Blir galen på min hund, direkt han får en chans att sno nått ätbart så klipper han till. Vad ska jag göra? Senast idag så snodde han en frusen förpackning med sej-filéer från bänken i köket... Detta medan jag var ut i 10 min. Han har lärt sig öppna skafferiet, så jag har fått sätta en hasp för att slippa komma hem till tomma påsar av mjukbröd. Har tagit honom på bar gärning flertalet tillfällen, jag har riggat råttfälla. Har gått så långt så att jag riggade med nacho-chips i diskhon & satte ett el-halsband & iaktagit honom, men allt utan resultat. Han reagerade inte ens på halsbandet. Han är en kronisk kleptoman av rang. När jag kommer hem så skäms han så att han gömmer sig i förrådet en stund, likt lille Emil som låste in sig i snickerboan.
Fantasin min kanske sätter stopp på nya saker som kan göra att han slutar med sitt sjuka beteende. Om han inte slutar så kommer jag att göra gryta på honom.
HJÄLP!
Fantasin min kanske sätter stopp på nya saker som kan göra att han slutar med sitt sjuka beteende. Om han inte slutar så kommer jag att göra gryta på honom.
HJÄLP!