Samåkning i Mora,Orsa??

flexbert

Medlem
Gick med
24 Apr 2005
Ort
Orsa
Hoj
Aprilia Tuono -07
Någon av er knuttar häromkring som har en biltrailer och kan tänkas låna/hyra ut den till mig söndag kväll - måndag kväll? :näsblod

Ska forska lite om d senare idag,brukar vara samma helg som marie mem. i dala-järna. Resan brukar sluta på 56-57mil:yoparty så d e inget för nå gnällspikar:D ååååh va ont d gör i:arsele :D :D :D :D:krama

29/8-30/8 Är det race i Dala-järna iallafall
 
Last edited:

matte78

Gubbjävel
Gick med
9 Feb 2005
Ort
Vallentuna
Hoj
Gixxer 1000 -03
Någon av er knuttar häromkring som har en biltrailer och kan tänkas låna/hyra ut den till mig söndag kväll - måndag kväll? :näsblod



29/8-30/8 Är det race i Dala-järna iallafall


Tjena mannen:D Trailer kan jag fixa för endast 400riksdaler,hämtas på mitt jobb. Va e d för bil? snacka me järvsö nu å dom trodde i september nångång:rolleyes: Blir långkalling på:banana

Jag hör av mig på mobilen
 

Lassis

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2009
Ort
Mora
Hoj
Kawa Zx10r -04
Ser ni solen?? Nån som ska med ut på en sväng strax? Longshot jag vet men vafan.... :) Duscha, frukke och sen kollar jag in här igen.....

Kliv upp latmasar!!
 

TOREGARD

Ny medlem
Gick med
6 Dec 2004
Ort
Mora
Hoj
SUZUKI GSX-R 1000
Nån som e sugen på en sväng imorn? Ser ut å bli hyfsat väder iaf!! 15:00 på kajen så hoppas jag att de dycker upp ett gäng!!
 

matte78

Gubbjävel
Gick med
9 Feb 2005
Ort
Vallentuna
Hoj
Gixxer 1000 -03
Nån som e sugen på en sväng imorn? Ser ut å bli hyfsat väder iaf!! 15:00 på kajen så hoppas jag att de dycker upp ett gäng!!

Jag e me!!!:yoparty Vart tog alla juniorer vägen:confused: en tur,en dikeskänning:D sen kom dom aldrig mer tillbaka:krama Hoppas på lite folk istället för att höra: vart e alla mc nissar??jag får jämt åka själv mm....

Kajen för dom hårda lirarna:yoparty:arsele !!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Lassis

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2009
Ort
Mora
Hoj
Kawa Zx10r -04
Dag satt rycka upp sig!!!

Bankörning, Midlanda 13 - 14 Maj (Tors-Fre) ordnat av banåkning.nu

Kostnad 1200 små små enkronor!

Nån mer än jag som vill åka??

Hör av er här plz... :)
 

lanzer

Lanzer
Gick med
10 Sep 2008
Ort
Mora
Hoj
Kawazaki ZX9R -98
Jaha då var premiären avklarad, 4grader och halvklart, underbart. Det finns nog inte mycket som slår den första turen på året. Man blir lika förvånad varje år över hur bra den går, eller i mitt fall att den går:)
 

Ducce 748

SDK#4860
Gick med
13 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 748, hornet 600
Samma här... fiii säätan va härligt de var å ta en tur med nya drivpaketet.. går som en gud! Lite grus å potthål så de gällde att hålla tungan rätt i munnen... :)
 

lanzer

Lanzer
Gick med
10 Sep 2008
Ort
Mora
Hoj
Kawazaki ZX9R -98
Tack kommunen för att ni har börjat sopa vägarna. Var ute och tog mig en liten tur nu på kvällen, mötte mycket hojar så nu måste sommaren snart vara här :)
 

TOREGARD

Ny medlem
Gick med
6 Dec 2004
Ort
Mora
Hoj
SUZUKI GSX-R 1000
Ta de lugnt om ni ska åka Björkavägen!!! Den är rejält trasig på ett par ställen... :mad:
 

lanzer

Lanzer
Gick med
10 Sep 2008
Ort
Mora
Hoj
Kawazaki ZX9R -98
Körde den med bil i dag och det är ju nästan grusväg på vissa ställen. Ta det lungt ni som har tänkt åka där.
 

Nenya

Ny medlem
Gick med
12 Feb 2010
Ort
Mora
Hoj
Kawasaki ZXR400
Tjejer

Jag håller på att ta körkortet för fullt just nu, hoppas bli klar så fort som möjligt så jag kan ut och köra själv sen. =) Men jag undrar om det finns nå fler tjejer som kör mc här i trakten?
 

Hypersunil

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2008
Ort
Orsa
Hoj
Yamaha R1
Jag håller på att ta körkortet för fullt just nu, hoppas bli klar så fort som möjligt så jag kan ut och köra själv sen. =) Men jag undrar om det finns nå fler tjejer som kör mc här i trakten?

Här är en som kör iallafall :)
finns nog en hel del, men jag vet inte vart de håller hus..
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top