Samåkning i Lund

mj00dmixer

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2007
Ort
Kävlinge
Hoj
2008 KTM 690 Enduro
ja ja det var en skitfin runda, tackar för ledningen chukabowa. men om någon är sugen så tar vi en imorgon också... fast utan bihanget där bak... drufus är också på...
 

KLobble

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSXR 750 -07
jag bangar inte för en liten tur imorron om de e väder!!
satt o meckade idag när ni stack iväg :( men jag tog mej en liten runda själv lite senare på eftermiddagen...
 

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Jag vill också:6surkart
 

Solid snake

Guest
3214612 Jo de blir köra av för min del å mjoodmixern me.. tänkte dra runt 12 kanske eller så för ja ska sova uppe i höör inatt så ja e' hemma tills dess..

ska du me?? du kan ju fina vägar ju, de kan inte vi rookies :tuttar
Ja då säger vi 12 då, eller kanske 13 till och med, jag ska jobba om 6 timmar igen så jag kan dra ut och köra utan att behöva jobba ihjäl mig sen efter att vi har kört. :näsblod

Har inte internet på jobbet längre, så vi kan ju träffas på preem i Kävlinge 12:30, så blir det nog bra.
 

mj00dmixer

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2007
Ort
Kävlinge
Hoj
2008 KTM 690 Enduro
låter väl som ett bra förslag... men om vi blir fler så kan man alltid träffas på ett ställe som alla känner till... 12:30 blir bra!
 

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Ort
Höör
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
låter väl som ett bra förslag... men om vi blir fler så kan man alltid träffas på ett ställe som alla känner till... 12:30 blir bra!

låter kalas, är hemma i god tid tills dess, är som sagt i höör nu men ska strax körá mig hemåt... ses sen, så blir de körning sen.. ses...:arsele :arsele
 

Solid snake

Guest
3214824 låter väl som ett bra förslag... men om vi blir fler så kan man alltid träffas på ett ställe som alla känner till... 12:30 blir bra!
Precis kommit hem från jobbet, för andra gången idag. :näsblod

Sjukt trött, men jag ska köra idag har jag bestämt, ses sen då, nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag käka glass :yoparty innan jag drar.
 

kashiwagi

Master of the Universe
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Tokyo, Japan
Hoj
CBR1100XX -98 (såld) - 2013 KTM SuperMoto R
Tackar för en trevlig runda! Första gången jag gruppåkte ever, så det är bara att buga och bocka för en trevlig introduktion :tummenupp
 

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Ort
Klippan
Hoj
VTR Fajerstårm
de va inte nån av er som körde igenom klippan igår.. kom ett gäng sporthojar o brände förbi när jag satt o käka pizza
 

Solid snake

Guest
Aldrig mer KTM säger jag, fyfan vad jag är less på den nu (första gången den jävlades med mig idag) ska riva ner skitet imorgon och kolla genom förgasaren.

Det är rätt jobbigt när den dör hela tiden var 5e minut. :mad:
 

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
Aldrig mer KTM säger jag, fyfan vad jag är less på den nu (första gången den jävlades med mig idag) ska riva ner skitet imorgon och kolla genom förgasaren.

Det är rätt jobbigt när den dör hela tiden var 5e minut. :mad:

va? har den börjat klydda? har du varit stygg mot den eller nått =)

Tack för en riktigt schyst runda idag chuka! :Rockbanan
Var tyvärr tvungen att dra hem för att hämta tvätten i stugan.. suck! Slänger du upp filmen här sen?

blev ca 3gb film.. ska klippa lite så får vi se.. men jag sux på o klippa film... nån som e bra kan få göra det =)
 
Last edited:

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Ort
Höör
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
Aldrig mer KTM säger jag, fyfan vad jag är less på den nu (första gången den jävlades med mig idag) ska riva ner skitet imorgon och kolla genom förgasaren.

Det är rätt jobbigt när den dör hela tiden var 5e minut. :mad:

jo de e' segt att den strula hela tiden,.. men annars va de en härlig runda ju.. vi tog en sväng nerom häckeberga sen när du dratt me sen.. hoppas du får rätt på den, tack för rundan iaf.. ses...:tuttar
 

Solid snake

Guest
va? har den börjat klydda? har du varit stygg mot den eller nått =)

Tjall med fuggen tror jag, kunde köra på rätt bra och sen började den bara hacka precis som när man får soppatorsk. Tror det är skit i fuggen eller nåt, eller att flottören inte öppnar helt.

Ska öppna och titta imorgon iaf.

3215821 jo de e' segt att den strula hela tiden,.. men annars va de en härlig runda ju.. vi tog en sväng nerom häckeberga sen när du dratt me sen.. hoppas du får rätt på den, tack för rundan iaf.. ses...:tuttar
Ja det var ett jävla strulande ett tag, skitdrygt.

Vänta bara tills den funkar som den sa igen, då jävlar!
 
Last edited:
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top