Projekt "Mammafighter"

Team Sjödin

Toppkarvare
Gick med
7 Apr 2005
Ort
Holmsund
Hoj
Gsxr 1200 Turbo
Ja det här var ju mogna kommentarer.

Jag tänker ej fortsätta skriva här.

Ursäkta att jag upptog er tid.

Mvh Peter
 

Loes

Ny medlem
Gick med
20 Oct 2004
Ort
Luleå
Hoj
Fz1 , BSA Golden Flash -52, Kxf 450
Fortsätt hemskt gärna att skriva här. Uppskattar dit bygge oerhört mycket och jag ber om ursäkt för dessa skitkommentarer.

Har själv gått i tankarna att bygga nåt likadant. Är det madmagnus sving och hjul du använt?
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
HÅLL GOD TON NÄR NI SKRIVER ERA INLÄGG!!!
Annars åker inläggen i papperskorgen som ovan.

Ja det här var ju mogna kommentarer.

Jag tänker ej fortsätta skriva här.

Ursäkta att jag upptog er tid.

Mvh Peter

Jag ser gärna att du fortsätter skrivandet och uppdaterandet av hur det hela löper här på SH.
:)
 

ewan

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Ort
GBG
Hoj
Triumph America, Triumph Street Triple R
klart du ska fortsätta skriva, låt inte en idiot förstöra för alla.

ewan

Ja det här var ju mogna kommentarer.

Jag tänker ej fortsätta skriva här.

Ursäkta att jag upptog er tid.

Mvh Peter

Du ska väl inte be om ursäkt, det du gjorde var att snacka ner en som förstörde tråden, vilket i mitt tycke var bra!:tummenupp

Fortsätt hemskt gärna att skriva här. Uppskattar dit bygge oerhört mycket och jag ber om ursäkt för dessa skitkommentarer.

Har själv gått i tankarna att bygga nåt likadant. Är det madmagnus sving och hjul du använt?
 
Last edited:

madmagnus

metal fabricator
Gick med
1 Jun 2004
Ort
Holmsund
Hoj
Kawasaki kz440
Peter. Låt nu inte Thomas (Granit, Atlas osv...) få dig att tappa sugen att hålla i gång tråden med nya uppdateringar. Han har en lång historia av obehagliga och stötande fylleinlägg i diverse trådar. en liten tröst i sammanhanget är att han är en mycket tragisk person som säkert mår som han förtjänar!

Fortsätt uppdatera med precis vad du vill, alla vill se :tummenupp
 

Infinity666

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2010
Ort
Vänersborg
Hoj
Dorsoduro 750
Lite bilder på fotpinns modifieringar, ej nödvändiga, men har man vuxen damp så blir det lätt så hära.

Ytterligare ett prov på min datorvana, rita i paint eller fotoshop eller vad det nu heter. Nä inte Peter, skiver ut en lämplig hoj bild. Bakdelen, och ett lyse, sedan är det bara å klippa å klistra ådå men ar jag "live"
Sedan luta solen tillbaka å fundera om man är nöjd. Denna hoj var rätt ball hittade den på www.fohcyclefab.com , jag brukar även vara inne på www.customfighters.com har ni några andra surftips?



Det här kan ju vara bland de mest intressanta byggena hittils...

Synd å lägga ner uppdateringarna... Såg inte de opassande kommentarerna men det hade ju varit intressant å se vad sopan som skrivit dem själv har ådstakommit....
 

marcuscarlsson

bygger nytt.
Gick med
24 Nov 2006
Ort
Nacka, Stockholm
Hoj
TL1000s bygge = Husqvarna V1000 Gran Turismo, Ducati 996 bygge = F1 Tracker, CRF450 -06 bygge = CRF Tracker , FC250 -16, KTM 250 tvåtakt -11, Husaberg FE450 -09
HÅLL GOD TON NÄR NI SKRIVER ERA INLÄGG!!!
Annars åker inläggen i papperskorgen som ovan.



Jag ser gärna att du fortsätter skrivandet och uppdaterandet av hur det hela löper här på SH.
:)

Wiseguy, BRA STÄDAT! :tummenupp Hoppas verkligen att tråden fortsätter.

Übercool mix av gammel GSXR och race 125a bakdel! :yoparty
Ballare än det mesta på SH.
 

Kneedrag

Guest
Hittade igen några bilder från sommar. Vad säger man sådan mor sådan barn eller hur var det. Hulliganerna har att tillgå en KX 65:a, en LT 50 fyrhjuling, en JR 50 cross, en trike hemma bygge, inkörsfordonet.

Den triken var cool , hur gammal var tösen när hon börja köra den? Vill skaffa något liknade till våran lilla grabb.

Sorry för OT:):)
 
Last edited:

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Ort
Tidaholm
Hoj
XT600E
Ja det här var ju mogna kommentarer.

Jag tänker ej fortsätta skriva här.

Ursäkta att jag upptog er tid.

Mvh Peter

Jag skulle uppskatta om du fortsatte uppdatera. Har följt tråden hela tiden även om jag inte skrivit så mycket och jag vill se det färdiga resultatet! :tummenupp
 

-GLUT-

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2007
Ort
Piteå
Hoj
R1 Fighter
Inte sluta skriva nu, jag vill också bygga en sån till mamma, vilket förhoppningsvis kommer att hända.:banana
 

Panzaa

Bättre att verka än att förverkas
Gick med
16 Aug 2007
Ort
Tullinge
Hoj
2010 Chubby Betty Fukkobygge, 2011 Triumph HH-Special, 1988 FZ 750, YZF 426
Instämmer med föregående talare, väl städat Wiseguy.
Åtgärder kommer att vidtas mot personer som inte följer uppsatta regler.

Hoppas du inte blir avskräckt utan fortsätter skriva.
 

daniel_k3

oomkullrunkelig
Gick med
14 Apr 2009
Ort
Laholm
Hoj
MT-01 vit och oskyldig!
Fortsätt uppdatera!! vill inte missa denna pga att folk inte kan uppföra sig!!
keep upp the good wörk :yoparty:tummenupp
 

Team Sjödin

Toppkarvare
Gick med
7 Apr 2005
Ort
Holmsund
Hoj
Gsxr 1200 Turbo
Stort tack för uppstädningen och för uppmuntran.

Då får ni väll drasst med mig då. Kan tyvärr inte visa bilder på vad jag gjort dom senaste 40 timmarna, då det inte är relaterat till bygget, det gällde att porta toppar till cheva smallblock, alu tack å lov.
Jag gjorde ett arbetsbyte med en jobbarkompis som fixade datorn, sjukt vad lurad jag blev. Och med portnig går det varken fuska eller synda sig, bara att härda ut å vara nogrann.

En mkt god vänn "Mad Magnus" sa hur har du tid Peter med två hojprojekt å kidsen, sedan enuron på det?

Mitt svar: Jag har inte tid, men jag försöker ta mig, det är lite vila från vardagen att få ett par timmar i "gruvan" Ja Ja jag skall öka, tur att man bor i norrland, annars hann man ju inget på vintern.

Än en gång tack för ertat stöd! // Mvh Peter
 

Murdokk

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2010
Ort
Vid götet
Hoj
Z750 2011
Stort tack för uppstädningen och för uppmuntran.

Då får ni väll drasst med mig då. Kan tyvärr inte visa bilder på vad jag gjort dom senaste 40 timmarna, då det inte är relaterat till bygget, det gällde att porta toppar till cheva smallblock, alu tack å lov.
Jag gjorde ett arbetsbyte med en jobbarkompis som fixade datorn, sjukt vad lurad jag blev. Och med portnig går det varken fuska eller synda sig, bara att härda ut å vara nogrann.

En mkt god vänn "Mad Magnus" sa hur har du tid Peter med två hojprojekt å kidsen, sedan enuron på det?

Mitt svar: Jag har inte tid, men jag försöker ta mig, det är lite vila från vardagen att få ett par timmar i "gruvan" Ja Ja jag skall öka, tur att man bor i norrland, annars hann man ju inget på vintern.

Än en gång tack för ertat stöd! // Mvh Peter

Kul bygga. Häftigt att du hinner med allt. Keep up the good work :)
 

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Det här var ju ett läckert bygge, även jag vill se mer! Tycker urgixxer ramen e bland de snyggaste som finns och passar tokbra till fighter. Väntar på fortsättning!

OT: För en som mestdeles håller till i hojbyggen tråden så missar man många fina byggen här från streetfighter tråden, vilket är synd. Jag tycker alla byggen oavsett genre borde hamna på samma ställe för att enklare överblicka. Något som har diskuterats?
 

granit

Nykter och stolt
Gick med
10 Aug 2009
Ort
I ett hus
Hoj
Kör en sur ford
Det var GIVETVIS inte meningen att såra Dig på något sätt!!
Tror mer på ett missförstånd/felskrivning någonstans..
Jag har/har haft en tendens till att "spåra ur"
LÅÅÅÅNG historia.
Tidigare pga fylla osv..
Dock inte idag..
Vad Jag menade, rätt och slätt var.
Har du mer info om din hoj!?
Fler bilder??
Vill ju så gärna se.
Ha det gott och lycka till med bygget.
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top