Samåkningstråden

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
En lite kall fmtur blev det, men sammanstrålning för lite fika och snickelesnack med Jimmy och Jerry och fru:tummenupp

Vit är en tacksam färg, de röda blir antigen rosa el orangea med min kamera kombinerat med lite sol:tungan
 

Bifogat

  • r1.jpg
    r1.jpg
    251.2 KB · Visningar: 49
  • apelsinen.jpg
    apelsinen.jpg
    253.7 KB · Visningar: 50
  • speed triple.jpg
    speed triple.jpg
    264.4 KB · Visningar: 52

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Satan härligt det ser ut! Själv stod man så här i fönstret i garaget, lite dagenefter-seg och spejade efter hojar och lyssnade.

[YOUTUBE-ID]MVV_HXtEbLo[/YOUTUBE-ID]
 

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
Fan! såg inte det här förän nu! Regncheck?

Japp REGNcheck it is. :tummenupp
Regn är utlovat till helgen så då blir det inge åka.

Jag tog min premiärtur igår, lite kallt o bakhjuls släpp, men fan va skönt att komma ut en sväng.
 

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki GSXR1000
Det blir körning idag vid ca 18:30 från bensinpumpen i Tortuna. Ska möta upp en kompis där, så dyk upp i tid dom som vill ut och åka.:yoparty
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Någon hugad inför helgen?

Jag klurar på hoj imorgon eftermiddag (sitter fast som träningsledare i Gröndal 10-14), och söndag om det är väder. :)

Istället för att vi rullar runt och hejar på varandra, så kan vi ju åka lite tillsammans, fikastoppen blir trevligare så. :hihi
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Någon hugad inför helgen?

Jag klurar på hoj imorgon eftermiddag (sitter fast som träningsledare i Gröndal 10-14), och söndag om det är väder. :)

Istället för att vi rullar runt och hejar på varandra, så kan vi ju åka lite tillsammans, fikastoppen blir trevligare så. :hihi

Imorrn skall man vara på stand up i V-ås tidigt på em, så det får bli på söndag ifall väder o vind tillåter, fundra på turalternativ:tummenupp
 

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki GSXR1000
Någon hugad inför helgen?

Jag klurar på hoj imorgon eftermiddag (sitter fast som träningsledare i Gröndal 10-14), och söndag om det är väder. :)

Istället för att vi rullar runt och hejar på varandra, så kan vi ju åka lite tillsammans, fikastoppen blir trevligare så. :hihi

Slå en pling om det är väder och vind för't, då e jag på!:tummenupp
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Jag bara måste ut och lufta på söndag om det blir väder så jag är på:tummenupp Har ett knä som lever rövare med mig men den skall nu vilas ordentligt ett dygn så på söndag är man nog fitt for some "touring":)
 

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
Jag bara måste ut och lufta på söndag om det blir väder så jag är på:tummenupp Har ett knä som lever rövare med mig men den skall nu vilas ordentligt ett dygn så på söndag är man nog fitt for some "touring":)

Söndag it is. Bokat. Tid???

Imorrn skall man vara på stand up i V-ås tidigt på em, så det får bli på söndag ifall väder o vind tillåter, fundra på turalternativ:tummenupp

Söndag är taget.
 
Last edited:

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Är det någon som sett eller läst någon prognos för söndagen? Jag skulle inte krokna för en lite tur typ salboheds runda eller en tur till rosenhill heller för den delen men vädret är avgörande!
 

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
Är det någon som sett eller läst någon prognos för söndagen? Jag skulle inte krokna för en lite tur typ salboheds runda eller en tur till rosenhill heller för den delen men vädret är avgörande!

Sol & 12 - 13 grader :tummenupp funkar för mig
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Är det någon som sett eller läst någon prognos för söndagen? Jag skulle inte krokna för en lite tur typ salboheds runda eller en tur till rosenhill heller för den delen men vädret är avgörande!

Rosenhill, blir nog trots allt lite långt o kallt ännu..:varäkna "kallt" med minst 40 mil en sådan sväng, känns som det skall vara några grader till..förra året kring påsken när vi åkte den svängen har jag för mig det var 16 grader, då var man ändå lite frusen när man kom hem, fast turerna på bulten var fina:)

Salbohed låter som en lagon lång sväng, den är ju från Köping nästan 20 mil.

Vi får fundra! Avgörande när vi kan samlas på söndag är väl hur kallt o det är natten tills imorgon, idag är det snö o kallt:mad:
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jävla väder, tog italienskan till banvakteriet på Gröndal, det har tamigfan pissat och haft sig omvartannat, svinkallt är det med. :gnissla

Hemma igen så är det halvskapligt, men regnet hänger i luften. Det blir tvätt av italienskan och gnissla tänder framför wsbk-kval istället.
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top