Skinn makare i Örebro?

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en sketen lägenhet :-(
Hoj
450 Cross
Var inne i Örebro i helgen och såg en skinn makare vid ett kors vet inte vad gatan heter mm men när man åker mot hertikals alle från tuneln vid Mc Donald´s så kommer man ju fram till ett kors sen åker man rakt fram och under en bro sen är man framme på hertigkals alle, såg att det låg en skinn makare precis innan bron från Mc Donald´s håll på höger sida, vad heter det stället, någon som vet eller fattar vart jag menar?

Jag försöker ju sälja mitt skinnställ för jag tycker det är förstort men det går trögt och snart är sesången här, så jag tänkte att man kanske kunde sy in stället men vet inte vart man kan göra det, någon här som har tipps?

// Martin.
 

Mattias650

Örebroare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
2017 Kawasaki Z900
Det kan vara det här du menar.

Löwen Skinn
Rudbecksg. 1,
70211 ÖREBRO
019-611 74 54
 

schrunken

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åsbro
Hoj
KTM 640 Adventure -03
Vore jag dej skulle jag försöka sälja stället, har du provat blocket eller NA?
Jag har ingen erfarenhet av att sy in ett ställ men jag kan inte tänka mej att det blir så lyckat, ska man kapa av en snutt längst ut på benen och ärmarna då? och trippelsömmar och hej o hå...
Men hör med skräddaren du, dom kanske har nån bra idé!
 

Mapa

Mapa
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Johanneshov
Hoj
CBR1000RR -06
Du får ta på dig termo jacka & termo braller under stället så sitter de nog lite bättre.Blir skit bra när det är 25grader varmt ute. :tummenupp
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
Evil M skrev:
Det är ju inte på magen som det sitter dåligt, och jag vill ju inte börja knapra piller å lyfta skrot för att växa mer på armar å ben, lyfter tillräckligt på jobbet.

alla förslag är bra, utom dom dåliga... mitt kanske inte var så bra :)
 

Gaffa-mannen

Touringdäck på Gelleråsen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
Suzuki GSF 1200s Bandit, + Honda ANF125 Innova
Evil M skrev:
Jag försöker ju sälja mitt skinnställ för jag tycker det är förstort men det går trögt och snart är sesången här, så jag tänkte att man kanske kunde sy in stället men vet inte vart man kan göra det, någon här som har tipps?

// Martin.
Behandla skinnet och häng in den i garderoben en eller två säsonger, den krymper garanterat efter ett tag... Mitt fusk-GoreTex som är gjort i nylon gjorde det i alla fall. Nu får jag inte på mig det. Vad har du för storlek?
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
det smartaste du kan göra är att gå till någon av skin-turkarna som finns lite varstans i stan.. dom är billiga och gör ett bra jobb.. löwen har flera ställen i stan, jag har bara köpt massa skinjackor där och då har dom varit bra.
 
Nyheter
Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Top