SM-bankett i Örebro - anmäl er

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Vad är en SM-bankett?

- En fest, öppen för de som vill komma, där man äter och dricker och delar ut priser till de som förtjänar dem. Man ungås och ljuger lite om året som varit och ljuger massor om nästa år.

Mer info finns som vanligt på www.supermotosweden.se eller mer exakt HÄR.

Tyvärr är folk i allmänhet så himla sega på att anmäla sig och restaurangen vi hyrt vill veta hur många som kommer. Får vi inte in tillräckligt med anmälda i tillräckligt god tid måste vi avboka och det vill ju ingen.
 

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Hade vart bra med bekräftelse tebax efter anmälan med så man vet att det funkar, borde va anmäld...
 

MC Doktorn

Guest
Första och förhoppningsvis inte sista gången jag var på en SM tävling.
Tyvärr kom jag lite felklädd (kavaj) efter en trevlig kväll dagen innan:D

Inte visste jag att Highland var representerade i högsta kalssen, tror ha hette Lind som körde.

Hur som helst Henke, Lind och Eifrem mfl riktigt duktiga MC förare som kör med sladd in och ur böjarna på varvstopped imponerande, skulle vara kul och se hur de skulle klara en RR Sbk.

Min fördom bekräftades ännu en gång gamla gubbar ska inte hålla på med sånt här :krama på er gubbar som stöp tungt efter hoppen.

Lillkillen #4 i 85cc klassen vilken talang han verkade aldrig gjort annat än å suttit på en Hoj.

Dom mesta av problemen kring säkerheten löst vi smidigt och hoppas Norrmannen klarade sig bra.

Med leriga Ecco sandaler och finstrumpor åkte jag hem "nästan" glad öven en dag på Örebro Motorstadium

Kanske man skulle pröva :brinnerup
 

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Ort
Västmanland
Hoj
En orange
Banketten var klart trevlig. Återkommer nästa år garanterat, och då kanske till och med kört en tävlig eller två.
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top