Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Sicken herrans fin afton! Avnjuter en slatt Bowmore och ett par bärtil. Oh du joddlande Jesus!! Kan det inte alltid få vara såhär gött väder. Jag menar med våra höga skatter och Fredrik Reinfelt och sånt, så borde vi väl kunna få lite kompensation. :D
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Glad midsommar själv.

Det kan ju hända att jag sätter gomspenen i halsen när jag degar här i morgon, så jag passar på att önska samtliga forumdeltagare god jul och glad påsk också när jag ändå har ångan uppe.
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Det ska jag fan i helvete visst det. :4skrika

Garvar åt Blöjan just nu som ligger o lyssnar på en marschlåt o lär sina syskonbarn klappa i takt.

Ha ha, ok då, din stadgade gamla apa!!! Ha en riktigt och rikligt god och fin midsommar :)
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Apa? Nä nuuuu... :mad

Apapapapa inte kalla folk för apa, använd ordet primat i stället,låter trevligare:D

Ah! Jag är en varm och fin individ som kan kalla alla vad jag vill. Det är med ömhet och kärlek, hade ni känt mig hade ni tålt vilka tillmälen som helst eftersom ni insett med vilken varm och fin förpackning dessa levererats till edra öron. Detta gäller naturligtvis extra mycket pippan som jag har ett gott öga och en varm, nästan erotisk känsla inför :D
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag önskar iaf alla en trevlig midsommar här från min klippa i Gbg!

Hade ni varit här så hade jag bjudit på bullar!

Det enda som saknas är en rejäl clown!

ImageUploadedByTapatalk1371762767.385839.jpg
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top