Samåkning för 125cc i Göteborg

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Ort
kungälv
Hoj
ingen :(
va ska vi börja köra sakta? :confused: jag tycker att vi bör hålla minst det tempot som jag och t4pp3r hadde hem från lager 157 :yoparty det va lagom :rolleyes:
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Nä, då blir det till att vänta till senare i år då prövotiden går ut, speciellt nu när man har b-körkort på G!
 
Last edited:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
va ska vi börja köra sakta? :confused: jag tycker att vi bör hålla minst det tempot som jag och t4pp3r hadde hem från lager 157 :yoparty det va lagom :rolleyes:



ja inte fan snitta vi 130 iaf:rofl

tror vi körde på lite över 2 timmar. och det är 14 mil lr nåt.

men de va skoj:D va 2 stopp på hela vägen. resten va fanimej full fart.


fast fan vi körde fel lite nån gång. vet inte hur mkt vi tappa på de.

Nä, då blir det till att vänta till senare i år då prövotiden går ut, speciellt nu när man har b-körkort på G!


du är ju värsta kärringen:D
 
Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
ja inte fan snitta vi 130 iaf:rofl

tror vi körde på lite över 2 timmar. och det är 14 mil lr nåt.

men de va skoj:D va 2 stopp på hela vägen. resten va fanimej full fart.


fast fan vi körde fel lite nån gång. vet inte hur mkt vi tappa på de.




du är ju värsta kärringen:D

Men jag är förfan bara en fattig student som inte har råd med att först få böter, sedan bli av med körkortstillståndet (som kostar pengar) sedan mitt a-kort och ev. b-kort, detta medför att jag måste göra om minst 2 teoriprov, minst 2 upppkörningar varav den ena har dubblats i kostnad, sedan en halkkörning för nära 2000. :huvet
Innan jag började välja mina vägar att klöra fort på med omsorg, så åkte jag fast i en jävla kontroll, men hade turen att ha en bil brevid mig som körde lika fort vilket ledde till att dem mätte henne med lasern o kunde ge henne böter, men jag klarade mig.

Men visst, det är ju skitcoolt att få böter o indragan körkort, jag dyrkar verkligen dem som får det:yoparty :yoparty

Ursäktar ev. stavfel.
(Men t4pp3r får inte rätta mig då han själv brukar göra en massa stavfel:arsele :D :D )
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Men jag är förfan bara en fattig student som inte har råd med att först få böter, sedan bli av med körkortstillståndet (som kostar pengar) sedan mitt a-kort och ev. b-kort, detta medför att jag måste göra om minst 2 teoriprov, minst 2 upppkörningar varav den ena har dubblats i kostnad, sedan en halkkörning för nära 2000. :huvet
Innan jag började välja mina vägar att klöra fort på med omsorg, så åkte jag fast i en jävla kontroll, men hade turen att ha en bil brevid mig som körde lika fort vilket ledde till att dem mätte henne med lasern o kunde ge henne böter, men jag klarade mig.

Men visst, det är ju skitcoolt att få böter o indragan körkort, jag dyrkar verkligen dem som får det:yoparty :yoparty

Ursäktar ev. stavfel.
(Men t4pp3r får inte rätta mig då han själv brukar göra en massa stavfel:arsele :D :D )



jag ska inte rätta din stavning:pannkyss


men jag ska fan fortsätta mobba dej. du är ju fan mer nojjig än nisse fö fan.

är de hål i plånkan när du får blåljus bakom dej äre bara å gasa:tummenupp

om de nu går med din "snabba" hoj:7peta
 

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Ort
gbg
Hoj
Röd
Jaha när kan första turen tillsammans bli i år då? Seriöst några dagar e det ju skinnade sol men jävligt kallt...

Längtar iaf då man inte åkt med någon annan 125a än :p
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Ah om vi ska ligga i 130+ får jag ha sett till o skaffa en 450cc eller nåt till sommaren:tungan

Jaha när kan första turen tillsammans bli i år då? Seriöst några dagar e det ju skinnade sol men jävligt kallt...

Längtar iaf då man inte åkt med någon annan 125a än :p
Jo vissa dagar e skit fina. Men om vi ska ut och åka ganska snart måste jag hinna beställa ny registrerings skyllt. Stegrade över idag nämligen (för första gången) och mosade den totalt :död :näsblod :rolleyes: :huvet :4skrika :gråta :eek: :5sure :pangihuve :kryckor
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Ah om vi ska ligga i 130+ får jag ha sett till o skaffa en 450cc eller nåt till sommaren:tungan


Jo vissa dagar e skit fina. Men om vi ska ut och åka ganska snart måste jag hinna beställa ny registrerings skyllt. Stegrade över idag nämligen (för första gången) och mosade den totalt :död :näsblod :rolleyes: :huvet :4skrika :gråta :eek: :5sure :pangihuve :kryckor



böj tillbaka:lära


hehe jag tappa min i somras:D nisses polare höll på att få den på sej^^
 

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Ort
kungälv
Hoj
ingen :(
Ah om vi ska ligga i 130+ får jag ha sett till o skaffa en 450cc eller nåt till sommaren:tungan


Jo vissa dagar e skit fina. Men om vi ska ut och åka ganska snart måste jag hinna beställa ny registrerings skyllt. Stegrade över idag nämligen (för första gången) och mosade den totalt :död :näsblod :rolleyes: :huvet :4skrika :gråta :eek: :5sure :pangihuve :kryckor

har hänt mig också :tummenupp kan glädja dig med att en ny skylt kostar runt 50 :- och tar ungefär 2 dagar att få hem :yoparty. gå in på VV's hemsida och beställ en ny DIREKT :tuttar

böj tillbaka:lära


hehe jag tappa min i somras:D nisses polare höll på att få den på sej^^

Det kunde fan slutat illa. tänker på det ibland fan om han skulle fått den i huvet :va vurpat direkt och vi låg runt 110 km/h = goa skador
 
Last edited:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
har hänt mig också :tummenupp kan glädja dig med att en ny skylt kostar runt 50 :- och tar ungefär 2 dagar att få hem :yoparty. gå in på VV's hemsida och beställ en ny DIREKT :tuttar



Det kunde fan slutat illa. tänker på det ibland fan om han skulle fått den i huvet :va vurpat direkt och vi låg runt 110 km/h = goa skador



skippa kryddet. vi låg inte i 110. max 70.
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
har hänt mig också :tummenupp kan glädja dig med att en ny skylt kostar runt 50 :- och tar ungefär 2 dagar att få hem :yoparty. gå in på VV's hemsida och beställ en ny DIREKT :tuttar

Hmm hoppas jag kan få den lagom till måndag för då behöver jag hojen in till göteborg. Tänkte passa på att styla som fan inne i göteborg med mina nya stående wheelies på 2ans växel men det gick ju inte så bra idag:huvet så jag kanske bör skita i det:va
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Hmm hoppas jag kan få den lagom till måndag för då behöver jag hojen in till göteborg. Tänkte passa på att styla som fan inne i göteborg med mina nya stående wheelies på 2ans växel men det gick ju inte så bra idag:huvet så jag kanske bör skita i det:va



har svårt att tro att den kommer innan måndag. men böjj rätt skylten så gott de går å gasa:tummenupp
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Böja tillbaks? Mmm det får jag väl göra i värsta fall, men den ser förjävlig ut:rolleyes:

dsc03439censur2xb4.jpg

Färgglada kladdet är mitt registrerings nummer som e censurerat
 
Nyheter
Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Top