fullt med Dunlop på Mantorp i alla fall.
Men kolla med dem, och om inte annat så är som sagt Tom på plats också. :tummenupp
 

#1725

...alltid retar det någon..
Gick med
13 Feb 2008
Ort
Ekerö
Hoj
HD XR1200, -09
... om inte annat så är som sagt Tom på plats också. :tummenupp
Kul att Tom är där, skall bli trevligt att träffa honom face2face som det så modernt heter. Han har gett mig goda råd kring däckval så nu kan han få den feedbacken direkt.

Vad gäller grillning på torsdagkväll i depån, så om det OK så tar jag med mig en grill också....kanske kan lägga en grillosmatta över hela åsen om vi anstränger oss.

Fredrik
 

Pussycat

Försök att tämja mig...
Gick med
11 Dec 2009
Ort
Tyresö
Hoj
07, Yamaha R1, 97, Honda Fireblade, CBR900RR
Hej hopp!:hej

Jag åker ner på fre-sön, men kan få plats i en annan bil och undrar därför om NÅN har plats för en till hoj de dagarna?
Onödigt med flera bilar...

Alternativt om nån behöver bilplats (o hoj går oxå in) o vill åka med mig? PMa isf, e dålig på att kolla svar i trådar o mina blinkeblinkfunktioner funkar inte på SH-sidan...

:krama:hej:hej
 

Göran

Med lem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Nynäshamn
Hoj
CB1000R, BSA 650 -67.
Vad gäller Tom's närvaro så är den lite osäker. Det var en del annat som kom ivägen så han kommer nog inte jobba. Dock brukar han ha svårt att hålla sig borta...
 

MAESTROR1

Din dröm - Min vardag
Gick med
4 Mar 2008
Ort
08
Hoj
Yamaha R1 -03
Vem kontaktar man om man vill dela depåbox med några polare? Nina svarar inte på mailen, skickat två gånger till henne :)
 

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Ort
Bästkusten.
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
Vad gäller Tom's närvaro så är den lite osäker. Det var en del annat som kom ivägen så han kommer nog inte jobba. Dock brukar han ha svårt att hålla sig borta...

Tom skulle vara där på Torsdag sade han. Men som sagt inte för att jobba.
 

#1725

...alltid retar det någon..
Gick med
13 Feb 2008
Ort
Ekerö
Hoj
HD XR1200, -09
Tom skulle vara där på Torsdag sade han. Men som sagt inte för att jobba.

Vore kul att ge beröm och få ett ansikte på den man handlar däck av, hoppas han kommer.

btw... ser ut att bli lite regn på torsdag..


Fredrik
 
Last edited:

Göran

Med lem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Nynäshamn
Hoj
CB1000R, BSA 650 -67.
Vore kul att ge beröm och få ett ansikte på den man handlar däck av, hoppas han kommer.

btw... ser ut att bli lite regn på torsdag..


Fredrik

Ansiktet finns ju på hemsidan, men resten av kroppen...

och nej, något regn har jag inte beställt
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Med sin vana trogen har SMHI ändrat prognosen från igår kväll... idag ser det bättre ut. De är ju för roliga.

Skit i prognosen och kasta någa egna tärningar istället, de blir säkert mer rättvisande.
Jag var på Mantorp för några veckor sen.. Kvällen innan körningen så lovades 14mm regn, vi fick klarblå himmel.
 
Nyheter
Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Top