Rörken 2008 07 28

2x3m

Medlem
Gick med
23 Jul 2006
Ort
Märsta
Hoj
S1000RR -10
Tack alla för en varm och skön kväll på hojjen.
ett specielt stort tack till alla instruktörer för ett schyst arbete
och alla frivilliga fotografer som tar sig tiden att fibbla med alla fina kort
och lägger ut dom så vi får ta del av dem:tummenupp
 

Udatja

SDK Socio #4682
Gick med
6 Aug 2007
Ort
Årsta
Hoj
Ducati 916 -98, Såld Monster 620 ie -05
Tack för alla bilder! Jätteroligt att ni tar med kameran o fotar! Hittade mig själv på några bilder, kul för de gula att få vara med också. Blir ju lite häftigare bilder på orange o grön grupp men vi gulingar blir glada när vi också blir fotade!
 

Elfie

ligger gärna för pengar!
Gick med
23 May 2004
Ort
Stadion
Hoj
GSX-R 600 *KRASHAD* // Suzuki Intruder 1400 *GLIDARE*
Såklart alla ska få hamna på bild, oavsett vilken färg på västen man gillar ;P

// Mvh Erik
 

Elfie

ligger gärna för pengar!
Gick med
23 May 2004
Ort
Stadion
Hoj
GSX-R 600 *KRASHAD* // Suzuki Intruder 1400 *GLIDARE*
vafan, den måste ha tagits bort av misstag :(
 

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Öregrund
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
Var ju kul den korta stunden man var med. Bågen välte ju när den stod och fick massa repor redan innan körningen, vilket fick den att läcka kylarvatten. Blir nog till att be Lelles kika på den. Man var ju inte så pigg på att köra sen, tappade lusten. Jäkla osis att just min av ca 80 bågar ska gå genom marken.
 

kiddie

"Medlem"
Gick med
30 Nov 2006
Ort
Söderort
Hoj
ingen direkt körbar
jäklar vad med bilder det var... kul! Och ändå fick ingen med min vurpa - vilken tur ;)

tack, tack
 

Elfie

ligger gärna för pengar!
Gick med
23 May 2004
Ort
Stadion
Hoj
GSX-R 600 *KRASHAD* // Suzuki Intruder 1400 *GLIDARE*
NÄÄÄ :fatta! :skrämd Typiskt!! jag som redan har skrytigt om vilken cool bild du tog på mig, nåja det blir nog fler tillfällen :nicka

/Mr Poser

Självklart! :) Ska dubbelkolla i kameran om den misslyckades att föras över imorgon men nu sova! Natti
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jäkla osis att just min av ca 80 bågar ska gå genom marken.

Min var också på väg att välta, jag är väldigt tacksam till dom som höll i den tills jag kunde flytta på den:). Det är nog en bra idé att lägga något under stödet när man parkerar på grus...
 

hobbes

Snabbast på 2ans växel.
Gick med
10 Apr 2007
Ort
Sthlm
Hoj
848
Tack, fanns vissa grymma bilder. Äntligen så har jag en skarp bild på ett knäskrap.

/A
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Ingen som har en bra filmkamera och köra med nån gång? Det vore också kul och se!

//H
 

kiddie

"Medlem"
Gick med
30 Nov 2006
Ort
Söderort
Hoj
ingen direkt körbar
Ingen som har en bra filmkamera och köra med nån gång? Det vore också kul och se!

Jag försökte mig på lite filmning förrförra gången men mitt fäste i form av billigt kjell&company-ställ och gaffatejp var ingen jättehit.

Tog en evighet att ladda upp längre klipp på youtube så jag har bara med två varv från när jag kör. Det blir iaf uppenbart vad man bör öva mer på. http://youtube.com/watch?v=DfjlbMEgeYc (klicka på watch in high quality)

Om intresse finns så kan jag lägga upp ett helt pass från grön grupp on board camera och några klipp från orange grupp från sidan.
 

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Öregrund
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
Min var också på väg att välta, jag är väldigt tacksam till dom som höll i den tills jag kunde flytta på den:). Det är nog en bra idé att lägga något under stödet när man parkerar på grus...

Japp, tror det var jag som sa till folk till och med. Det jävliga med gruset var ju att marken var fan stenhård. Måste ha varit någon slags hålighet under mitt stöd.
 

Spiff

mycket snack
Gick med
17 May 2007
Ort
sthlm
Hoj
KTM 990 SMR
Japp, tror det var jag som sa till folk till och med. Det jävliga med gruset var ju att marken var fan stenhård. Måste ha varit någon slags hålighet under mitt stöd.

Gruset på Rörken är lömskt, lätt att en hoj ramlar på en hoj som ramlar på en hoj....


/spiff
 

Psychodad

Varför tar semestern alltid slut?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
i garaget
Hoj
Liten men naggande god KTM -12
Min hoj har stått och vägt någon gång efter att ha borrat ner stödet lite väl långt i gruset vid Rörkenparkeringen. Ändå har jag aldrig brytt mej om att skaffa någon sån där smart stödplatta att lägga under. :va Kanske är dags nu ...
 

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Öregrund
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
Gruset på Rörken är lömskt, lätt att en hoj ramlar på en hoj som ramlar på en hoj....


/spiff

Ja man får väl vara nöjd att man slapp den biten med att ramla in i andra hojar iaf.
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Top