PUB-kväll 1 dec, kommer ni??

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Sporthojs Fest tillsamman med Bombermagazin !!

De har blivit en Sporthojs Fest i ställe för den vanliga Pub kvällen.

1 dec är de dags för nästa ”Pub/Fest” kväll och denna gång blir de på ett annorlunda ställe.
Eller bara på ett annat ställe.
Vi kommer att befinna oss inne på Hard Rock Cafe, i och med detta så har vi nu ett ställe som kan erbjuda mc-filmer på tv-skärmar, dansgolv för de som är danssugna och en bar där du ser ut över hela lokalen. Och har vi tur en ren ölbar.

Så se nu till att NI bokar in den 1 december 2007, och parta loss med varandra denna kväll. Har ni vänner som inte åker hoj men som gillar att roa sig ta med dom.

De kommer att vara lite extra i å med att vi är på Hard Rock Cafe; som en lokal för 400 personer, tv-skärmar på väggarna, vårt val av musik och mat innan vi alla sätter igång att
roa oss i baren eller på dansgolvet eller bara sitta och prata över en öl eller så.
Åldern är är lägre så även ni på 18 kan komma in och parta med oss denna gång.

Nu vet vi att max 25 kan sitta med på långbordet. Eftersom de är med kortvarsel så är de max 3 rätters som får ätas, och äter man klart innan 23 så gäller de att hänga i baren tills ej ätande matgäster kommer.
NI som inte ska äta är hjärtligt välkommna att kommat till Hard Rock Cafe till Kl; 23.00. Detta för att de matgäster som INTE tillhör vårat gäng ska hinna äta och lämna.
100:- i entre och garderoben är valfri (vill du hänga av dej i garderoben så gör du det annars så ansvarar du själv för att du vet vart du lägger din jacka osv.)

Vi har nu ett samarbete med www.bombermagazine.com som kommer att stå för priserna på det lotteri vi kommer ha, när ni anländer till Hard Rock Cafe kommer ni få en lott och senare under kvällen kommer vi ha prisdragning. En hel hög finna priser har vi fått av gänget på Bombermagazin.

En extra bar kommer sättas upp som är sponsrad av lite olika ÖL och Sprit företag…bra priser blir de också i den baren. (sponsring är bra), tar jägern slut i baren, så fyller våra lettiska jägermeister-tjejer upp glasen, botten upp.
Dansgolv för de som vill, musiken blir rock&pop frammåt 01...sista stunden kanske det blir lite mer house-musik, beroende på vad DJ'n känner för vibbar.

Mellan 23-03 kommer de vissas filmer på tv skärmarna på lokala svenska kändisar och även internationella. Hard Rock kommer att prydas med lite snygga hojar både inne och ute vid entrén.
Skulle kön utanför bli lång, så bjuds det på varm glögg av pingla i tomtedräkt...

Om jag känner IronMike rätt så kommer de hända någon överraskning under kvällen…



Adress:
Hard Rock Cafe
Sveavägen 75
113 50 STOCKHOLM

Deras hemsida:
www.hardrock.se


Kartlänk för er som kan gå vilse

http://www.hitta.se/ViewDetailsPink....Rock+Cafe&var=
 
Last edited:

Mr Moody

Rockar vidare mot högre höjder...
Gick med
14 Jul 2006
Ort
Uppsala
Hoj
Kawazaki GPX750R 1988- Kawazaki ZX9-R 1998- Yamaha R1 2001- Suzuki GSXR1000 2005
E det här nån årlig sporthojsfest eller???
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Nope, det är sh-pubkväll en gång i månaden vintertid. Den här är den tredje & denna gång har det lagts en hel del krut på att göra det skoj & lyckat bara. Vill du med fler ggr håller du utkik i Sthlmsforumet. Det kommer upp en ny tråd för varje månad VAR nästa Sh-pub kommer att vara.

Samla ihop lite folk & åk ner vet ja :)
 

Mr Moody

Rockar vidare mot högre höjder...
Gick med
14 Jul 2006
Ort
Uppsala
Hoj
Kawazaki GPX750R 1988- Kawazaki ZX9-R 1998- Yamaha R1 2001- Suzuki GSXR1000 2005

Rider71

BikeKnight
Gick med
13 Oct 2003
Ort
UPPSALA
Hoj
GIXXER 1100
Japp Kenta kommer !!!

Hej sporthojstokar !

Jag kommer gärna efter kl.23 på Hard Rock Cafe efter en tids vinter o sommar dvala....kul att ni valt just HRC...det
är väldigt sjyst där ju !!!

Mvh.....Kenneth :tummenupp
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Givet är ju valet fritt. Det verkar bli en riktigt bra uppslutning & jag tror på en kalasbra kväll :)
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jag hörde att du Kia skulle komma....vad kul. Det kommer säkert Sthlm att se fram emot. Du kan väl gå in på den länken & anmäla dej till långbordet vet jag :tummenupp

Jag kommer INTE! :glömdet

Ha ha, jag kan bara gissa varför fröken inte kommer.
 
Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Nu är det nära, bara fem dagar kvar. Vet att ni är några härifrån som börjat snegla på festen, så de är ju kul om ni dyker upp :)

Affe, det blir förparty med tjejerna i Shlm. Så en dagskryssning innan blir det inte för mej, men JoS å några andra kanske är intresserade att åka för att rulla in på Hard Rock, snygga & goa :tummenupp


P.S första inlägget är UPPDATERAT!!!!!
 

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Sååå... är det någon härifrån som ska dit ikväll?:confused:
 

Gunsan

Ny medlem
Gick med
16 Sep 2005
Ort
Öregrund
Hoj
CBR600rr Grafitti edition 2008
Jupps jag kommer, men för en gång skull har jag närmare hem än övriga URR:are eftersom vi blir i förorten till Uppsala :yoparty
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top