Man kan tycka både att det är bra och att det är dåligt och allt däremellan. Du har all rätt till att tycka det du tycker.
.
.
Men det är min åsikt
Mvh
#94 Mangan
Jag säger bara fifan!!!!
Måste avanmäla mig pga mitt jobb tycker att jag är oumbärlig tyligen och
måste både jobba lördag och söndag.
(måste begära löneförhöjning)
Det kanske finns nån på "sporthoj" som kan ersätta mig i helgen,jag jobbar ju bara på ett kärnkraftverk?
Hur avanmäler man sig på anmälan.nu?
avanmälan.nu?3182885Jag säger bara fifan!!!!
Måste avanmäla mig pga mitt jobb tycker att jag är oumbärlig tyligen och
måste både jobba lördag och söndag.
(måste begära löneförhöjning)
Det kanske finns nån på "sporthoj" som kan ersätta mig i helgen,jag jobbar ju bara på ett kärnkraftverk?
Hur avanmäler man sig på anmälan.nu?
Min tanke var inte att något skulle försvinna eller finalerna bli kortare utan bara att det tillkommer några kvalheat mellan tidsträning och finaler.
Det är köra race som är kul och hur man inte kan vara positivt inställd till att köra fler race är för mig märkligt.
Annars eftersom det bara blir en klass på söndag så skulle man ju kunna klara av hela tävlingen på 2 timmar om någon har bråttom hem.
Min tanke var inte att något skulle försvinna eller finalerna bli kortare utan bara att det tillkommer några kvalheat mellan tidsträning och finaler.
Det är köra race som är kul och hur man inte kan vara positivt inställd till att köra fler race är för mig märkligt.
Annars eftersom det bara blir en klass på söndag så skulle man ju kunna klara av hela tävlingen på 2 timmar om någon har bråttom hem.
Håller med race är det roligaste! Om blir så som du säger är jag på.
För oss som vill komma dit o titta imorrn, söndag, vilka tider är det som gäller ? Stod _inget_ på teknis hemsida i alla fall... Kanske skulle underlätta för eventuell publik om dom visste om när det var dax ?
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |