Sökes: Bilder på min stulna hoj.

Status
Ej öppen för fler svar.

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Ort
Stockholm, Vasastan
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
Jag har ett par bilder på min hoj "in action" men skulle behöva få tag på lite bilder när den står parkerad. Vill ha dem för värderingens skull då hojjen var i perfekt skick.

Någon som råkar ha lite bilder på den när den står parkerad vid någon av körningarna? Skulle gärna vilja få tag på dem i så hög upplösning som möjligt i så fall.

det är denna hoj det gäller, regnummer CPA196
_MG_0254_3_web.jpg
 
Last edited:

AP

lala
Gick med
29 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
Lite allt möjligt
Bara plocka någon fin bild från internet, haha.
 

Kent W

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bollnäs
Hoj
NORTON 650SS -68 /Honda CB750 -70/-72/ CB650SC NIGHTHAWK -83/CBR900RR-92 Suzuki GSX-R 750w/1100w-92
Låter väldigt praktiskt att få hojen stulen mitt i vintern.

Lycka till med försäkringsbolaget.

Hade du uttryckt dig på samma sätt om du varit tvungen att skriva under med
ditt rätta namn också....?!?

SKÄRPNING......!!!

Kent W(estin)
 

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Ort
Stockholm, Vasastan
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
Låter väldigt praktiskt att få hojen stulen mitt i vintern.

Lycka till med försäkringsbolaget.
hoppas du inte antyder vad jag tror...

Exakt vad tycker du är det praktiska i att få hojjen snodd? Har haft hojjen sen ny och hade tänkt att behålla den ett par år till.

Min första hoj hade jag i 5 år utan någera som helst skador eller försäkringsärenden och denna var inne på andra året så håll såna kommentarer för dig själv.
 
Last edited:

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Två polare som fått sina ivägsläpade under vinterförvaringen också. Skiten har ju värde för tjuvjävlarna året om.
 

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Hyfsat onödig kommentar om du antyder försäkringsbedrägeri. Jag fick min R1:a stulen nån gång mellan januari-sista april förra året.

Låter väldigt praktiskt att få hojen stulen mitt i vintern.

Lycka till med försäkringsbolaget.
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Låter väldigt praktiskt att få hojen stulen mitt i vintern.

Lycka till med försäkringsbolaget.

Är väl ganska vanligt att dom roffar åt sig saker från vinterförvaringar, båtmotorer hojar etc etc.

Måste väl vara enklare om inte annat, har du väl hittat åt en hoj i en vinterförvaring så är det inte precis så killen är ute och kör kvällen efter utan dom kan väl snarare planera mer/bättre än en smash and grab som oftast verkar vara fallet på sommaren.
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Men jösses..

Försök läsa det jag skrev utan att blanda in eran egna negativa sinnestämning och se vad det eg. står.
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
sorry om jag har misstolkat dig men jag förstår faktist inte vad du menar med att det skulle vara praktist att få den stulen mitt i vintern?

Ok... Jag gör ett nytt försök.

Om man vill bli av med sin hoj och inte får den såld innan säsongens slut så är ju ett väldigt praktiskt sätt att bli av med den att "få den stulen".

Så kommer garanterat FB att resonera (och tydligen även 90% av trådläsarna) därför ville jag önska dig lycka till med FB.

Frågor på det?
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Ok... Jag gör ett nytt försök.

Om man vill bli av med sin hoj och inte får den såld innan säsongens slut så är ju ett väldigt praktiskt sätt att bli av med den att "få den stulen".

Så kommer garanterat FB att resonera (och tydligen även 90% av trådläsarna) därför ville jag önska dig lycka till med FB.

Frågor på det?

Jag resonerar inte som så eftersom min hoj blev stulen för snudd på ett år sen. Det var för övrigt snöslask ute den natten och halv storm.
Hittades fyra dagar senare av en granne till mig ett par hundra meter från mitt boende, liggandes i ett dike.

Handlar nog mer om förvaring än årstid.

Med ditt tänkande så kan man resonera som så att under sommarhalvåret så är alla stölder egentligen krashade hojar som hamnar i havet, hur skeptiska är försäkringsbolagen under denna tid och hur resonerar dom då?

Jag förstår vad du menar men hela tankesättet är korkat och så då även dina inlägg här, oavsett vad försäkringsbolaget nu tycker och tänker.


EDIT: Ditt "lycka till" känns väldigt ironisk menat och hade det vart i "min" tråd du skrev så hade jag tagit det hela som en förolämpning, därav min lite tråkiga attityd till dig här nu.
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top