SH-Pub 2/2-o8

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Själv hamnade man på efterfest som slutade igår kväll.He he he.Känns lagom kul o vara jag idag.Kul va d iaf.Blev positivt förvånad över stället.Dock lite väl grov förfest som alltid :) .Kommer bara ihåg att jag träffade ett par kända ansikten o att polaren tappade ett glas i golvet som mer eller mindre exploderade.:tummenupp Men men,inget kalas utan kras.
 

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Ort
Åkersberga
Hoj
CBR1000RR & AT
Till skillnad från er veklingar som låg hela förmiddagen och vårdade er enorma baksmälla, så tog ju jag pigg som en mört tjackpundaräsern och hämtade det nyinköpta släpet i Varberg.
Sen satt jag bakom ratten hela vägen hem medans ni sussade som klubbade sälar i baksätet !

Hade inte Dr Bike guidat dig tillbaka till hotellet efter din irrfärd i Götet så hade vi suttit o väntat i foajén än.. :näsblod

Pigg ja, men va du nykter!? :va
Kanske därför man sov för o slippa se hur illa du körde..:tungan
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Hade inte Dr Bike guidat dig tillbaka till hotellet efter din irrfärd i Götet så hade vi suttit o väntat i foajén än.. :näsblod

Pigg ja, men va du nykter!? :va
Kanske därför man sov för o slippa se hur illa du körde..:tungan


Ser det snarare som en merit att inte hitta i sillstryparland !!! STOLT

Tycker att ornitologen ska dämpa sig lite nu..........

Nu när jag kom och tänka på det så är nog bajken en undercowerstrypare...:va
 
Last edited:

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Ort
.
Hoj
.
En förfest är ingen förfest utan att ngn lämnar stället med kraftigt styrvobbel. :gnissla Är grymt imponerad av att du följde med Jacke, kul som fan! :tummenupp

Själv hamnade man på efterfest som slutade igår kväll.He he he.Känns lagom kul o vara jag idag.Kul va d iaf.Blev positivt förvånad över stället.Dock lite väl grov förfest som alltid :) .Kommer bara ihåg att jag träffade ett par kända ansikten o att polaren tappade ett glas i golvet som mer eller mindre exploderade.:tummenupp Men men,inget kalas utan kras.
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Själv hamnade man på efterfest som slutade igår kväll.He he he.Känns lagom kul o vara jag idag.Kul va d iaf.Blev positivt förvånad över stället.Dock lite väl grov förfest som alltid :) .Kommer bara ihåg att jag träffade ett par kända ansikten o att polaren tappade ett glas i golvet som mer eller mindre exploderade.:tummenupp Men men,inget kalas utan kras.

:D av nån anledning är jag inte förvånad alls att du partade till söndag kväll :)
Men jag håller med Bejbiluss de var jätte kul å se dej på puben :pannkyss :tummenupp
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top