Skriv-vad-du-vill-tråden

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
:D

compiling.png
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
:skrattaåt

Funkar klockrent med encrypting eller restoring backup också...
:hihi

Och eftersom jag har en maskin som just nu krypterar sig så får den göra det medans jag går hem!
trevlig helg allihopa!

På förra jobbet hade vi faktiskt kompileringar som tog runt 4 timmar. Kunde ta nån dag när det kraschade efter 3 timmar :hihi


Jag måste bara dricka upp ölen först så ska jag också gå hem sen! Trevlig helg :hej
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jaha mina vänner, nu är jag tillbaka från Åkersberga, och ni har producerat FYRA ynkliga stackars sidor med spam...:7peta
Har ni saknat mig?
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Det DÄR kan man läsa på olika sätt........:tungan

Det är ju mornarna som är bäst... :yoparty :gnissla

Nu ska ni vara snälla. :tungan Skulle inte vilja påstå att jag tänker speciellt klart vid 05:30 på mornarna.
Eller mornarna... Som vi alla vet så är det inte morgon förren runt 8 och den är inte god innan 10 (då jag ironiskt nog ätit lunch de senaste två veckorna...), så 05:30 blir således mitt i natten. :fakta :fakta

Kan istället börja berätta om alla de härliga stunderna då kanske... de är klart i majoritet. :tummenupp

Men nu är det kvalite och inte kvantite det handlar om och de färre dåliga grejerna med ungar väger bra mycket tyngre än de fler bättre grejerna tycker jag. :tungan
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Tror det är nåt fel. Både igår och idag vaknade jag vid 7-tidan pigg, utan att kunna somna om. Det är ju för fanken helg! :mad:
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Morrn morrn.
Igår var det båtmässan med grabben som gällde, var väl sådär... båtar i all ära men just nu är det bara hoj som gäller för mig. :)
Däremot fick vi se en hoj inne i stan senare när vi käkade lunch... det var trevligt. :)

Idag blir det Honda City då det är Hondadagarna igår och idag... kanske införskaffa nya bromsbelägg också... sen F1 och efter det funderar jag på att skruva på kraschpuckarna på hojen. :)

Sälja bilen å köpa en till hoj lr......

Dagens ilandsproblem.....

HJÄÄÄÄÄLP!!

Enkla motfrågan är väl om du kan göra de transporter du gjort med bilen hittentills med hoj?
Som jag förstått det så kör du inte när det inte är njutbart väder, så bilen är väl ganska bra att ha till regniga dagar.
 
Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Morrn morrn.
Igår var det båtmässan med grabben som gällde, var väl sådär... båtar i all ära men just nu är det bara hoj som gäller för mig. :)
Däremot fick vi se en hoj inne i stan senare när vi käkade lunch... det var trevligt. :)

Idag blir det Honda City då det är Hondadagarna igår och idag... kanske införskaffa nya bromsbelägg också... sen F1 och efter det funderar jag på att skruva på kraschpuckarna på hojen. :)



Enkla motfrågan är väl om du kan göra de transporter du gjort med bilen hittentills med hoj?
Som jag förstått det så kör du inte när det inte är njutbart väder, så bilen är väl ganska bra att ha till regniga dagar.
Kör inte bil helelr när det regnar - de e en cab....:D
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Kör inte bil helelr när det regnar - de e en cab....:D

Jo, vet att det är en cab... men trodde den hade tak. ;)
Men ok, om du anväder den på samma sätt som hojen så är det väl snarare om du vill göra dig av med den och ersätta med en hoj eller inte...

Själv så håller jag på att kolla på en andra bil istället... ja, inte att ersätta hojen med utan för att vi kommer behöva två bilar när vi flyttat.
 

PJM

Ny medlem
Gick med
21 Feb 2009
Ort
Saltsjö-Boo
Hoj
BMW F800R -2010
Jobba på en Söndag, okristligt! Undrar hur mycket man kommer få gjort när nya hojen ska hämtas imorrn.
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Jo, vet att det är en cab... men trodde den hade tak. ;)
Men ok, om du anväder den på samma sätt som hojen så är det väl snarare om du vill göra dig av med den och ersätta med en hoj eller inte...

Själv så håller jag på att kolla på en andra bil istället... ja, inte att ersätta hojen med utan för att vi kommer behöva två bilar när vi flyttat.

Klart den har tak, men jag kör varken bil eller hoj i regn, så tråkigt att tvätta den efteråt.

Fast man kanske skall bränna pengarna på något annat roligt istället, skor,juveler och en handväska!!!:D:tuttar

Jobba på en Söndag, okristligt! Undrar hur mycket man kommer få gjort när nya hojen ska hämtas imorrn.

Åååå en BMW en sån funderar jag på!!

Vilken färg har du?
 
Last edited:
Nyheter
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Top