SMC - Steg 5/6 - 26-27 april 2014

Manne990

#60
Gick med
4 Feb 2008
Ort
Västerås
Hoj
R1
Bokat och klart. Skall bara betala hyran. Det känns med ens mycket lyxigare och...rejsigare...med en fixad plats under tak och en sambox. :)

Blir skitkul! Lördag efter körningen kan vi titta på hojar och dricka öl! :fyllisar

Hur tänkte du bo? Funderade på att tälta vid banan, men det kanske är för kallt i april?
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Blir skitkul! Lördag efter körningen kan vi titta på hojar och dricka öl! :fyllisar

Hur tänkte du bo? Funderade på att tälta vid banan, men det kanske är för kallt i april?

Bo...? Hmm... Hittills har jag kört hem på kvällen och kommit tillbaka morgonen efter... :va
 

NeonMan

#62 Superbike 2015
Gick med
8 May 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
BMW S1000RR racehoj
Dina små fjuttvurpor har man ju sett och hört talas om :glömdet

Vänta du bara, När jag blir stor då ska jag också åka blinka taxi från banan :)

Ser bara SMC till att lösa detta med hastighetsindelning i Steg 6. Då lovar jag komma och visa er hur man vurpar ORDENTLIGT. Dock så blir det bara teori, de praktiska övningarna får ni stå för själva. Har nämligen lovat frugan att aldrig göra om samma manöver igen :fakta.
 

Manne990

#60
Gick med
4 Feb 2008
Ort
Västerås
Hoj
R1
Ser bara SMC till att lösa detta med hastighetsindelning i Steg 6. Då lovar jag komma och visa er hur man vurpar ORDENTLIGT. Dock så blir det bara teori, de praktiska övningarna får ni stå för själva. Har nämligen lovat frugan att aldrig göra om samma manöver igen :fakta.

Att hålla frugan nöjd är smart! :tummenupp
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Ett fredagsklipp, inte gelleråsen utan mittsverige dock är det men SMC Sport, där allt är på lek & skoj...:rolleyes:

(varning för hemska spårval, se på egen risk!)
http://www.youtube.com/watch?v=xYTA8AXUH18

Du har ju lyckats fånga både mig och Lilla Blå (min lite fixade blå ER-6n) på den filmen! Vi syns på slutet när du rullar genom depån. Visst är det märkligt hur kul det kan vara att fångas på bild. Så länge det inte är polisens kamera... :rolleyes:
 

CAD-Ludde

Ny medlem
Gick med
19 May 2010
Ort
Sigtuna
Hoj
S1000 RR, Yamaha R1
Blir skitkul! Lördag efter körningen kan vi titta på hojar och dricka öl! :fyllisar

Hur tänkte du bo? Funderade på att tälta vid banan, men det kanske är för kallt i april?

Jobbar på å dra igång förlossningen några veckor tidigare... :Bugar
Misslyckas jag så kan du låna min bus om du vill :tummenupp
Men de kanske e för långt till Sigtuna?
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top