Ser hamstrar likadana ut?

genericjohn

Sporthojsnörd
Gick med
25 Jun 2009
Ort
Viby
Hoj
Gasgas motard Gsxr 1100
Om det inte finns en i djuraffärn för 50 spänn så kolla blocket. Den måste ju va i rätt size osså :p
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Köp en i rätt storlek som du sedan doppar i en färgburk med ej vattenlöslig färg och förklarar att din systerson eller nåt ville måla om hamstern, det måste en unge gå på?
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fyfan vilket sätt att sluta sina dagar, i en grym fotbollsmatch där man själv är boll, & andra laget har huggtänder, är 20 ggr större & hungrig...trauma.....

Fast inte så länge i alla fall...:rolleyes: :D
 

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
En tråkig men praktisk
Nåååå hur gick det med hamstern? :hoppa
Han köpte en ny hamster och tänkte köra en fuling...tills han upptäckte att den hade en svart prick på nosen. Hur han kunde missa det är ett mysterium. Så han fick krypa till korset och berätta för ungen vad som hade hänt. Hon blev förkrossad i ungefär 30 sekunder tills hon fick se den andra hamstern.
 

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Ort
Hufvudstadsnära
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Snyggt curlat...
Min kattunge blev överkörd när jag var i 3-4 årsåldern. I det fallet kom grannen (en gammal gubbe från Småland) förbi och sa att vår katt hade blivit påkörd och att han hade grävit ner den i marken.
Sedan var det stor gråt och tandagnisslan en lång stund för min del. Men det lärde mig också att hoppa över husdjur. Brorsan har haft ett par kaniner, och jag blev lika ledsen när de dog. Jag blir helt enkelt för fäst vid dem och när de dör så mår jag ruttet som fan. Jag uppskattar inte djuren när de lever speciellt mycket, men när de dör saknar jag dem som fan. Alltså är det en loose loose situation, och således kommer jag aldrig att skaffa ett djur igen.

Shit! Jag bävar inför att bli farsa och ha en unge som vill ha djur! :gnissla
 

jetson

Guest
När jag var liten hade syrran 3 kaniner. Sen käkade grävlingen upp dom :D

Efter den första har jag för mig att vi försökte förstärka kaninens staket med grovare hönsnät, men grävlingar käkar tydligen stålvajrar till frukost.
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top