Skriv-vad-du-vill-tråden

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
Det hoppas jag verkligen inte för den här dagen vär sämre än de sämsta jag haft tillsammans!
Eh. En hel del värre än bara en backspegel och en stolpe.
Var en snubbe som tjafsade med mej för att plasten på hans grejer var bruten så han var fundersam på om det saknades grejer. Kunde ju bara säga att det är dom lådorna jag fick. Och när jag var på Flygfyren och drog av en bur så upptäckte jag att salt/sockerpåsen i botten gått sönder så har en fin hög med salt/socker i skåpet. Samt på vägen till Nörrtälje så slängde jag en blick på kylgrejen och läste av tempraturen 2 grader. :skrämd Hade stått på -13 när jag lämnade Johanneshov. Även det löste sej efter frenetiskt tryckande på nerpilen. Hoppas bara inget blev förstört... :gnissla Dom grejerna förlorar jag ingen sömn över även om det hjälpte till att dra ner humöret. Men det här så lär det ju kännas som jag går mot skampålen när jag ska heja på chefen imorrn bitti.

Kan ju iallafall säga att när jag ätit middag så ska jag BADA. Läääänge.

En Volvo fick jag. :rolleyes: Från typ tidigt 90-tal eller nåt...

Oj oj lilla flicka :krama Jag lovar att det blir värre! Men jag kan hålla med om att det kan kännas hårt när så mycket kommer på en gång! Det viktigaste är som sagt bara att hålla lugnet! När du fått nästa bokstav på din rosa lapp å kommer ut å åker lite så kan jag berätta många skräckhistorier såväl från mig själv, mina medarbetare och närmaste vänner :)
Några exempel är allt från en hel gata med backspeglar, hela lass som välter ut genom skåpsidor, voltade bilar, splitter nya kajluckor, broviadukter, bränder, kontaktledningar och min personliga favorit, avstängning av Essinge-leden ett par timmar :D
Som sagt, välkommen till transportbranschen - där det alltid kan bli värre! :tummenupp


Fick för övrigt mitt ställ bytt idag mot ett flong nytt Alpine Stars Charger :banana Tack Lelles Uppsala för god kundservice!
 

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
Godmorgon på eder alla! Dag 2 av semestern! Så härligt å vara ledig!

Carnivore: Jag förstår varför! Testat det hemma igen nu två gånger, å det är tillome så att man ser på det att det är skönare!
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Men åh!! Här kommer man till jobbet å ska ta sin morgonkaffe och då är det nån #¤%"#%&¤%& som håller på och göra ren kaffemaskinen :näsblod
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Ja säger den funka !:D:krama

Men dåså...
Förresten...
vänster bult som håller i sidokåpan lossnade igår.. Du inte skruvat åt dem jö... Halllåååå?? ;)
Måste gå loss lite med dremmeln på lackningen då kraschkåpshålet inte passar med bulten så jag ska fixa lite...
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Oj oj lilla flicka :krama Jag lovar att det blir värre!
[rensade lite]
Fick för övrigt mitt ställ bytt idag mot ett flong nytt Alpine Stars Charger :banana Tack Lelles Uppsala för god kundservice!

Ja jag tänkte just säga det, det där var ju ingenting... :hihi
Men det är ju bra att du reagerar så nu för det visar ju på ett visst engagemang..

Men åh!! Här kommer man till jobbet å ska ta sin morgonkaffe och då är det nån #¤%"#%&¤%& som håller på och göra ren kaffemaskinen :näsblod

BLASPHEMY!!!! :mad:
Fördelen är väl att det smakar kanske liiite bättre efteråt..


Hur går det med det blå... haha

:hihi
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Mjo, lite bättre kanske. Men man kan ju inte göra rent den innan JAG hunnit vakna!!!11 :tungan

Det är fördelar med att ha kontoret i en "konferensvilla" när det är folk här så är frukosten uppdukad, kaffet klart etc, annars får man dyka förbi hotellet för frucke, kaffe får man brygga själv men det går fort och blir bra :yoparty

Automatkaffemaskiner suger, de har aldrig lyckats med såna :gnissla
 

Rokkor

Snigelkott
Gick med
16 Jun 2010
Ort
Umeå
Hoj
1989 Yamaha FZR 600
1270826410515.jpg
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Mjo, lite bättre kanske. Men man kan ju inte göra rent den innan JAG hunnit vakna!!!11 :tungan

Ja det är ju ren och skär pissdålig planering av servicepersonalen...
Hur tänkte dom??? (KjeTtinG i tacket diReKT!!)
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Top