RM-consult i Ulricehamn

hojjbjörn

Ny medlem
Gick med
20 Dec 2008
Ort
borås
Hoj
07,triumph speedmaster
någon som har handlat av rm consult?positiva negativa upplevelser!har lagt en handpenning går det att ta tillbaka den vid ångrat köp?
 

hojjbjörn

Ny medlem
Gick med
20 Dec 2008
Ort
borås
Hoj
07,triumph speedmaster
men detta verkar oxså vara det enda som går o hitta.+att hojjen kan ju inte vart i så bra sckik ser en hel del rost.och allt detta tycker ja e konstigt att han inte kände när han provkörde,den måste ju dratt åt alla håll ju.
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
men detta verkar oxså vara det enda som går o hitta.+att hojjen kan ju inte vart i så bra sckik ser en hel del rost.och allt detta tycker ja e konstigt att han inte kände när han provkörde,den måste ju dratt åt alla håll ju.

Menn dett är juh inte schå lätt att hitta sånna fell på en korrt provschörning eller ? /
 

hojjbjörn

Ny medlem
Gick med
20 Dec 2008
Ort
borås
Hoj
07,triumph speedmaster
möjligt att d inte va lätt men något känns d som om man skulle misstänkt va fel!hmm vet i fan men har hittat en där o den verkar verkligen va i bra scik o går bra.ska man bara hålla tummarna?
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
de lärdu märka ganscka snart om d inteärser iösa hål ltummarna & goforit eller scit idet
 

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Tågstationen
Hoj
Zebraröd Honda Eldblad
möjligt att d inte va lätt men något känns d som om man skulle misstänkt va fel!hmm vet i fan men har hittat en där o den verkar verkligen va i bra scik o går bra.ska man bara hålla tummarna?

Ähh köp en hoj där, om dom är oförskämda eller har dolt en massa fel, kom inte till sporthoj.com och gnäll då, vi har nu varnat dig :tummenupp
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Ser det ut som skit luktar som skit och smakar som skit då är det troligen skit.... ! Vad vill jag nu ha sagt med detta? Ingen aning Skål på er !
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05

Bananen

Guest
Har köpt två zx10R av dom och har absolut inget dåligt att säga om dem.
Mot mig har de alltid varit trevliga och hjälpsamma.
De ställde tillochmed upp att serva hojen sent på kvällen för att jag fick punktering på väg ditt samma dag, bytte däck till ett kanon pris gjorde dom också:tummenupp
 

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Ort
linköping
Hoj
gsx 1100
har köpt min gixxer där , rikard är riktigt trevlig , samt service killen , dock fick jag aldrig svar på ett mail som jag skicka , men det kan ju bero på andra saker
 

hojjbjörn

Ny medlem
Gick med
20 Dec 2008
Ort
borås
Hoj
07,triumph speedmaster
låter fint med dom 2 sista,ska göra en sissta kontroll o ringa den förra ägaren på månda kolla att allt stämmer=)kan bara hitta 2 fel dom gjort under 6 år så allt känns lungt om man ser d så:) hoppas...
 

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Ort
linköping
Hoj
gsx 1100
tror de flesta firmor kan göra fel , även etablerade , dock känns ju rm lite sådär vid första blicken , men som sagt kan inte säga annat än bra om dem
 

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Tågstationen
Hoj
Zebraröd Honda Eldblad
haha rolig kvällsläsning :tummenupp har faktiskt varit där en gång och köpt kedjespray, har ingen åsikt om dom, men tråden på Bike stinker, inte till RMs fördel direkt :D

Jo jag håller med :tummenupp Läste igenom den ännu en gång, den är så sanslös :)

tror de flesta firmor kan göra fel , även etablerade , dock känns ju rm lite sådär vid första blicken , men som sagt kan inte säga annat än bra om dem

Japp det kan dom, det är även väldigt vanligt att firmor hotar sina kunder med polisanmälan och skapar massa falska användare för att visa hur bra företaget är :rolleyes:
 

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Köping
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
Var de inte nån som hittade sin stulna hoj där? :va
Eller har jag blandat ihop de, har för mig de var nån på bike som gjorde det
 

hojjbjörn

Ny medlem
Gick med
20 Dec 2008
Ort
borås
Hoj
07,triumph speedmaster
hittat sin stulena hoj kan d stämma?kan ju vart att dom köpt e stulen väldigt lätt hänt om d går för snabbt kanske,hehe skumt
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Varför startade du ens tråden? I princip uteslutande har folk lämnat omdömen som, för en normal person, hade avskräckt all form av kontakt med firman ifråga. Du söker ju bara bekräftelse på att, jo, det är nog lugnt ändå.

Begär pengarna tillbaka och köp av en seriös handlare istället.
 
Nyheter
ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

Top