nu har röven fått fötter
har massa på gång på min gpz 750 turbo - orginal turbo från fabrik ska tilläggas.
nu blire ju gpz 1100 trottelhus(+4mm diameter) + saab 9000 turbo spridare 352cc, och en monterad power commander 3 (omkopplad för att funka på min hoj då den egentligen inte finns till den) för att kunna styra spridarna.
hade tänkt att en mapsensor (ladd) ska styra pc3:an istället föe tps:en.
den styrs också av 5v som tps:en.
spridare o tråttelhus är monterade redan.
större oljekylare o intercooler är på önskelistan.
sen ska den mappas vore tänkt, men vet inte va motorn klarar av 200+ vare tänkt.
ja juste en dump som e prisvärd o skit bra efterlyses! gärna en som sitter på tryckburken direkt.
sen undra ja var man bör ta vacumet i från till: laddtrycksmätaren,dumpen,sopparegulatorn,mapsensorn..fast den e ju fabriksmonterad på tryckburken redan.
tror nämligen att endast dumpen är ok montera på spjällhusets vakum/tryck munstycke. åsikter om detta tänkande
sam
har massa på gång på min gpz 750 turbo - orginal turbo från fabrik ska tilläggas.
nu blire ju gpz 1100 trottelhus(+4mm diameter) + saab 9000 turbo spridare 352cc, och en monterad power commander 3 (omkopplad för att funka på min hoj då den egentligen inte finns till den) för att kunna styra spridarna.
hade tänkt att en mapsensor (ladd) ska styra pc3:an istället föe tps:en.
den styrs också av 5v som tps:en.
spridare o tråttelhus är monterade redan.
större oljekylare o intercooler är på önskelistan.
sen ska den mappas vore tänkt, men vet inte va motorn klarar av 200+ vare tänkt.
ja juste en dump som e prisvärd o skit bra efterlyses! gärna en som sitter på tryckburken direkt.
sen undra ja var man bör ta vacumet i från till: laddtrycksmätaren,dumpen,sopparegulatorn,mapsensorn..fast den e ju fabriksmonterad på tryckburken redan.
tror nämligen att endast dumpen är ok montera på spjällhusets vakum/tryck munstycke. åsikter om detta tänkande
sam