Sexigt med sporthoj ?

kungko

HAN MED KLYVD TUNGA...
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Mantorp
Hoj
CRF 250R -07
ja kan dra på mig crosskläderna utanpå skinnstället...hur sexigt skulle inte det vara... :banana
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Mcbrud skrev:
Killar i skinställ är ju bland det sexigaste som finns!!! Vet inte varför.... kanske är så att killar som kör hoj är mer manliga än killar som sitter framför datorn hela dagarna, och manligt tänder vi på!! :hihi
Jag gör ju både och.. Sitter på kontor, mekar och kör hoj.. :va
:hihi
 

janoshki-jonaz

Guest
HAHA då e det ju fullt med sexiga killar på jobbet..mekoveraller massa olja o alla e skitiga om händerna OCH vi mekar hela dagarna.......mellan kaffepauserna alltså*ler*

X2000 REPARATÖRENA I VAGNHALLEN GÖTEBORG
 

Mie

Vart är solen?
Gick med
3 Jan 2005
Ort
Strängnäs
Hoj
Sålt den....
kunskap är sexigt!!!!! (Men han får gärna mecka och åka hoj oxå...)
men inte fan blir en kille snygg och sexig för att han kan åka på slangen och är lite oljig... :3freak
Nej nej... han måste kunna använda kokosytorna till ngt annat oxå....
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Mie skrev:
kunskap är sexigt!!!!! (Men han får gärna mecka och åka hoj oxå...)
men inte fan blir en kille snygg och sexig för att han kan åka på slangen och är lite oljig... :3freak
Nej nej... han måste kunna använda kokosytorna till ngt annat oxå....

Yez, en blåst kille är väl sådär... Men man behöver inte vara blåst för att han jobbar med händerna och inte på kontor.

Men om valet står mellan en kille i Armanikostym och en kille i mekarbyxor & linne så är valet lätt. :tungan Gillar killar som är down to earth men som man fortfarande kan ha en normal diskussion med.

Inget fel på folk som jobbar på kontor så, nu generaliserad jag väl lite kanske.
Gillar folk som är händiga och inte bara sitter framför en dator hela dagarna (på jobbet och på kvällarna), mer min stil.
 
Last edited:

Kodden

Som senap ska vara: söt, stark och grov.
Gick med
10 Feb 2005
Ort
jöttlabörrj
Hoj
Supkerduke(såld!)
Mcbrud skrev:
Killar i skinställ är ju bland det sexigaste som finns!!! Vet inte varför.... kanske är så att killar som kör hoj är mer manliga än killar som sitter framför datorn hela dagarna, och manligt tänder vi på!! :hihi

Men om man kör hoj OCH sitter framför datorn hela dagarna då? :)
 

GrusDan

Grusnörd
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
-82 Suzuki GSX1100E, -88 Suzuki TS250X, -80 Yamaha XS850
Så det är vi grusbusar som torde få flest ragg då eller? :D :tummenupp
 

madmagnus

metal fabricator
Gick med
1 Jun 2004
Ort
Holmsund
Hoj
Kawasaki kz440
Jobbar som svetsare... bor praktiskt taget i garaget där jag inte fegar på skruvandet! dessutom jobbade jag som kock i 6 år före industrin....

varför är jag singel???? :rolleyes:

jag drar gärna på mig frestyle brallor när jag kör streetfightern!!!
 

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Ort
Nkpg
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
duckie skrev:
Det är sexigt så länge ni behåller hjälmen på, grabbar. Tänk på det.
Ahem... Vill bara påpeka att min avatar inte föreställer mig!

Den är bara lik
 

Mie

Vart är solen?
Gick med
3 Jan 2005
Ort
Strängnäs
Hoj
Sålt den....
Emmi skrev:
Yez, en blåst kille är väl sådär... Men man behöver inte vara blåst för att han jobbar med händerna och inte på kontor.

Men om valet står mellan en kille i Armanikostym och en kille i mekarbyxor & linne så är valet lätt. :tungan Gillar killar som är down to earth men som man fortfarande kan ha en normal diskussion med.

Inget fel på folk som jobbar på kontor så, nu generaliserad jag väl lite kanske.
Gillar folk som är händiga och inte bara sitter framför en dator hela dagarna (på jobbet och på kvällarna), mer min stil.

Nej det är sant man behöver absolut inte vara blåst för att man jobbar med händerna... det var absolut inte så jag menade!!
Jag menade att jag gillar killar som kan och vet saker... tex mecka eller knappa på en dator osv.. Det tycker jag är sexigt, oavsett om han har blå brallor eller armanikostym..... så länge han e down to earth förstås!!
 

Dragon

Hell was full so i came back..
Gick med
5 Feb 2004
Ort
Malmö
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
Drog en skruv rakt igenom en garderobsdörr och in i min hand igår..ee jag händig och sexig nu??? :kocko
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
föredrar en tjej i ett snyggt skinnställ som sitter bra, o själv så är man väl snygg så länge hjälmen sitter på eller.. :rolleyes: får väl låta tjejerna/killarna? :rolleyes: här på SH avgöra..
 

Bifogat

  • favvojag.jpg
    favvojag.jpg
    78.2 KB · Visningar: 303

frekke

TWIN ÜBER ALLES!
Gick med
3 May 2004
Ort
Skogen
Hoj
Sålda fifan
Miss_Orchidee skrev:
Ne, men blå mek overall och lite svart olja, sån man blir när man mekat... mekar ni aldrig grabbar??

Orkar inte läsa hela tråden men när jag läste dedär inlägget gick tankarna direkt till Roy&Rogers Mack. Är det en P-rulle.. jag som såg på det som barnprogram när jag var lite. Måste vart skadligt för mej.. :3freak
 

flipm0de

Radical Riders
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Lund
Hoj
.
jahapp.. så nu är man osexig för att man inte luktar olja och är smuttsig, sitter på kontor och jobbar, och inte använder crosskläder!

det var konstigt :va
 

Mandus

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1-04
"Blå-bralls-killar" är bäst"! Kan även summeras: En riktig man är en man med hantverkar talanger och hjärna.
 

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Miss_Orchidee skrev:
Ne, men blå mek overall och lite svart olja, sån man blir när man mekat... mekar ni aldrig grabbar??
Well, man går ju fordonslinjen och har en oljig blå mekoverall.... Komsi komsi till kalle nu!

EDIT: När man mekar får man ju olja under naglarna... Är det också hett?
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top