Skriv-vad-du-vill-tråden

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Sitter ju i finkan... slepp uuuuuut maaaaaa

Åfan, hade missat den lilla detaljen!:D Men du, om jag åker ner med en stadig grogg, fixar du ihop ett rep av lakanen då, så jag kan klättra upp med den åt dej...:va

Känns helrätt just nu att citera en av de STORA spammarna...:rolleyes:

Så var det stiltje igen...:huvet :huvet Vafan har alla gått och skaffat liv?:mad:
 
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Smärtsamt!? En stoppsmäll!? Då vet du inte hur smärtsamt det varit att sitta och vänta på nån att spamma emot!:gnissla

Öhöum... Med tanke på hur mycket jag spammar så... JO!:huvet Det är skitsegt att spamma i vissa lägen...:mad:

Tja, vi har ju inte delat pissränna, så jag syftade på din plats i Spammtoppen...:D

Nu jälar ska här spammas! Det är ganska fantastiskt att vi har producerat nästan 10000 inlägg med pressat kött.:D :D
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Öhöum... Med tanke på hur mycket jag spammar så... JO!:huvet Det är skitsegt att spamma i vissa lägen...:mad:

Jaa, man kommer lixom inte uppåt i listan... Alla är så jäkla flitiga och sen har man sin lilla privata Moderator som pockar på uppmärksamhet åxå...:D

Sitter och glor lite på UFC samtidigt. Fy saaatan vad de slåss! Nyss nitade Chuck Lidell Randy Couture DUKTIGT! Nästan lite läskigt att se...:gnissla
 
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jaa, man kommer lixom inte uppåt i listan... Alla är så jäkla flitiga och sen har man sin lilla privata Moderator som pockar på uppmärksamhet åxå...:D

Ja det är förjävligt...:mad: Ta bara en sån sak som jobb, jag måste ju fan se upptagen ut större delen av dan... Fan fattar dom inte att jag har viktigare saker att göra?:mad: :mad: Den här veckan är jag ju dessutom på kurs, så då blir det ÄNNU jävligare!:huvet
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Ja det är förjävligt...:mad: Ta bara en sån sak som jobb, jag måste ju fan se upptagen ut större delen av dan... Fan fattar dom inte att jag har viktigare saker att göra?:mad: :mad: Den här veckan är jag ju dessutom på kurs, så då blir det ÄNNU jävligare!:huvet

Been there, done that! Var på kurs för 2 veckor sen. Ett elände!:D

Nää, fan, nu vet jag inte om jag pallar att jaga inlägg mer ikväll...:tungan Verkar som om Gamlot somnat i sin cell och den där lilla vita elakt leende lilla hårbollen lyser åxå med sin frånvaro ikväll...:va
 
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Nää, fan, nu vet jag inte om jag pallar att jaga inlägg mer ikväll...:tungan Verkar som om Gamlot somnat i sin cell och den där lilla vita elakt leende lilla hårbollen lyser åxå med sin frånvaro ikväll...:va

Du menar att du viker ner dig? Nä, jag säger detsamma, den här hänger jag inte med trollet...:huvet
 
Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Puckhelvitet somnade... ringer Swettot... Ring, Ring...

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......
öö vaaaaaaa ... fan ........phuuuuuu....pust..
fan nurå.......Ja Le Pjuk här !!! ha ha ha
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
:rofl :rofl :rofl Du och jag shooter, du och jag... Ska vi lämna dom rosa städrockarna den här gången, så att Kakan får sova?:hihi :hihi

Jaa, jag tycker nästan det. Fick ju smaka lite på egen medicin där så att säga, med hemska bilder på näthinnan av Yashas skugga över mej inatt...:gnissla :D
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
ååååååå fan sitter du däääär...........
Schka bara kåppla den här hjullastaren......hihi en vålvå bm.......sossetraktor

BRUMMMMM.......kåmmer nu..........hi rap he...

Bächt du sctäller di mot väggen när vi knackar på....

PTICHHSSSS.....låg bira i åket........grävarfyllo ....fan farligt ju
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Top