Skåningar söker sällskap 16-18/9

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Tja alla 08:eek:r!

Jag och Slipsten tänkte ta en roadtrip upp till er för att träffa och umgås med lite hojfolk helgen 17-18/9. Hade varit trevligt om någon ville ordna en liten träff på lördagskvällen. Lite mat, mycket dricka o massa skitsnack är alltid trevligt! Speciellt med massa sh:are. :tummenupp

Säkert många som fortfarande kör hoj men hoppas att ni har lite tid att undvara till oss för lite trevligt sällskap. :)

Sovplats erbjudande tas gärna emot. :tungan

Ser fram emot en riktigt rolig helg!

:krama
 

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Ort
-
Hoj
BRrrraaaaaaap
Tja alla 08:eek:r!

Jag och Slipsten tänkte ta en roadtrip upp till er för att träffa och umgås med lite hojfolk helgen 17-18/9. Hade varit trevligt om någon ville ordna en liten träff på lördagskvällen. Lite mat, mycket dricka o massa skitsnack är alltid trevligt! Speciellt med massa sh:are. :tummenupp

Säkert många som fortfarande kör hoj men hoppas att ni har lite tid att undvara till oss för lite trevligt sällskap. :)

Sovplats erbjudande tas gärna emot. :tungan

Ser fram emot en riktigt rolig helg!

:krama
Ni kommer alltså inte med hoj :confused:
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ni kommer alltså inte med hoj :confused:

Tyvärr inte, jag har ingen gathoj. Plus att det är jävligt drygt o köra 6 timmar med hoj i detta väder. Hos oss har det inte varit fint väder på ett par veckor, vet inte hur det är hos er. Men ja tar gärna med mig utrustning om nån känner för att dra ut och köra och vill ha mig bakpå. Fast jag hatar att åka bak, vill köra själv. ;)

Kan dock ta ett snack med Slipsten, vet inte om han e vidare sugen på att ta hoj upp men man vet aldrig. :)
 
Nyheter
Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Top