S1000rr

Anderzz

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2011
Ort
Landskrona
Hoj
Gsx1000R K9 Hayabusa 09 BMW s1000rr banhoj
Pjhhuuu vad den går!! Testkörs för fullt idag..
Kommer mer..
 

FunkyFreak

Våga vägra Facebook
Gick med
25 May 2007
Ort
Skåne
Hoj
(R1 -09 Såld), S1000RR -10 Till Salu, GSXR1100W -98
Där är larm i den ja:tungan
Den rasstar ju en busa som du vet...:hihi:tummenupp
 

Pär

Det var inte jag
Gick med
22 Sep 2003
Ort
Svenska Rivieran
Hoj
Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RS250 ,RD350-84
Blev inte ett dugg imponerad när jag testade den ! ( fast kan ha med att den inte hade gått 100 mil än och varvade inte mer än 9000v/min :)
 

FunkyFreak

Våga vägra Facebook
Gick med
25 May 2007
Ort
Skåne
Hoj
(R1 -09 Såld), S1000RR -10 Till Salu, GSXR1100W -98
Blev inte ett dugg imponerad när jag testade den ! ( fast kan ha med att den inte hade gått 100 mil än och varvade inte mer än 9000v/min :)

Gjorde detsamma på MC-Huset. Den varvade bara till 9000.... Fatta först inte vad det var för fel.. Testade sen ZX10 -11 med sina 209hk på papper. Där hände det lite mer, men.....inget mellanregister??:va Tyckte S1000RR var en klass för sig där.
 

Bifogat

  • DSC00092.jpg
    DSC00092.jpg
    259.1 KB · Visningar: 113

Anderzz

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2011
Ort
Landskrona
Hoj
Gsx1000R K9 Hayabusa 09 BMW s1000rr banhoj
Bimmer

Hur går den då?
Den går som fan!!
Quickshiftern är bara gudomlig:D
Bromsarna är kanon, nyper satan,, men lite svampigt i handtaget så det får bli stålslangar..
Framdämparen är katastrof när den står original,,, har skruvat den i botten nu, och det blev lite bättre men det får nog bytas fjädrar,, den niger som en kärring när man bromsar lite.
2 snäpp på kompressionen där bak blev lite bättre, men det ger sig på torpet till helgen, då ska den få bekänna färg, så det blir till o skruva lite
antagligen.
Den behöver drevas ner en kugg fram, så tror jag den blir mycket bättre att köra,.
Traction controlen fick jag precis provat i regnet på vägen hem även abs:n fick arbeta, och det funkar kalas,,,, märklig känsla och bara nypa till i handtaget vad det går på våt asfalt..
Hade svårt för att testa hojen riktigt, revbenen är inte så sugna på det sen vurpan i tisdags på Knutstorp... aj aj,,
So far so good,, ska bli riktigt nice o testa den på torpet i 2dgr nästa helg..:tummenupp

det e en snuskigt fin hoj.ska försöka hänga på dig i helgen.
Hmm,, jag får nog försöka hänga på dig istället,,
Men jag bjuder på grillat på kvällen,, och kall kan vi nog oxå få ner:tummenupp
 
Last edited:

FunkyFreak

Våga vägra Facebook
Gick med
25 May 2007
Ort
Skåne
Hoj
(R1 -09 Såld), S1000RR -10 Till Salu, GSXR1100W -98
Hur går den då?
Den går som fan!!
Quickshiftern är bara gudomlig:D
Bromsarna är kanon, nyper satan,, men lite svampigt i handtaget så det får bli stålslangar..
Framdämparen är katastrof när den står original,,, har skruvat den i botten nu, och det blev lite bättre men det får nog bytas fjädrar,, den niger som en kärring när man bromsar lite.
2 snäpp på kompressionen där bak blev lite bättre, men det ger sig på torpet till helgen, då ska den få bekänna färg, så det blir till o skruva lite
antagligen.
Den behöver drevas ner en kugg fram, så tror jag den blir mycket bättre att köra,.
Traction controlen fick jag precis provat i regnet på vägen hem även abs:n fick arbeta, och det funkar kalas,,,, märklig känsla och bara nypa till i handtaget vad det går på våt asfalt..
Hade svårt för att testa hojen riktigt, revbenen är inte så sugna på det sen vurpan i tisdags på Knutstorp... aj aj,,
So far so good,, ska bli riktigt nice o testa den på torpet i 2dgr nästa helg..:tummenupp


Hmm,, jag får nog försöka hänga på dig istället,,
Men jag bjuder på grillat på kvällen,, och kall kan vi nog oxå få ner:tummenupp

aaha! Så de blev en biimmer alltså:yoparty
Gött val:tummenupp
 

lomma_rider

Har vaknat ur idet!
Gick med
27 May 2009
Ort
lomma
Hoj
BMW S 1000RR -11, Banhoj Kawa Zx6 R -04
Är super nöjd med min!! Efter 9000 rpm är då det blixtrar till:)
 

Anderzz

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2011
Ort
Landskrona
Hoj
Gsx1000R K9 Hayabusa 09 BMW s1000rr banhoj
Krasch kåpor kommer imorgon,, helsystem och pc5:a kommer på torsd,, 11-13 pållar till på hjulet,, 192 brukar dom få ut med detta systemet och PC5:a.. Austin Racing..
 

Pär

Det var inte jag
Gick med
22 Sep 2003
Ort
Svenska Rivieran
Hoj
Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RS250 ,RD350-84
Är super nöjd med min!! Efter 9000 rpm är då det blixtrar till:)

jo jag misstänker det !

Krasch kåpor kommer imorgon,, helsystem och pc5:a kommer på torsd,, 11-13 pållar till på hjulet,, 192 brukar dom få ut med detta systemet och PC5:a.. Austin Racing..

glöm inte köpa öron pluggar . Austin Racing är kända för att göra extremt HÖÖÖÖGLJUDDA system :yoparty
 
Last edited:

Anderzz

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2011
Ort
Landskrona
Hoj
Gsx1000R K9 Hayabusa 09 BMW s1000rr banhoj
jo jag misstänker det !



glöm inte köpa öron pluggar . Austin Racing är kända för att göra extremt HÖÖÖÖGLJUDDA system :yoparty

Ja,,, får med db killer,, annars får jag tillverka nån specialare om det ändå är för högt,,
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top