Ska ogilla få göra comeback??

Ska ogilla få göra comeback???!??


  • Antal röstningar
    0

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Ort
Nyköping
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
Tycker inte vi ska ha en ogilla knapp då jag tror den kommer förta från debatten. Att folk kan "gilla" och visa sitt stöd utan att ha något att tillföra kan vara bra.
Men att göra de så enkelt att bara "ogilla" när man inte håller med kommer bara att blir trist. Personer som inte håller med men inte orkar kommer "ogilla" utan att behöva argumentera eller komma med en egen åsikt konstruktiv kritik. Ogilla mitt inlägg i dare you!:fyllisar
 

Lullen

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2012
Ort
Täby
Hoj
Cbr600rr -05
I teknikforumet så tycker jag det är vettigt med en ogilla / gillaknapp. Annars är kan jag inte bry mig mindre om det finns eller inte.
Osämja eller inte, jag är skeptisk till "ogilla", till viss mån även "gilla".. det tar död på diskussioner genom att det är lättare att bara trycka på ogilla/gilla än att faktiskt komma med en motivering, eller förklara sin syn på vad det nu är man diskuterar, och förklara varför man tycker att någon har rätt/fel.

Gilla är lite bättre då den även kan fungera när nån t ex skriver något roligt, lägger upp en kul bild/video eller liknande. Där kanske det inte finns samma vits att också kommentera.
Men egentligen varför ska man klicka gilla för att något är roligt? Okej jag gör det själv men det är ju för att man inte orkar kommentera.
Sen är det helvetes jobbigt när folk klickar gilla på ens egna saker och man har den där jävla gilla-knappen blinkades tills man tillslut får ryck och klickar på den. Sen tror man att den ska försvinna men icke! Du behöver ju gå in ditt inlägg du skrev också för att få lite harmoni igen :huvet Så dagens uppmaning: Klicka aldrig gilla på något jag skriver så lovar jag att aldrig klicka gilla på dig igen :)
 

Hudik-Lars

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2012
Ort
Hudiksvall
Hoj
2014, Suzuki Gladius 650
Jag ser inte på vilket sätt det skulle lyfta forumet till något bättre.
Tror det skulle bli en tråkigare stämning med en massa minus osv


Men OM en sån knapp skulle bli aktuell igen så kanske det skulle vara så att man måste motivera varför man "Ogillar" ett inlägg
För om jag fick ett "Ogilla" utan förklaring så skulle jag fundera på vad det var som var "fel"
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Jag ser inte på vilket sätt det skulle lyfta forumet till något bättre.
Tror det skulle bli en tråkigare stämning med en massa minus osv


Men OM en sån knapp skulle bli aktuell igen så kanske det skulle vara så att man måste motivera varför man "Ogillar" ett inlägg
För om jag fick ett "Ogilla" utan förklaring så skulle jag fundera på vad det var som var "fel"

Jag blir irriterad varje gång en mupp får ett Gilla, tycker dom också ska motiveras.
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
När vi ändå är igång och vill få tillbaka saker så kan vi ju ta tillbaka denna =>
popcorn.gif

Popcorn är ju ett måste att ta tillbaka. Om nått ska tillbaka är det ju den och även testforumet.
Hur ska vi klara oss om vi inte får testa popcorn?
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top