Sm däck för husqvarna wr 125

Minjink

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2023
Hoj
husqvarna wr 125
Jag har egentligen bara en simpel fråga kan man hitta supermotard fälgar för en husqvarna wr 125. Jag kan inte hitta så mycket om vart jag får tag i fälgarna eller om dom ens finns. så skulle verkligen uppskatta om någon vet om ifall man kan få tag i sånna eller vad som passar.
 

JPT

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Mar 2011
Ort
Skarlunda
Hoj
Par stycken Ktm:er
Frågan är om de är en Italiensk Husqvarna eller en Ktm Husqvarna. .

Om de är en Ktm Husqvarna så passar alla motardhjul från Ktm Husaberg på Husqvarnan..
 

Minjink

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2023
Hoj
husqvarna wr 125
Frågan är om de är en Italiensk Husqvarna eller en Ktm Husqvarna. .

Om de är en Ktm Husqvarna så passar alla motardhjul från Ktm Husaberg på Husqvarnan..
Det är en 2012 så då skulle jag anta att det inte är en ktm husqvarna.
 

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Det tar bokstavligt 5 sekunder på Google att hitta hur mycket som helst. Kite, 24 MX o.s.v. För din årsmodell så hade Husqvarna egna hjul (jag vet eftersom de sitter på min ena motard), så har de flesta eftermarknadsbutiker kit. Se även över om du skall uppgradera frambromsen samtidigt.
 

Minjink

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2023
Hoj
husqvarna wr 125
Det tar bokstavligt 5 sekunder på Google att hitta hur mycket som helst. Kite, 24 MX o.s.v. För din årsmodell så hade Husqvarna egna hjul (jag vet eftersom de sitter på min ena motard), så har de flesta eftermarknadsbutiker kit. Se även över om du skall uppgradera frambromsen samtidigt.
Kolla på 24mx igår men kunde inte hitta något som passa den modellen. Det var iallafall inte något som ploppade upp.
 

Minjink

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2023
Hoj
husqvarna wr 125
Tyvärr är de den Italienska modellen.. De är helst begagnat du är ute efter...
Du verkar vara professionell på allt med hojar. Så om du kan hälja mig med vad jag ska mäta och vart jag ska mäta för att veta vilka fälgar som kommer att passa min hoj, Hade verkligen uppskattats.
 

JPT

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Mar 2011
Ort
Skarlunda
Hoj
Par stycken Ktm:er
Du verkar vara professionell på allt med hojar. Så om du kan hälja mig med vad jag ska mäta och vart jag ska mäta för att veta vilka fälgar som kommer att passa min hoj, Hade verkligen uppskattats.

Absolut inte... Kan en del om Ktms delar å vilka som passar på dom samt vilka delar som är samma mellan Ktms olika modeller..
Många andra hojar kan jag inge alls om, vet inte äns hur dom ser ut å så.. Allt de har me vad man är intresserad av..
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top