Singeltråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Meh, vad gjorde ni med båten?!

Tydligen sprack gaveln litegranna när vi var ut i skärgården i 2.5m vågor och ölade lite igår.

Väktes idag vid 12 tiden av att brandkåren ringde och sade att de pumpat ur min båt som haft några kubik vatten i sig och hängt i förtöjningslinorna. Och frågade om jag inte kunde komma och ta vara på den.
Roligt i strålande sol med en sjuhelvittes baksmälla.
:död
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag jobbar till vecka 28, så mig är det ett helvete för :hihi
 

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1100 -93
Anna saknar förstånd helt o hållet, Så hennes semester kommer ju vara heeelt galen.

Jag däremot jobbar som de andra duktiga till v.28 sen blir det slappa o dricka Smirnoff Ice varje dag i två veckor!
 

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Ort
Linköping
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Anna saknar förstånd helt o hållet, Så hennes semester kommer ju vara heeelt galen.

Jag däremot jobbar som de andra duktiga till v.28 sen blir det slappa o dricka Smirnoff Ice varje dag i två veckor!

Har ni bara 2 veckor semester i Åtvid, i övriga Sverige har vi 5 eller fler? :va
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Anna saknar förstånd helt o hållet, Så hennes semester kommer ju vara heeelt galen.

Jag däremot jobbar som de andra duktiga till v.28 sen blir det slappa o dricka Smirnoff Ice varje dag i två veckor!


Jag är fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin :krama
Har ni bara 2 veckor semester i Åtvid, i övriga Sverige har vi 5 eller fler? :va

Broberg förtjänar inte mer. Det är knappt han borde få de två veckorna :hihi
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag är fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin :krama


Broberg förtjänar inte mer. Det är knappt han borde få de två veckorna :hihi

Broberg kanske är en jävul rentav :) Själv har jag 6 veckor. Varav 5 nu i sommar. Jag har det för bra egentligen... :D Tycker Anna. :rolleyes:
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Broberg kanske är en jävul rentav :) Själv har jag 6 veckor. Varav 5 nu i sommar. Jag har det för bra egentligen... :D Tycker Anna. :rolleyes:


Det är han absolut. Allt annat är otänkbart :tungan

Du har det för bra :yoparty
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top