theitalianstyle
GAME OVER MC
1. Kotten
2. theitalianstyle
3.
4.
5.
2. theitalianstyle
3.
4.
5.
FOF (fist of fury) kommer pågå i sen sommar när värmen fortf e på men nte allt för olidlig och alla har kortet som ska ha kortet, jag och sven kommer förmodligen dela packning för att få med så mkt så möjligt, så vi kommer köra med ett 2mannatält och utrustning o kläder,
Eftersom svenne e mest erfaren av oss vad gäller packning o vad som krävs i vildmarken får han gärna ta befälet där, och jag själv kommer ha med verktyg dugliga till de mesta alltinom el,kåpor och förgasare i stort sett, extra oljeslangar och bensinslangar kanske också, resten av sakerna som går sönder får vi köpa på vägen ifall nödvändigt,
jag tycker vi satsar på första dagen med proviant och camping utrusntning, sen får de bli kebabtallrik eller något annat,
Men allting kommer diskuteras noggrant mellan mig o svenne för bästa möjliga resultat och glädje
sen när de e klart så kommer vi lägga en någorlunda vägrunda där folk som ska med kan haka på
Och svenne till våren när kortet e i hand så kommer ja o hälsar på eller om du kmr till mig så får vi pröva packnings möjligheter
Antingen slutet på sommarlovet eller också början på sommarlovet tycker jag är bra, men det tar vi någon annanstans. Nu kanske vi inte ska blanda in 2 trippar i en tråd så over n out här för mig (tror jag )
Uum. Jo... Det blandas i 2 trippar här. MEN! Den ena vet ingen destenation. Jag har iallafall inte fattat vart vi ska
För Alanthor verkar ju bara vilja ha med sig ostrypta 2-taktare och gasa ifrån allt i deras väg.
Funderar på om man skulle fixa en seriös tråd att åka norr ut i landet. Bättre att åka Norr än till Göteborg(tycker jag).
kommer mer än tre stycken längre än två tankar ska jag personligen olla kröken.
4 takt, ensam, vuxen tre stor skillnader men hoppas jag har fel vore skit ballt om ni kom ivägJa, Pledians kom 300 mil på sin CBR 125 så visst fan kommer det att funka. Olla kröken är väl ingen match, bara om den är varm
tänkte på dehär me kontakt osv, om alla hade haft smartphones så hade de ju varit löst med skype eller viber,
men nu så har ju nte alla de, och då funderar jag på om åtminstone jag och svenne ska skaffa walkie talkies med hörlurar o mikrofon tillgängliga, så vi kör en fram o en bak på lite cruising vägar så vi håller koll på bensinmätare, om vi måste stanna fel osv,
Svenne vad har du för telefon?
tänkte på dehär me kontakt osv, om alla hade haft smartphones så hade de ju varit löst med skype eller viber,
men nu så har ju nte alla de, och då funderar jag på om åtminstone jag och svenne ska skaffa walkie talkies med hörlurar o mikrofon tillgängliga, så vi kör en fram o en bak på lite cruising vägar så vi håller koll på bensinmätare, om vi måste stanna fel osv,
Svenne vad har du för telefon?
Ett tips är ju att åka upp till Sundsvall den sista maj om ni orkar
Då är det motorcykelnsdag här uppe och det blir en lång parad med hojar.
Förra året var det runt 950 hojar av alla sorter.
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |