Sabbatsår

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Nu är det officiellt. Jag säljer hojen och tar ett sabbatsår från hojkörandet. Har varken tiden eller lusten längre. Bara tanken på att lasta skiten på släpet, smutsa ner mig med däck, kedjespray osv får mig att tappa aptiten. Köra gata lockar inte alls längre. I vart fall inte med sporthoj. Jag börjar nog bli gammal. (Jaja, jag vet att det hände för länge sen så ni behöver inte påpeka det uppenbara :mad: )

Jag har dock tänkt komma ut och flagga lite ibland. Ha kul så ses vi på banan ändå :)
 

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
Trist ju!
Hoppas vi ses därute ändå och att du ändrar dig till nästa år o är tillbaka med en överfet Sukka :D
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Trist ju!
Hoppas vi ses därute ändå och att du ändrar dig till nästa år o är tillbaka med en överfet Sukka :D
Hähä, först när jag läste överfet så blev jag sur. Måste han ta upp min vikt, tänkte jag :D
 

2004erland

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Ort
I Lund
Hoj
GSXR 750
Det känns jobbigt varje år när jag ska börja köra men sen blir det bättre och bättre. I slutet av säsongen så längtar jag bara till nästa säsong igen. Kom till Sturup på söndag och kör lite med min hoj så ska du se att det är rätt kul ändå. Erland.
 

Robz

Guest
Trist... men det viktigaste är att du fortsätter med välformulerade inlägg här :tummenupp
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top