Sh-pub 27/10-07!!!!!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Hur fan hamnade jag på alla dessa bilder? Jag brukar hata kameran :gnissla

Det va GRYMT igår, STOOOORT tack till alla som va med :)

Idag har jag fått en sightsing tur runt sthlm, vi började med stureplan där jag skulle fota "Spybar" Det gick sådär för nått fucko i en V70 körde förbi precis när ja fotade :6surkart:

Sen förbi "Birger Jarls gatan" ett måste att se, även här togs givetvis bildbevis, men vägskylten är så liten att den inte ens syns :mad:

som tredje attraktion passerade vi skanstorget (Heter det så? där det är svart/vitt rutigt utanför Operan? ) Iallafall, precis som tidigare så krävs bildbevis för upplevelsen... men inte fan ser man det rutiga "golvet" :död: Dom hade nån Iran/Irak manifestation där så heöa torget va smockfullt med folk, ja försökte schasa bort dem men det gick inte :kulspruta:

Upplevelse nr 4 blev pizzerian som tydligen låg mitt emot Globen, konstigt för jag kan inte minnas att jag sett Globen, som tydligen är en stor vit boll... :va

Upplevelse nr 5 blev slutligen cafét ute vid rosenhill med Mattias, Supergirl, Fia, Nisse, och nån Jochim (stavning?!?!) Jag fick till och med åka bak på mattias en sväng :hoppa

VILKEN SUUUUUPER UPPLEVELSE den här helgen har varit!


Bilder kommer :)
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Hur kommer det sig att jag blir massakrerad på varenda bild som togs, vad har ni emot mig era jefla 08:eek:r :mad:?

Jag hade hur som helst en väldigt trevlig kväll, kom Jörgen in på livet med vårat deep talk om livets stora gåtor. Trevligt!

Kul att äntligen få träffa bl a Ullis...saknade dock "kidsen" som var med på förra festen, skärpning till nästa gång Cyrén ;).
Emelie krökar tragiskt dåligt men jag tackar för alkoläsken som senare vandrade vidare till Ingel :hihi.

Tack allihopa för en trevlig kväll iaf, jag hoppas man är välkommen tillbaka fler gånger...eller om ni rör på er nån gång och kommer ner till Gbg :rolleyes:.



Blev en lång resa hem idag med ett trött gäng som retades med mig hela vägen men ett gott skratt får man ju bjuda på när chansen ges :).
// Mr.Redlight

som tredje attraktion passerade vi skanstorget (Heter det så? där det är svart/vitt rutigt utanför Operan? )

:hihi

Sergels torg...för fan Blomman!




EDIT: Dåligt med bilder från min sida men jag fick in en skön på en dyngrak Paser iaf :D
 

Bifogat

  • DSC01787.JPG
    DSC01787.JPG
    138.6 KB · Visningar: 40
Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Hur kommer det sig att jag blir massakrerad på varenda bild som togs, vad har ni emot mig era jefla 08:eek:r :mad:?

Jag hade hur som helst en väldigt trevlig kväll, kom Jörgen in på livet med vårat deep talk om livets stora gåtor. Trevligt!

Kul att äntligen få träffa bl a Ullis...saknade dock "kidsen" som var med på förra festen, skärpning till nästa gång Cyrén ;).
Emelie krökar tragiskt dåligt men jag tackar för alkoläsken som senare vandrade vidare till Ingel :hihi.

Tack allihopa för en trevlig kväll iaf, jag hoppas man är välkommen tillbaka fler gånger...eller om ni rör på er nån gång och kommer ner till Gbg :rolleyes:.



Blev en lång resa hem idag med ett trött gäng som retades med mig hela vägen men ett gott skratt får man ju bjuda på när chansen ges :).
// Mr.Redlight



:hihi

Sergels torg...för fan Blomman!




EDIT: Dåligt med bilder från min sida men jag fick in en skön på en dyngrak Paser iaf :D
Nu tycker jag vi slutar med bild postandet innan nån blir skadad ;)


fan.. jag tyckte det kändes fel med skanstorget... sergelstorg alltså :)
 

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Hade bara Långa (Luder)Farbrorn förvarnat om att Sveriges i särklass vackraste kvinna(ja, strax efter min fru förstås) var på väg upp så hade jag lätt trotsat febern och uppfyllt hennes drömmar.....
 

Bifogat

  • HPIM1090.JPG
    HPIM1090.JPG
    77.6 KB · Visningar: 112

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Hade bara Långa (Luder)Farbrorn förvarnat om att Sveriges i särklass vackraste kvinna(ja, strax efter min fru förstås) var på väg upp så hade jag lätt trotsat febern och uppfyllt hennes drömmar.....
:rofl :hihi :död:

Kulturhuset förhelvete. E du go, eller?



Då är ni två... :näsblod
haha... attans.... jaja, jag har vistats där inne nån gång för 11 år sen när Peter Harrysson spelade grodan i "det susar i säven" :hihi
 
Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Det är Alvedon som rekommenders mot feber, inte morfin eller dyl.

i det här fallet verkar det vara något egoboostande... :fakta

well, hoppas ni hade trevligt vilket ni ser ut att ha haft, men efter en fulländad succe föregående pub kunde jag inte förmå mig själv attdyka upp. avvaktar till sista puben då det kanske finns utrymme för att skämma ut sig igen då den första onekligen måste vara förträngd och glömd :D
 

samhainie

Guest
1. icko och Pucken kramas?
2. Pucken flexar
3. Jörgen "pokar" nån
4. Ullis hjärta Pucken
5. Pinky, icko, Samhainie och Jörgen
6. Ullis, finger lickin' good!

jag tycker ju kanske att man hade kunnat hoppa över bild 5 där :gnissla
 

miken

Back with a new bike
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Stockholm
Hoj
ZX-10R -08
Fan Pinky, blev du onykter?
Tack för igår gott folk. Grymt kul fast jag inte mingla så mycket (dåligt). Kom dit lite sent och drog sen mest rövarhistorier med BB.
 

*Fia*

Packad?
Gick med
24 Apr 2007
Ort
Sthlm.
Hoj
Bara en vit.
FIA ..........ska ha ett kvartsamtal med dig !

Men käre vän! Du visste mycket väl när du poserade att bilderna inte var för eget bruk. :hihi

jag tycker ju kanske att man hade kunnat hoppa över bild 5 där :gnissla

Tyckte du verkligen det i lördags...? :fyllisar

Vadå kramas!? :va Det ser väl vem som helst att Icko även ger sig på ett försök att strypa Pucken, medan han signalerar "skjut-mig-i-huvet"..

Det låter bättre med kramas. Då kanske han slutar upp med sina strypförsök nångång!
 
Last edited:

Larzon

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Stockholm
Hoj
RD 500,2st RD350,SV 650,RG 500 motor+RS 250,Aprilia RSV 1000 Factory
Tack alla ..som jag såg och kommer ihåg...
Verkar som jag missade en hel del folk..tyvär
Och Icko du måste sluta strypas!!!:mad:
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Ja tack alla för en riktigt kul kväll!! :tummenupp

Vad roligt att man fastnade på så många bilder, o vilken tur att man ser nykter ut på alla också! :rolleyes:

Kul att blomman piggnade till också :tummenupp
Hon var nämligen inte speciellt pigg på vägen upp :tungan
 

Bifogat

  • Photo-0205.jpg
    Photo-0205.jpg
    34.9 KB · Visningar: 46
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top