Sad but true

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Ursäkta om jag låter förort, men man går väl inte på hårdrockskonsert för takten skall stämma? :va

Vill man ha perfektionism går man på trancefester eller klassisk konsert, speaking about that, Münchenbrygeriet 24/1, och Berwaldhallen Nyårsafton. :)

Det behöver inte vara perfekt men man skall inte behöva fundera vad fan någon håller på med. Lars solospelar där det inte passar. Vill vara Meshuggah utan att klara av det.
Jag mådde fysiskt illa av hans trummelummande på Fields i somras. Kollade Anthrax strax senare, mådde då toppen. Detta oaktat att jag håller Anthrax högre alltid.
Berwaldhallen säger du, kirrar du biljetter så hänger jag med!
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Ursäkta om jag låter förort, men man går väl inte på hårdrockskonsert för takten skall stämma? :va

Vill man ha perfektionism går man på trancefester eller klassisk konsert, speaking about that, Münchenbrygeriet 24/1, och Berwaldhallen Nyårsafton. :)

Har aldrig varit på en sån där trancefest. Hur gör man. Det är musiken du menar, inte könet va?
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Lars Ulrich är lite av hårdrocks-världens Steve Jobs. Han kan inte så mycket själv men han är bra på att se och plocka fram bra saker från andra. Åtminstone var han det fram till nån gång under 90-talet där hans radar verkade ha gått sönder lite. Det hade inte blivit nåt Metallica om det inte vore för den lille dansken.
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top