Samåkning i Värnamo i sommar???

Vtr sp1:a

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2008
Ort
Frkkkl
Hoj
Honda VTR SP1, Suzuki RM250
Vill tacka twix, girl o Flying Finn fast girl inte följde med till tranemo ..:tummenupp O vilken go rundan till tranemo vilken go väg, O farten perfekt för 3 goa hojar .. Jag är lite kär ....vilken hoj honda sp1 är.:banana Vilken skillnad det är mot TL1000 jag har. Jag har ju inte kört så många andra hojar heller för den delen.... Imon blir det till bes i värnamo kl 09:00 ska suzuki TL1000s bes o fars gubbens Honda Shadow 750... sen blir det städning i garaget hemma hos fars gubben. en stund

ha det alla .....

mvh Tompa
 

twix

Memory of Shoya Tomizawa
Gick med
20 Jul 2007
Ort
värnamo
Hoj
hojlös
Vill tacka flying finn :krama samt suzuki tl 1000s för den fantastiska turen.Gick ruggit snabbt ibland:skrämd .Men flying finn behöver nytt däck:7peta .Vilket meccan på www.racesetup.sefixade :tummenupp Hoppas girl hakar på hela rundan nästa gång,utan huvudvärk:huvet .Lite bilder på flying finn före däckbytet:Bugar
 

Bifogat

  • 17042009292-002.jpg
    17042009292-002.jpg
    192.7 KB · Visningar: 38
  • 17042009292-003.jpg
    17042009292-003.jpg
    192.7 KB · Visningar: 41
  • 17042009293-001.jpg
    17042009293-001.jpg
    187.5 KB · Visningar: 40
  • 17042009294-001.jpg
    17042009294-001.jpg
    190.4 KB · Visningar: 48

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Tranemo-rundan 17/4-09

Stort tack till Reidar & Tompa för en riktigt trevlig runda ikväll..! :D

Kul att ni gillade Tranemo-vägen... :yoparty Den ska vi nöta fler ggr! :nicka Då får vi hoppas att girl inte har... :huvet :krama

Nu kan man dra iväg till Skåne vid kl.07 imorgon bitti, utan behöva oroa sig för ett slitet bakdäck... :rodnar Tack vare bra och snabb service ikväll av Carl-Eric på "Racesetup" i Hillerstorp..! :tummenupp

//Flying Finn
 

Vtr sp1:a

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2008
Ort
Frkkkl
Hoj
Honda VTR SP1, Suzuki RM250
Vi syns imon Reidar kl 09:00 på bes

Säg till när eller om ni ska köra på bana har aldrig gjort det någon gång måste vara den första ha det mvh Tompa
 

raver

Tillbaka i småstaden (gbg)
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
¿en stor gixxe®, liten ktm
Men fick du börna helt ensamen
Vilka kompisar :tungan

Någon som ska ut och åka i morgon. ska försöka få ihop hojen igen till lunch eller så.
 

Bifogat

  • 8ej.jpg
    8ej.jpg
    42.7 KB · Visningar: 45

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Men fick du börna helt ensamen
Vilka kompisar :tungan

Någon som ska ut och åka i morgon. ska försöka få ihop hojen igen till lunch eller så.

Dåligt va? :confused: Nästa gång får VI göra det tillsammans... Börna alltså..! :D

Vi ska inte ta och köra gokart på söndag? :va Börjar bli dags... :nicka

//Flying Finn
 

TheRoadrunner

Medlem
Gick med
5 Jul 2008
Ort
Värnamo
Hoj
Honda VTR 1000 Firestorm
Vill tacka flying finn :krama samt suzuki tl 1000s för den fantastiska turen.Gick ruggit snabbt ibland:skrämd .Men flying finn behöver nytt däck:7peta .Vilket meccan på www.racesetup.sefixade :tummenupp Hoppas girl hakar på hela rundan nästa gång,utan huvudvärk:huvet .Lite bilder på flying finn före däckbytet:Bugar

Brorsan fick ju till en ganska så bra börnis..! :yoparty :)

Bra bilder du tog Reidar. :tummenupp

Men fick du börna helt ensamen
Vilka kompisar :tungan

Någon som ska ut och åka i morgon. ska försöka få ihop hojen igen till lunch eller så.

Ser bra ut! :tummenupp :yoparty

//Markus aka Roadrunner89
 
Last edited:

Lady in Red

Doctor
Gick med
2 Sep 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR600 RR -09
Haha. jo, lite dominant e du nog :arsele
Vilken tävling, bästa mcvägen vmo-gbg. må bäste kvinna/man vinna (fast har inget pris ännu)
Vad har du för grymmeväg på lager då? blir ju nyfiken, borde ju kunna kräma ut det sista av dubbdäcken på oljebrännaren i morgon bitti till hillerstorp :brinnerup

Tävlar gärna..:)

Du tror väl inte jag avslöjar mina "grymmevägar" för dig..:arsele

Vem körde förbi Jet vid 6-tiden, på en blå R1 alt. R6. Snyggt kört..!

Det måste varit jag!!

Stort tack till Reidar & Tompa för en riktigt trevlig runda ikväll..! :D

Kul att ni gillade Tranemo-vägen... :yoparty Den ska vi nöta fler ggr! :nicka Då får vi hoppas att girl inte har... :huvet :krama

Nu kan man dra iväg till Skåne vid kl.07 imorgon bitti, utan behöva oroa sig för ett slitet bakdäck... :rodnar Tack vare bra och snabb service ikväll av Carl-Eric på "Racesetup" i Hillerstorp..! :tummenupp

//Flying Finn

Hmm.. verkar som jag verkligen missade nåt.. Jaja.. next time, anytime :tummenupp
Kör hårt men försiktigt :)va ) idag alllihopa, själv ska jag jobba hela dagen.. Så sköter ni er inte får ni med mig att göra.. :1pajas
 
Last edited:

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Haha nice Tero!!! :yoparty

Hoppas du inte räknar med att jag ska skrapa bort däckresterna ifrån din hoj!!!! :mad:

Nu drar jag till stugan. Räknar med att höra lite hojar på ryggen under dagen!! :banana

Over and out
/KaliZ
 

Lady in Red

Doctor
Gick med
2 Sep 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR600 RR -09
Blir det någon körning idag eller?

Verkar inte så..:(

Imorgon skall jag ut o köra i alla fall:) Tycker 13.30 är en human tid, åker förbi Stures då och ser om några har nappat.. Anser majoriteten annorlunda kanske någon kan skicka ett sms någon gång.. någon som har mitt superhemliga nummer.. Har ingen dator hemma..
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Tjo!!!

Skitskoj du tittade förbi idag Raver... du kunde ju hjälpt till med veden när du ändå var där...:D

Vi ses snart...
//KaliZ
 

jonny_jp

Revs Your Heart
Gick med
20 Aug 2005
Ort
utanför Värnamo
Hoj
MT-07 2016
Imorgon skall jag ut o köra i alla fall:) Tycker 13.30 är en human tid, åker förbi Stures då och ser om några har nappat

* girl
* jonny_jp
*
*
*
 

Vtr sp1:a

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2008
Ort
Frkkkl
Hoj
Honda VTR SP1, Suzuki RM250
Tjena ska till jönköping imon en runda få se om jag är hemma tills kl13:30 men det är väl inte troligt ni få ha det bra på vägarna mvh Tompa
 

ZX6R20007

Storfiskare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
sverige
Hoj
ZX6R-07 gånger 2,GSXR 1000-02,.
Någon vänlig själ som i närheten av gislaved/hestra/gnosjö/andertorp som skulle kunna hjälpa mig att kränga ett bakdäck imorgon söndag?,gärna på förmiddagen, Är hos tjejen och har ett sopslut däck på hojjen och ett nytt i hallen, saknar dock såväl depåställ som verktyg och något att kränga med här. Kan som tack för hjälpen bjuda på en fika under nån tur i sommar eller en grillad biff efter turen. Vore guld värt.
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Någon vänlig själ som i närheten av gislaved/hestra/gnosjö/andertorp som skulle kunna hjälpa mig att kränga ett bakdäck imorgon söndag?,gärna på förmiddagen, Är hos tjejen och har ett sopslut däck på hojjen och ett nytt i hallen, saknar dock såväl depåställ som verktyg och något att kränga med här. Kan som tack för hjälpen bjuda på en fika under nån tur i sommar eller en grillad biff efter turen. Vore guld värt.

Attans... synd du inte skrev igår, då hade jag kunnat byta det åt dig!
Hoppas det löser sig!!!
 

twix

Memory of Shoya Tomizawa
Gick med
20 Jul 2007
Ort
värnamo
Hoj
hojlös
Någon vänlig själ som i närheten av gislaved/hestra/gnosjö/andertorp som skulle kunna hjälpa mig att kränga ett bakdäck imorgon söndag?,gärna på förmiddagen, Är hos tjejen och har ett sopslut däck på hojjen och ett nytt i hallen, saknar dock såväl depåställ som verktyg och något att kränga med här. Kan som tack för hjälpen bjuda på en fika under nån tur i sommar eller en grillad biff efter turen. Vore guld värt.

Meccan på www.racesetup.se han fixar de:tummenupp
 

ZX6R20007

Storfiskare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
sverige
Hoj
ZX6R-07 gånger 2,GSXR 1000-02,.

Tackar, testade det nummret för en liten stund sedan, dock utan svar. Han kanske har söndagsstängt eller så, i värsta fall får jag vänta till imorgon, men det vill jag helst inte. Vill åka lite nu. Men detta kanske e straffet för att jag inte ordnade det i fredags eller lördags förmiddag. :)
 

Svanberg

www.racesetup.se
Gick med
18 Mar 2008
Ort
Värnamo
Hoj
-02 Yamaha R6
Tackar, testade det nummret för en liten stund sedan, dock utan svar. Han kanske har söndagsstängt eller så, i värsta fall får jag vänta till imorgon, men det vill jag helst inte. Vill åka lite nu. Men detta kanske e straffet för att jag inte ordnade det i fredags eller lördags förmiddag. :)

Han har alltid öppet.:tummenupp

Han är nog med sin flickvän, men han är nog snart ledig.
Testa att ringa ett par gånger så svarar han, det garanterar jag.:)
 
Nyheter
Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

Top