Skriv-vad-du-vill-tråden

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Ort
Åkersberga
Hoj
CBR1000RR & AT
:skrämd :skrämd

Haru´fått delirium pöjk! Helgen kommer ju bli hur lång och hemsk som helst om du inte tar till julespriten!

Man kan ha en kul o trevlig jul utan sprit! :mattias
Undras hur många julfiranden som spårat ur just pga spriten..:confused:
Kommer osökt o tänka på "Tomten e far till alla barnen"... :D
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Jag har haft ett helt gäng vita jular, fast den senaste var väll för en sådär 15 år sen.:D :D Annars så syftar jag på snö just i det här avseendet!:D

Faktum e att jag brukar ha vita jular - åxå... Numer är det rätt sällan man krökar ner sig. Blir lixom inte av bara, med ungar och familj. Sen är det ju bara trassel om man vill iväg med bil eller båge! Fast det blir nån rotblöta då och då ute på stan!:D Jag gillar snö, när det kommer i Norrland.:rolleyes: Här blir det ju bara slask och skitigt klet av det...:gnissla
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Man kan ha en kul o trevlig jul utan sprit! :mattias
Undras hur många julfiranden som spårat ur just pga spriten..:confused:
Kommer osökt o tänka på "Tomten e far till alla barnen"... :D

:rofl :rofl :rofl Den är en riktig höjdare...:D Men precis som du säger så är det nog både ett och två julfiranden som spårat ur pga. spriten...
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Faktum e att jag brukar ha vita jular - åxå... Numer är det rätt sällan man krökar ner sig. Blir lixom inte av bara, med ungar och familj. Sen är det ju bara trassel om man vill iväg med bil eller båge! Fast det blir nån rotblöta då och då ute på stan!:D Jag gillar snö, när det kommer i Norrland.:rolleyes: Här blir det ju bara slask och skitigt klet av det...:gnissla

Tjör du hoj på julen?
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Tjör du hoj på julen?

Vi får se om jag kan göra det iår... Vi kommer leta resa för att dra iväg runt 22-26/12 och vara borta en vecka ungefär. Men ifjol, eller om det var året dessförinnan, träffade jag en snubbe på hoj på julafton borta vid Sickla Köpcentrum!:yoparty
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Tror ni på tomten ?
 
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Vi får se om jag kan göra det iår... Vi kommer leta resa för att dra iväg runt 22-26/12 och vara borta en vecka ungefär. Men ifjol, eller om det var året dessförinnan, träffade jag en snubbe på hoj på julafton borta vid Sickla Köpcentrum!:yoparty

Dang... Det är hårt att köra hoj på julafton!:gnissla
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jaa, jag tycker det! Därför kikar jag lite på nån enduro-hoj nu åxå, att komplettera Speedy med. Speedy är ingen idealhoj på vinterföre...:gnissla

Nä, det kan jag hålla med om att det finns lämpligare hojar att köra på vintern... Jag är lite sugen på en DR350, liten och ganska billig!:)
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Nä, det kan jag hålla med om att det finns lämpligare hojar att köra på vintern... Jag är lite sugen på en DR350, liten och ganska billig!:)

Jag har fått en hel del input från Yasha i frågan... Jag har ingen lust att skruva hela tiden. Sen har jag egentligen ingen bra plats att ha den på eller kunna meka, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra... Tror att en Suzuki skulle passa mej åxå rätt bra iofs, men e lite sugen ändå på nåt mer extremt... Vi får se....
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Och där gick jag om Vampyrtrollet igen! Segerns sötma blev kort den här gången vännen!:D

Ställningen i elvaitopplistan:

Izah 1,358
Kakan 1,144
Mitra 993
Pluggen 825
Vampyrtrollet 824
pucken 650
Dr.Bike 488
Prillan73 478
Yasha 414
Sweedo 339
Shooter 260

Trollet, I'M BACK!!!:cdevil :cdevil :cdevil

När Vampyrtrollet går och lägger sig så kollar hon i garderoben efter Pluggen! (Gammalt djungelordspråk!) :hihi :hihi
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top