Projekt haschbobber - xs750

pw

new ride
Gick med
26 Aug 2004
Ort
Gavle
Hoj
1.3 0.75 0.45
Som gammal trumslagare kom jag osökt att tänka på en liten firma som också är rätt duktiga på brons:hej

KKRRAASSSCCCCCCHHHHHH

Förresten, jag letar ett bromsok vänster fram till XS750 för att få till sportiga dubbla skivor på den fule 650 jag grejar med. Har du nåt du kan avvara? Fått för mig att du hade en del delar.
 
Last edited:

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Nybro
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Jag har ett komplett kitt med nyrenoverade dubbla bromsok, skivor, stålomspunna bromsslangar, nya belägg och en bromspump från en CBR600 liggandes om det låter intressant PW. Det ligger i delar då jag inte orkade med att sätta ihop skiten efter jag renoverade oken. Fick nån luftbubbla någonstans och sket i det när jag flyttade.
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Som gammal trumslagare kom jag osökt att tänka på en liten firma som också är rätt duktiga på brons:hej

KKRRAASSSCCCCCCHHHHHH

Förresten, jag letar ett bromsok vänster fram till XS750 för att få till sportiga dubbla skivor på den fule 650 jag grejar med. Har du nåt du kan avvara? Fått för mig att du hade en del delar.
Jag undrar om inte en eller annan här i garaget borde ha nåt sånt ok liggande.. ska höra mig för. Själv har jag bara nåt sunkigt sumitomo liggande som jag inte har en susning vad det passar till..
 

pw

new ride
Gick med
26 Aug 2004
Ort
Gavle
Hoj
1.3 0.75 0.45
Jag undrar om inte en eller annan här i garaget borde ha nåt sånt ok liggande.. ska höra mig för. Själv har jag bara nåt sunkigt sumitomo liggande som jag inte har en susning vad det passar till..

Fick ett sent mail från spinning wheel vilka kommit på att dom hade ett ok, skulle skicka det idag tillsammans med en del annat jox jag beställt (Fredag 27:e) Men tack iallafall!
 

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Nybro
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Tror du kommer behöva både tankmatta, solglasögon och någon form av haklapp om du ska kunna framföra den där i solsken!
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Blir ingen bakskärm på denna, Sadeln gör tjänst även som bakstänka! Dessutom blev det bara småklipp kvar efter tank o framskärm. Kan räcka till sidokåpor med lite tur då jag måste täcka den otäcka elboxen på nåt sätt..
Edit: tänker även låta elboxen dubbla upp som främre delen av bakstänkan.
 
Last edited:
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top