SH-fest i samband med Mc-mässan 2011, intressekoll!

Intressekoll för SH fest i januari, kommer du?


  • Antal röstningar
    0

R5+1

Guest
Får fixa en stor träpinne med krok på ändan (typ gubbkäpp, fast större) så kan man sitta inne och fiska genom dörren, bara att kroka i och dra in folk. :p

Du får väl robba en gubbe på hans käpp. Jag menar, hur svårt kan det vara...?
Som förlängning får du säkert låna Pippis kryckor. Bara hon får titta på när du får stryk med ditt egetuppfunna verktyg av alla damer du försöker få på kroken. Några goda skratt lär det väl bli!:lol:lol:lol
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Du får väl robba en gubbe på hans käpp. Jag menar, hur svårt kan det vara...?
Som förlängning får du säkert låna Pippis kryckor. Bara hon får titta på när du får stryk med ditt egetuppfunna verktyg av alla damer du försöker få på kroken. Några goda skratt lär det väl bli!:lol:lol:lol

Pippi är kryckfri!!! Eller jag kanske inte ska lova för mycket... De e ju dryga månaden kvar till partyt och det är vinter...
 

R5+1

Guest
Pippi är kryckfri!!! Eller jag kanske inte ska lova för mycket... De e ju dryga månaden kvar till partyt och det är vinter...

Åffan, grattis! Får hålla tummarna att det fortsätter kryckfritt då.:tummenupp För din skull. Grabbarna får väl slå sina kloka (?) huven ihop och uppfinna nåt annat.:)
Eller så får de väl slå på charmen och faktiskt anstränga sig för att prata med lite brudar.:rolleyes::D
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Bara hon får titta på när du får stryk med ditt egetuppfunna verktyg av alla damer du försöker få på kroken. Några goda skratt lär det väl bli!:lol:lol:lol

Inga ropplem, brukar väl gå fel några gånger så. :hihi

Eller så får de väl slå på charmen och faktiskt anstränga sig för att prata med lite brudar.:rolleyes::D

Näh, låter jobbigt. :/

Vadå e du blyg? :va

Jo, det är jag nog, lite iaf.

Men också så föredrar jag :tuttar.
 
Last edited:

R5+1

Guest
Hahah. :p

Jo, hellre slagen av en tjej än påsatt av en gubbe. :fakta

Han är väl inte så storvuxen? Är han då hyfsat proportionelig lär det inte vara värre för dig än att lägga av en lite materialfylld rökare.:fart
Fast det blir ju roligare för oss i SH-publiken att se dig få stryk av en brud. Så jag röstar för det ändå!:tummenupp
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Jo, det är jag nog, lite iaf.

Men också så föredrar jag :tuttar.

Mycket man föredrar här i livet! Men ibland får man va glad för vad man får ;) :slicka

Han är väl inte så storvuxen? Är han då hyfsat proportionelig lär det inte vara värre för dig än att lägga av en lite materialfylld rökare.:fart
Fast det blir ju roligare för oss i SH-publiken att se dig få stryk av en brud. Så jag röstar för det ändå!:tummenupp

Hellre liten o rapp en stor o slapp :banana
 
Last edited:
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top